هوآوی پی 20 دارای دوربینی سه گانه خواهد بود

هوآوی پی 20

هوآوی پی 20 | شرکت پر کار هوآوی که توانسته جایگاه خوبی در بازار گوشی های هوشمند پیدا کند و سری جدیدی از محصولات خود تحت عنوان خانواده پی (P) را در ماه مارس در یکی از نمایشگاه های پاریس معرفی خواهد کرد. حدس های زیادی درباره نام جانشین پرچم‌ داران ۲۰۱۷ هوآوی زده می شد. برخی احتمال می دهند این شرکت تولیدات پی را ادامه داده و گوشی های تحت عنوان پی 11 و پی 11 پلاس تولید کند. اخیرا عکس هایی از این پرچم داران 2018 هوآوی منتشر شده که از دوربین سه گانه این گوشی ها خبر می دهد.

سازنده کیس های این پرچم داران , این تصاویر را منتشر کرده و در سخنان خود به این موضوع اشاره کرده است که پی 11 و پی 11 پلاس بر اساس کیس‌ های مربوط به پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس طراحی شده می باشند. بر خلاف پی 10 که دوربین اصلی پشتی به صورت  افقی می باشد , دوربین پشتی پی 11 چیدمانی عمودی دارد که آن را شبیه آیفون ۱۰ کرده است.

هوآوی پی 20

این دوربین سه گانه یک قدم بسیار بزرگ و جدید برای هوآوی در زمینه عکاسی می باشد. سه دوربین در یک گوشی امکان عکاسی با رزولوشن 40 مگا پیکسلی , با دوربین اصلی و عکاسی با رزولوشن 24 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی را فراهم کرده است. چنین دوربین های قوی ای حاصل همکاری اخیر دو شرکت هوآوی و لایکا می باشد. این دو شرکت با نوآوری و ایده های جدید و جالب قبلا در گوشی های سال 2016 و 2017 هوآوی موفقیت های قابل توجهی را کسب کردند.

از دیگر ویژگی های این گوشی مجهز بودن آن به  سیستم تشخیص چهره سه‌ بعدی برای باز کردن قفل صفحه است. همچنین هوآوی با استفاده از تراشه های کایرین ۹۷۰ توسعه داده شده نسبت به میت 10 , قدرت پردازش را در گوشی های پرچم دار خود افزایش داده است. پنل جلویی گوشی دارای حاشیه های بسیار باریکی است که زیبایی گوشی را دو چندان کرده است , محل سنسور اثر انگشت نیز تغییر کرده و به حاشیه پایین صفحه نمایش انتقال یافته است. از سایر مشخصات این گوشی می توان به سیستم‌ عامل اندروید اوریو و رم 6 گیگابایتی اشاره کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی پی 20 دارای دوربینی سه گانه خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *