هوآوی از اپل پیشی گرفت!

هوآوی

این روزها در دنیای گوشی های هوشمند و برندهای مطرح دنیا نظیر، سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی و … رقابت تنگاتنگی وجود دارد و بسیاری از افراد تا به امروز یک از گوشی های هوشمند این برندها را داشته اند و تجربه ی استفاده از آن ها را چشیده اند. یک بحث دیگری که در دنیای تولید گوشی های هوشمن وجود دارد، تعداد تولید دستگاه های هوشمند می باشد. تا مدتی پیش کمپانی سامسونگ در این زمینه مقاوم اول را داشت و کمپانی اپل نیز در مقام دوم قرار داشت ولی اکنون این وضعیت تغییر کرده است.

هوآوی در جایگاه دوم

بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده از سوی شرکت تحقیقاتی IDC ، کمپانی هواوی توانسته است در نیمه دوم سال 2018 میلادی کمپانی اپل را پشت سر بگذارد و گوشی های هوشمند بیشتری به بازار جهانی موبایل عرضه نماید. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بر اساس روال همیشگی، کمپانی سامسونگ هنوز در رتبه اول از این دسته بندی قرار دارد و هواوی اخیرا موفق شده تا رتبه دوم را از آن خود نماید.

هوآوی

بر اساس این آمار منتشر شده که به عرضه جهانی گوشی های تلفن همراه در ماه‌ های آوریل تا ژوئن اختصاص دارد،  کمپانی کره ای سامسونگ توانسته است تعداد با عرضه ی 71.5 میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان به عنوان موفقترین کمپانی سازنده ی گوشی های همراه نام بگیرد ولی در عین حال باید به این نکته نیز اشاره کنیم که میزان عرضه ‌ی سامسونگ نسبت به سال گذشته 10.4 درصد کاهش داشته است ولی با این وجود، کمپانی ‌های دیگر هنوز با آن فاصله ‌ی زیادی دارند زیرا سامسونگ هم اکنون 20.9 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند دنیا را به خود اختصاص داده است.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، قطعا می‌دانید که ایالات متحده ‌ی آمریکا به دلیل نگرانی ‌های امنیتی اجازه نداده تا کمپانی هواوی، گوشی هوشمند پی 20 پرو را در بازار این کشور عرضه نماید ولی این موضوع سبب نشده که این کمپانی چینی در عرضه ‌ی جهانی گوشی هایش ناکام بماند و در عین حال توانسته است رده ی دوم را به خود اختصاص دهد.

 

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن Health اپل، نظارت بر سلامت را به راحتی در دسترس کاربران قرار می دهد

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی از اپل پیشی گرفت!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *