هوآوی در MWC 2023 متهم به ردیابی بازدیدکنندگان شد

هوآوی در MWC 2023 متهم به ردیابی بازدیدکنندگان شد

MWC 2023 مطمئناً یکی از جالب ترین نسخه های سه سال گذشته بود. از سال 2019 ، ما نسخه ای را با نسخه های زیادی ندیدیم. با وجود این ، بدون بحث و جدال به پایان نرسید و آخرین مورد هوآوی را شامل می شود.

بله ، غول بار دیگر دچار مشکل شده است. دقیقاً مشکل نیست ، اما به رفتار غیرمعمول در طول MWC 2023 مظنون است. این برند اخیراً در مرکز کانون توجه قرار گرفته است زیرا این شرکت تمام تلاش خود را برای بهبودی از ممنوعیت ایالات متحده انجام می دهد. با وجود عدم وجود تلفن های جدید ، این برند جوایز زیادی برای فناوری خود کسب کرد. با این حال ، این متهم به ردیابی بازدید کنندگان در MWC 2023 است.

قرار است به محض ترک غول غول پیکر Huawei در MWC 2023 ، نشان ها و تسمه های خود را برگردانند. با این حال ، برخی از کاربران موفق به فرار با تسمه شدند. اینها یک ظرف پلاستیکی کوچک دارند که به معنای جدا شدن نیست. ما فرض می کنیم که برای برخی ، این مانند گفتن “cmon آن را از هم جدا کنید” ، برخی از کاربران تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند و پس از پیدا کردن یک تراشه الکترونیکی کوچک-نوعی تراشه با سیگنال پایین که ممکن است استفاده شود ، شوکه شدند برای ردیابی حرکت.

یک احتمال این است که هواوی در غرفه خود از فناوری Beacon استفاده کرده است. برای ردیابی مسافت های حداکثر 70 متر به سیگنال های کم مصرف متکی است. اما نکته دقیق استفاده از این فناوری در MWC 2023 ، بدون رضایت کاربران چیست؟ شاید فقط برای جمع آوری داده ها و بررسی علاقه کاربران.

پشت نشان هواوی به استفاده از سیستم های رادیویی منطقه محلی برای کمک به ردیابی اشاره دارد ، می گوید: “ما از فناوری RFID و بلوتوث برای جمع آوری زمان کشویی این کارت Huawei در ورودی منطقه نمایشگاه هواوی ، مکان واقعی استفاده می کنیم. اطلاعات و زمان اقامت بازدید کنندگان. اطلاعات فقط به منظور بررسی علاقه بازدید کنندگان در محصولات هواوی جمع آوری و پردازش می شوند. هدف “افزایش کیفیت خدمات” است.

بیشتر بخوانید  تبلت هوآوی MatePad 11.5 از راه رسید

به هر حال ، جای تعجب نبود که این امر برخی از کاربران را عصبانی کرد. بسیاری از هواوی به دلیل عدم شفافیت خود انتقاد کردند. اوضاع حتی بدتر از این است که هواوی چندین بار متهم شده است که روی نرم افزار خود و ارسال داده های کاربر به چین نصب کرده است. این برند همه اینها را انکار می کند. با این وجود ، این برای جلوگیری از تحریم های متعدد بر روی “شانه های” شرکت کافی نبود.

اوضاع همچنین برای GSMA ، گروه لابی در پشت MWC شرم آور است. اگرچه هواوی هرگونه “تخلف” یا ردیابی واقعی موقعیت مکانی را انکار می کند ، اما آسیب ها در حال حاضر انجام شده است. GSMA اظهار داشت: “این یک ادعای جدی است. آنها تحقیق خواهند کرد ، اما جزئیاتی برای به اشتراک گذاشتن در این لحظه ندارند. “

همچنین برخی از قوانین در اروپا وجود دارد که از کاربران محافظت می کند. به عنوان مثال ، آیین نامه حفاظت از داده های عمومی می گوید: “افراد حق دارند بدانند چه اطلاعاتی در مورد آنها جمع آوری می شود. آنها همچنین باید هدف مجموعه و نحوه استفاده از آن را بدانند. “

ما این پرونده را دنبال خواهیم کرد تا ببینیم که آیا این به چیزی بزرگتر می رسد یا خیر. در حال حاضر ما نگرانی های کاربر و ادعاها را در مقابل انکار برند در مورد ردیابی بازدید کنندگان داریم.

ما باید بگوییم که دیدن یک تراشه در داخل یک توری تعجب آور است. با این حال ، با توجه به اینکه هواوی از بازدید کنندگان می خواست که آن را پس از خروج خود بازگردانند ، فکر نمی‌کنیم این برند واقعاً از آن استفاده کند تا حرکات را در کل نمایشگاه تجارت ردیابی کند. در حال حاضر ، ما باید منتظر ارزیابی باشیم. با وجود این ، هواوی در MWC 2023 حضور خوبی داشت. بیایید ببینیم که آیا این قسمت به حرکت برند آسیب می رساند یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی در MWC 2023 متهم به ردیابی بازدیدکنندگان شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *