همه آنچه که از یک صرافی امن ارزهای دیجیتال می‌خواهیم، چیست؟

همه آنچه که از یک صرافی امن ارزهای دیجیتال می‌خواهیم، چیست؟

همانطور که می دانید این روز ها ارز های دیجیتال به عنوان یکی از محل های بسیار پرطرفدار برای کسب درآمد اینترنتی و سرمایه گذاری تبدیل شده است ،‌یکی از نکات بسیار مهم که به تبدیل ارز های دیجیتال به یک محل پرطرفدار برای کسب درآمد اینترنتی شده است راحتی خرید و فروش این ارز ها در صرافی های بین المللی است از صرافی های بین المللی می توان به بایننس، صرافی کوکوین، کوینکس و غیره اشاره کرد. در ادامه به بررسی نکات کلیدی در انتخاب صرافی امن ارز های دیجیتال خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

امروزه محال است که کسی نام بیت کوین یا اتریوم را نشنیده باشد! طی سالیان گذشته با رشد بی‌سابقه قیمت ارز‌های دیجیتال در جهان، بسیاری از مردم به سرمایه‌گذاری در آن‌ها علاقه‌مند شده‌اند. از افراد ثروتمند و سرشناس دنیا، تا مردم عادی همگی امکان خرید و فروش در این بازار را دارند و می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

قبل از اینکه بخواهید وارد عرصه رمزارز‌ها شوید، لازم است بدانید که برای فعالیت در این بازار شما نیاز به ثبت نام در یک صرافی معتبر ارز‌های دیجیتال دارید. صرافی بین‌المللی کوکوین یکی از این گزینه‌ها است که توانسته با خدمات مناسب و امنیت بالای خود، در بین مشتریان بسیار محبوب باشد.

یکی از دلایل محبوبیت صرافی کوکوین در بین ایرانیان، نبود الزام برای احراز هویت می‌باشد. به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، بسیاری از صرافی‌های خارجی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند. اما صرافی کوکوین این امکان را برای ایرانیان فراهم کرده است و به راحتی می‌توانیم بدون نگرانی از مسدود شدن حسابمان، فعالیت‌های تجاری خود را در آن انجام دهیم.

صرافی کوکوین توانسته همه آنچه که از یک صرافی امن ارز‌های دیجیتال می‌خواهیم را برای ما فراهم کند. در این مطلب قصد داریم به برخی از ویژگی‌های این صرافی اشاره کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

صرافی کوکوین چیست؟

 

صرافی کوکوین بستری امن برای تجارت ارز‌های دیجیتال می‌باشد. این صرافی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرد و تاکنون توانسته بیش از ۵۰۰ ارزدیجیتال را در لیست معاملاتی خود قرار دهد. رابط کاربری این صرافی بسیار ساده و کاربر پسند است و شما با مدتی فعالیت در آن می‌توانید با تمامی گزینه‌ها و امکانات آن آشنا شوید.

یکی از دلایل محبوبیت صرافی کوکوین، ارائه ارز‌های کمتر شناخته شده است. این ارز‌ها به دلیل این که تازه عرضه شده‌اند، پتانسیل رشد بسیار بالایی را دارند. اگر تمایل دارید با لیست ارز‌های ارائه شده در صرافی کوکوین، و همچنین آموزش‌های ثبت‌نام و کار کردن با آن را مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً صفحه آموزش صرافی کوکوین را مشاهده کنید.

البته توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال همانطور که می‌تواند باعث سود شما شود، ممکن است باعث ضرر نیز بشوند.

صرافی کوکوین تمرکز زیادی روی امنیت خود دارد. تمامی حساب کاربران از چندین روش امنیتی بهره می‌برند که باعث افزایش امنیت آن‌ها در برابر حمله هکر‌ها می‌شود. در حال حاضر مشتریان این صرافی در بیش از ۲۰۰ کشور می‌باشند. طبق آخرین اطلاعات، کاربران صرافی کوکوین بیش از ۶ میلیون نفر در کل دنیا هستند که هر روز به این تعداد افزوده می‌شود. این تعداد بالای کاربر باعث افزایش نقدینگی قابل توجهی در آن شده که در نهایت به سرعت بخشیدن در معاملات می‌انجامد.

ویژگی‌های صرافی کوکوین چیست؟

همه آنچه که از یک صرافی امن ارزهای دیجیتال می‌خواهیم، چیست؟

مانند هر صرافی ارز‌های دیجیتال دیگر، صرافی کوکوین نیز دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است. همانطور که قبلا اشاره کردیم، به واسطه تعداد بالای کاربران در صرافی کوکوین حجم نقدینگی در آن بسیار بالا است. در حال حاضر این صرافی از نظر حجم نقدینگی جز ۵ صرافی برتر در سایت معتبر کوین مارکت کپ می‌باشد.

صرافی کوکوین دارای توکن اختصاصی خود بهنام KSC می‌باشد. دارندگان این توکن می‌توانند از برخی مزایای ویژه صرافی مانند تخفیف در تراکنش‌ها بهره‌مند شوند.

کوکوین دارای پشتیبانی قوی نیز می‌باشد. این صرافی دارای کانال تلگرام اختصاصی خود است که در آن تمامی مشتریان به بحث و مبادله اطلاعات در حوزه ارز‌های دیجیتال می‌پردازند. همچنین در صورتی که مشکلی داشته باشید، کارشناسان و پشتیبانان در این کانال تلگرامی برای پاسخ به سوالات شما در دسترس هستند.

از دیگر ویژگی‌های صرافی کوکوین می‌توان به بی‌نیاز بودن کاربران ایرانی به تغییر آی پی برای استفاده از آن اشاره کرد. در حال حاضر کوکوین با ایرانیان هیچگونه مشکلی ندارد و به راحتی می‌توانیم با آی پی ایران در آن فعالیت کنیم.

از دیگر قابلیت‌های این صرافی امکان معامله به وسیله اهرم در آن است. این صرافی نمودار‌های پیشرفته جهت تحلیل ارز‌های دیجیتال را در اختیار تریدر‌ها قرار می‌دهد. شما می‌توانند با توجه به نیاز خود از اهرم‌های موجود استفاده کنید تا سود خود را چندین برابر افزایش دهید.

در وبسایت ایران بروکر می‌توانید مشخصات صرافی کوکوین برای ایرانیان را به همراه دیگر صرافی‌ها مشاهده و بررسی کنید. شما از طریق این وبسایت می‌توانید کلیه آموزش‌های لازم جهت فعالیت در حوزه رمزارزها و همچنین اخبار مربوط به آن را دنبال کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : همه آنچه که از یک صرافی امن ارزهای دیجیتال می‌خواهیم، چیست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *