آشنایی با آیتول، اپلیکیشن ارائه خدمات یکپارچه خودرو

همه خدمات خودرو، یکجا در آیتول

ورود تکنولوژی به عرصه زندگی انسان در سال‌های اخیر، نه تنها روند انجام بسیاری از امور را ساده‌تر از قبل کرده، بلکه به انجام سریع و بی‌دردرسر بیاری از امور منجر شده است. می‌توان گفت که امروزه اپلیکیشن‌هایی که در حوزه‌های مختلف، خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهند، زندگی کاربران را بسیار آسان‌تر کرده و به همین دلیل کاربران وفاداری دارند.

نمونه بارز این اپلیکیشن‌ها آیتول است.

این اپلکیشن، یکی از اپلیکیشن‌های مهم برای مدیریت کاربردی و یکپارچه پرداخت‌ها و خدمات خودرو است و با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد همه نیازهای کاربران را برآورده می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن کاربردی در ادامه با ما همراه باشید.

همه خدمات خودرو، یکجا در آیتول

مختصر و مفید درباره اپلیکیشن آیتول

آیتول یکی از کامل و جامع‌ترین اپلیکیشن‌ها در حوزه مدیریت پرداخت و خدمات خودرویی است. با نصب این اپلیکیشن روی گوشی موبایل یا تبلت خود می‌توانید تمام خدمات خودرویی را به سرعت و با ساده‌ترین شیوه ممکن دریافت کنید.

خدمات خودرویی که آیتول به شما ارائه می‌دهد شامل: خرید بیمه خودرو، پرداخت عوارض سالیانه، آزادراهی، دریافت طرح ترافیک، امکان ثبت درخواست معاینه فنی، امکان تعویض پلاک غیرحضوری، خدمات کارواش در محل و … است. با نصب این اپلیکیشن، آیتول به تمام دغدغه‌های خودرویی شما پاسخ می‌دهد.

 

همه خدمات خودرو، یکجا در آیتول

طراحی کاربرپسند

از لحاظ طراحی باید بگوییم که اپلیکیشن آیتول طراحی بسیار ساده و کاربرپسند دارد. سادگی طراحی و در عین حال رابط کاربری این اپلیکیشن، کاربر را خسته نمی‌کند و همچنین موجب شده است که تمام گروه‌های کاربری در هر رده سنی ارتباط خوبی با اپلیکیشن برقرار کنند. رابط کاربری اپلیکیشن آیتول هم بسیار آسان است. توسعه دهندگان این برنامه سعی کرده‌اند، کاربران در زمان خیلی کم و راحت، خدمات خود را دریافت کنند. مراحل پرداخت جریمه، دریافت خدمات مربوط به کارواش، امکان مقایسه بیمه‌ها و … خیلی سریع انجام شده و نیازی نیست زمان زیادی را صرف کنید.

 

همه خدمات خودرو، یکجا در آیتول

 

 خدمات اپلیکیشن آیتول

 

خرید بیمه خودرو از مهمترین خدماتی است که اپلیکیش آیتول به شما ارائه می‌دهد. با کمک اپلیکیشن آیتول می‌توانید برای خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو و موتور‌سیکلت خود اقدام کنید. برای خرید این بیمه می‌توانید در پلتفرم آیتول، خدمات شرکت‌های بیمه را با هم مقایسه و دست به انتخاب بزنید. نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید حق بیمه خودرو و موتور سیکلت خود را به صورت نقد یا اقساط پرداخت کنید.
به غیر از خرید بیمه خودرو و موتور‌سیکلت، آیتول امکان پرداخت سریع و راحت عوارض شهرداری و طرح ترافیک، خلافی خودرو، عوارض آزادراهی و دیگر عوارض را به شما می‌دهد. شما با کمک اپلیکیشن آیتول می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن، عوارض خود را پرداخت کنید.
با کمک اپلیکیشن آیتول، همچنین می‌توانید آگهی فروش خودرو را به صورت کاملا رایگان ثبت کرده و به این ترتیب ماشین خود را به فروش برسانید. همچنین اگر قصد خرید ماشین را دارید، می‌توانید آگهی‌های زیادی در این مورد را مشاهده کنید. مزیت آیتول در مورد خرید و فروش خودرو این است که تمامی خودروها احزار هویت شده‌اند. از دیگر خدماتی که توسط آیتول دریافت می‌کنید، دریافت معاینه فنی، انجام تعویض پلاک و ترخیص خودرو توقیفی از پارکینگ راهور، بدون حضور مالک خودرو است. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن آیتول یا مراجعه به وب‌سایت آیتول درخواست خود را برای خدمات مذکور ثبت کرده تا سفیر آیتول به جای شما به مراکز مراجعه و امور مربوطه را بدون نیاز به حضورتان انجام دهد. گفتنی است که خودروی شما در تمام این مراحل تحت پوشش کامل بیمه بدنه و مسئولیت می‌باشد. همچنین تعویض پلاک هم به این ترتیب انجام می‌شود. با کمک آیتول می‌توانید همه بدهی‌های مربوط به خودرو خود را به صورت یک‌جا مشاهده کرده و به صورت تجمیعی یا موردی (تکی) پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت خلافی خودرو به صورت موردی یا تجمیعی نیز وجود دارد. به صورت کلی، خدماتی که می‌توانید از اپلیکیشن آیتول دریافت کنید به شرح زیر است:

  • استعلام و پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی (خلافی خودرو)
  • امکان پرداخت تکی یا گروهی خلافی خودرو
  • امکان مقایسه، خرید و تمدید آنی بیمه‌ شخص ثالث خودرو
  • امکان مقایسه و خرید بیمه بدنه خودرو
  • امکان خرید و تمدید بیمه‌‌ی خودرو به صورت نقد یا اقساطی
  • اطلاع‌رسانی در صورت ثبت خلافی جدید، ورود به طرح ترافیک و عوارض آزادراهی
  • استعلام و پرداخت عوارض الکترونیک آزادراهی
  • استعلام و پرداخت عوارض ورود به طرح ترافیک تهران
  • استعلام و پرداخت طرح کنترل آلودگی هوا (طرح زوج و فرد سابق)
  • استعلام و پرداخت عوارض پارک حاشیه‌ای
  • استعلام و پرداخت عوارض سالیانه‌ی خودرو
  • خدمات سرویس دوره‌ای خودرو در محل
  • خدمات تعویض روغن در محل
  • خدمات کارواش در محل
  • خدمات تعویض پلاک بدون نیاز به حضور خریدار و فروشنده
  • دریافت گواهی معاینه فنی بدون نیاز به حضور مالک خودرو
  • ترخیص خودروی توقیفی راهور از پارکینگ بدون نیاز به حضور مالک خودرو
  • ثبت رایگان آگهی فروش خودرو
  • مشاهده آگهی‌های احراز هویت شده فروش خودرو

 

 

چرا اپلیکیشن آیتول؟

آیتول جامع و کامل‌ترین اپلیکیشن در حوزه ارائه خدمات یکپارچه خودرویی است. در حقیقت می‌توان گفت که اپلیکیشن آیتول، یک سوپر اپلیکیشن بوده و نیاز شما را در راستای خدمات خودرو به طور کامل برطرف می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید تمام خدمات خودرویی را به صورت یکجا روی یک اپلیکیشن دریافت کنید و از نصب چند اپ روی دستگاه موبایل یا تبلت خود خودداری کنید، اپلیکیشن آیتول را نصب و همه خدمات خودرویی را به صورت یکجا دریافت کنید.

 

دریافت از کافه بازار

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشنایی با آیتول، اپلیکیشن ارائه خدمات یکپارچه خودرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *