هم غذا بخورید هم لاغر شوید!

لاغر شوید

هم غذا بخورید هم لاغر شوید! : چربی های دور شکم باعث نافرمی و بد هیکلی در بسیاری از افراد شده است. شکم بزرگ و برجسته باعث کاهش اعتماد به نفس شده و حضور افراد در اماکن عمومی را کم می کند. اکثر افراد فکر می‌ کنند برای لاغر شدن باید غذای خود را کم کرده و ورزش های سنگین انجام دهند اما جالب است که بدانیم حتی با خوردن غذا نیز می توان لاغر شد. این غذاها در کنار کاهش وزن باعث از بین رفتن چربی های اضافه اطراف شکم نیز می شود.

سرکه انار

یکی از نوشیدنی های خوشمزه و بسیار موثر برای از بین بردن چربی های اطراف شکم سرکه انار است. مطالعات اخیر نشان داده مصرف 30 میلی لیتر سرکه انار به صورت روزانه به مدت 8 هفته در خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند , 3/7 درصد چربی های دور شکم را کم می کند. ادامه این روش در نهایت منجر به لاغری می شود.

روغن نارگیل

تحقیقی روی زنان چاق برزیلی نشان داد مصرف روغن نارگیل به مدت 12 هفته باعث کاهش سایز دور شکم آن ها شد. می توانید با جایگزینی روغن نارگیل با سایر روغن های از این روش استفاده کنید.

حبوبات

حبوبات منبعی غنی از فیبر می باشد. انواع حبوبات مثل عدس , نخود , لوبیا و … در مقادیر کم نیز حداقل دارای 7 یا 8 گرم فیبر است. از بین حبوبات لوبیای قرمز و چشم بلبلی فیبر بیشتری داشته و انتخاب مناسبی هستند. این مواد به دلیل داشتن فیبر زیاد احساس سیری ایجاد کرده و مانع از خوردن غذا های پر چرب و پر کالری می شود.

دارچین

اگر اطراف شکمتان چربی های زیادی انباشته شده , دارچین را وارد رژیم غذایی خود کنید. در کنار مصرف غذاهای قندی و پر چرب، دارچین باعث چربی سوزی شده و باعث کاهش وزن شده و از جذب قند و چربی زیاد می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دلیل خواب زیاد | علت خواب آلودگی در طول روز

نظرات در مورد : هم غذا بخورید هم لاغر شوید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *