هوآوی از تبلت اندرویدی honor رونمایی کرد؛ یک تبلت ضد آب و گرد و غبار

هوآوی

همان طور که می دانید در این روز ها شرکت های تولید کننده تمایل کمتری نسبت به تولید تبلت های اندرویدی دارند اما شرکت هوآوی را باید یک استثنا دانست. امروز honor که از زیر مجموعه های هوآوی محسوب می شود از تازه ترین تبلت خود با نام water play در کنار گوشی جدید این برند یعنی honor X7 رونمایی کرد.

همان طور که از اسم خود تبلت پیداست، این تبلت نسبت به آب عایق است به طوری که میتوان آنرا بدون هیچ مشکلی حداکثر تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری سطح آب عرق کرد. تبلت مذکور به یک چیپ ست کایرین ۶۵۹ که در گوشی honor X7 نیز وجود دارد، مجهز است.

این تبلت در دو نسخه عرضه خواهد شد، یکی از آنها دارای ۳ گیگابایت رم و به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری نیز دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این تبلت دارای صفحه نمایش۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین اصلی و سلفی آن هر دو ۸ مگاپیکسلی است، دارای درگاه کارت microSD، سنسور اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و باتری ۶۶۰۰ میلی آمپری همراه با شارژ سریع ۱۸ واتی است. همچنین لازم به ذکر است که این تبلت از آخرین ورژن اندروید نیز استفاده می کند.

از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به بلوتوث نسخه ی ۴.۱، GPS ، پورت نوع C و… اشاره کرد همچنین این تبلت ۴۶۵ گرم وزن دارد. این تبلت قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر با رنگ های طلایی و نقره‌ای به بازار چین عرضه شود. قیمت این تبلت در دو رنج است که در بالا جزئیاتشان را ذکر کردیم، قیمت نسخه ی اول آن ۳۰۳ دلار است و قیمت نسخه ی دیگر آن ۳۶۴ دلار می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی Mate 50 Pro هوآوی معرفی شد

نظرات در مورد : هوآوی از تبلت اندرویدی honor رونمایی کرد؛ یک تبلت ضد آب و گرد و غبار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *