ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

امروزه افراد زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از راه‌ها و روش‌های مختلف هستند. یکی از جذاب‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری، دنیای ارزهای دیجیتال است. این بازار در سال‌های اخیر افراد زیادی را از اقشار مختلف جامعه به سمت خود جذب کرده و هم اکنون اشخاص زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

اکثر افراد برای سرمایه‌گذاری و انجام معاملات در بازار معاملاتی دنبال صرافی‌های معتبر و مطمئنی هستند که به آن‌ها اعتماد کرده و معاملات خود را انجام دهند. یکی از صرافی‌های معتبر و مطمئن در این حوزه، صرافی بینگ ایکس است. در این مقاله بر آن شدیم تا روش ثبت نام BingX را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر شما هم جزء افراد علاقمند به این حوزه هستید؛ اما اطلاعات زیادی در این رابطه ندارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین صرافی‌های بین المللی ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

معرفی صرافی بینگ ایکس

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال ماهر هستید یا تازه به این حوزه وارد شده‌اید بهتر است با صرافی بینگ ایکس آشنا شوید. این صرافی محیطی مناسب و مطمئن برای کاربران خود به وجود آورده است تا از این طریق بتوانند معاملات دلخواه خود را انجام دهند. صرافی bingx صرافی است که فعالیت اصلی خود را از سال 2018 آغاز کرده است و در این مدت کم به دلیل ویژگی‌ها و امکانات بسیاری که دارد به عنوان یکی از بهترین صرافی‌ها شناخته شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

یکی از ویژگی‌هایی که این صرافی را منحصربه‌فرد کرده است امکانات و خدماتی زیادی است که در اختیار سرمایه گذاران خود قرار داده است. کاربران این مجموعه امکان کپی تریدینگ، سوشال تریدینگ، معاملات فیوچرز، به کارگیری اهرم بالا، بسترهای معاملاتی گوناگون و غیره را دارند.چ

علاوه بر تمامی این موارد، دلیل محبوبیت این صرافی نزد ایرانیان امکان استفاده از این صرافی بدون محدودیت‌های تحریریم اقتصادی است. ایرانیان می‌توانند به‌راحتی اقدام به ثبت نام Bingx کرده و ترید و معامله در آن را آغاز کنند. همچنین امکان استفاده محدود بدون احراز هویت در این صرافی وجود دارد که می‌توانید از آن نیز بهره مند شوید.

تاریخچه ورود به بینگ ایکس

برای اولین بار این صرافی فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد، به همین دلیل عمر این صرافی را نسبت به دیگر صرافی‌ها کوتاه می‌دانند. این صرافی در ابتدا در کشور سنگاپور فعالیت خود را آغاز کرده است؛ اما در کشورهای دیگر شعبات مختلفی دارد. در آن زمان، دنیای ارزهای دیجیتال مانند امروز پر رونق و پرطرفدار نبود. افراد برای ترید کردن با یکدیگر مشورت کرده و در نهایت تصمیم به خرید می‌گرفتند. این موضوع خود باعث افزودن خدمات سوشال تریدینگ به صرافی بینگ ایکس شد و همچین ویژگی باعث محبوبیت این ارز دیجیتال در کشورهای آسیایی شد.

در سال 2019، یک سرمایه گذار مبلغ بسیار زیادی به این مجموعه واریز کرد که همین مبلغ سکوی پرتابی برای این صرافی در کشورهای انگلیسی زبان شد. این صرافی تا حدی توانست در قاره‌های دیگر نیز پیشرفت کند که در سال 2021 توانست در هر ثانیه بیش از 10 هزار تراکنش را کنترل کند. همچنین حجم معاملات روزانه این صرافی به مبلغ 100 میلیون دلار در روز رسید.

این موفقیت باعث پیشرفت‌های عظیمی در پرونده صرافی بینگ ایکس شد. هم اکنون این صرافی بیش از 5 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داشته و تعداد تریدرها و کپی تریدرهای آن نزدیک به 3 هزار نفر است.

ثبت نام BingX

حال که با این صرافی و تاریخچه آن آشنا شدید، وقت آن رسیده است روش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس را به شما توضیح دهیم. متاسفانه به دلیل تحریم‌های اقتصادی یکی از مشکلاتی که اکثر ایرانیان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روش‌های دور زدن و استفاده از این بازار پررونق است. اما جالب است بدانید برای عضویت در بینگ ایکس نیاز به تغییر IP، درست کردن مدرک جعلی و پنهان کردن ملیت خود ندارید. شما می‌توانید در ساده‌ترین شرایط ممکن با ملیت ایرانی خود در این پلتفرم ثبت نام کنید.

برای آغاز روند ثبت نام صرافی BingX باید به سایت این مجموعه مراجعه کنید، سپس در قسمت بالای سایت گزینه register را انتخاب کنید. با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید به صفحه‌ای جدید می‌روید. در این صفحه ثبت نام با ایمیل یا ثبت نام با تلفن برای شما نمایش داده می‌شود.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

درست است که این صرافی هیچ‌گونه محدودیت و مشکلی برای ایرانیان ندارد؛ اما بهتر است ثبت نام با ایمیل را انتخاب کنید، سپس رمز 8 کاراکتری برای خود مشخص کنید. اگر کد معرفی دارید وارد کرده وگرنه از آن بخش عبور کنید. بعد از اتمام این مراحل کدی برای شما ایمیل می‌شود که می‌‌توانید آن را وارد کنید.

بعد از سپری کردن این مراحل حساب کاربری شما آماده است که در داخل آن تریدهای خود را انجام دهید. بهتر است پیش از انجام معاملات امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید تا با مشکلاتی نظیر فیشینگ و کلاهبرداری مواجه نشوید. بهتر است بدانید احراز هویت در این پلتفرم اختیاری است، شما با احراز هویت می‌توانید محدودیت حساب کاربری خود را کاهش دهید وگرنه هیچ مشکلی بدون انجام آن برای شما پیش نمی‌آید.

ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس

حال که با ثبت نام BingX آشنا شدید بهتر است با ویژگی‌های آن نیز آشنا شوید تا معاملات آگاهانه‌ای داشته باشید. در ادامه چند مورد از این ویژگی‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

امکانات مختلف

این پلتفرم دارای امکانات مختلفی است و از این طریق توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. از امکانات گسترده این پلتفرم می‌توان به اتصال به حساب تریدینگ ویو، داشتن حساب دمو، امکان کپی تریدینگ، امکان اتصال به بایننس، داشتن امکان سوشال تریدینگ و غیره اشاره کرد. تمامی این امکانات و خدمات که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

داشتن امکان سوشال تریدینگ

این صرافی ویژگی منحصربه‌فرد و متمایزی نسبت به سایر صرافی‌ها دارد. با این پلتفرم شما می‌توانید به آسانی با دیگر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در ارتباط باشید و سیگنال‌های مفیدی را از دیگر تریدرهای موفق دریافت کرده و استفاده کنید. در این پلتفرم افراد می‌توانند سابقه معاملاتی دیگران را بررسی کرده و با اطمینان بیشتری از سیگنا‌ل‌هایی آن‌ها استفاده کنند.

امنیت بالا

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن مرحله احراز هویت در ثبت نام BingX فکر می‌کنند که امنیت این پلتفرم کم است. اما جالب است بدانید این صرافی دارای لایه‌های مختلفی است که از این طریق می‌تواند امنیت معاملات را کنترل کند. مواردی همچون تایید دو مرحله‌ای، بررسی آی پی، محافظت از سرورها و غیره از جمله این موارد هستند.

سرعت بی‌نظیر

این پلتفرم قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن معاملاتی با حجم بالا را کنترل کند. به طوری که در هر ثانیه حجم معاملاتی این موتور معامله گر به 100 هزار می‌رسد. این ویژگی در رقم و تعداد بزرگ بسیار کاربردی است به طوری که هر 5 میلیون کاربر می‌توانند بدون مشکل و قطعی از آن استفاده کرده و از موقعیت‌های سودآور نهایت استفاده را بکنند.

بستر معاملاتی مختلف

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این پلتفرم را از دیگر صرافی‌ها متمایز کرده است، داشتن بسترهای معاملاتی مختلف است. به طوری که افراد می‌توانند برای انجام معاملات خود از بسترهای مختلفی مانند اپلیکیشن‌های ios، android و نسخه وب استفاده کنند. با وجود این کانال‌ها معامله‌گران می‌توانند بعد از ثبت نام صرافی BingX اقدام به انجام ترید در هر مکان و زمانی کنند و محدودیت نداشته باشند.

کارمزد پایین

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این صرافی، کارمزد پایین این پلتفرم است. همین موضوع باعث جذب افراد تازه‌کار به این پلتفرم شده است، زیرا می‌توانند با هزینه بسیار کم، ارزهای دیجیتال دلخواه خود را معامله کنید و به سود بالایی دست یابید. این هزینه در معاملات اسپات رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای کاربران ندارد.

پشتیبانی مناسب

این پلتفرم پشتیبانی مناسبی داشته به طوری که مشتریان می‌توانند در صورت داشتن سوال یا هرگونه مشکلی با پشتیبانان این مجموعه تماس گرفته و مسئله خود را برطرف سازند. این صرافی از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که زبان فارسی یکی از این زبان‌ها است. از این‌رو ایرانیان می‌توانند به‌راحتی مشکل خود را با تیم پشتیبانی در نظر گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.

تجربه کافی

در این پلتفرم امکانات و ابزارهایی وجود دارد که کاربران می‌توانند از طریق آن‌ اقدام به انجام معاملات کرده و سود زیادی کسب کنند. استفاده از این صرافی به کاربران کمک می‌کند تا تجربه کافی در این حوزه را کسب کرده و دست به انجام معاملات بزرگ‌تری بزنند.

تنوع ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این صرافی تنوع بالا در ارزهای دیجیتال است. کاربران می‌توانند از طریق این صرافی به 300 ارز دیجیتال مختلف دسترسی داشته و با تحقیق و تحلیل اقدام به خرید و فروش موارد دلخواه کنند. این ارزها در کنار ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، تتر و غیره از محبوبیت بالایی برخوردار است.

وجود اهرم بالا

این ویژگی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ویژگی صرافی بینگ ایکس است. زمانی که کاربران اقدام به ثبت نام صرافی BingX می‌کنند، می‌توانند به‌راحتی با موجودی بیشتری از حسابشان اقدام به خرید ارز دلخواه خود کنند. این ویژگی بیشتر برای کاربرانی مفید است که سرمایه‌گذاری‌های کلان را ترجیح می‌دهند و مبلغ بالایی برای این امر کنار گذاشته‌اند.

بدون محدودیت

این صرافی محدودیت‌هایی که دیگر صرافی‌ها برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند را ندارند. برای مثال این صرافی‌ها محدودیتی همچون احراز هویت را حذف کرده است تا کاربران بتوانند سریع‌تر و به‌راحتی مراحل ثبت نام صرافی bingx را انجام داده و ترید خود را آغاز کنند. همچنین این صرافی محدودیتی برای حساب‌ کاربری ایرانیان در نظر نگرفته است که همین مورد باعث معروفیت آن در میان ایرانیان شده است.

تنوع در معاملات

شیوه‌ها و روش‌های مختلفی برای انجام معاملات وجود دارد. برای مثال در صرافی بینگ ایکس معاملاتی مانند فیوچرز و اسپات وجود دارد که هریک ویژگی و مزیت خاصی برای کاربران دارند. شما می‌توانید برای کسب سود بیشتر بر روی روش‌های بیشتری سرمایه‌گذاری کنید.

داشتن جایزه و جشنواره

جشنواره‌ها و جایزه‌های مختلفی در این صرافی‌ وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید. برای مثال افرادی که در این صرافی با حجم معینی معامله انجام داده‌اند یا سرمایه و مبلغ مشخصی را برای سرمایه‌گذاری در این صرافی قرار داده‌اند، مستقیم و بدون قرعه کشی مقدار مشخصی جایزه دلاری دریافت می‌کنند.

زیرمجموعه گیری

در این صرافی کاربران می‌توانند دوستان و آشنایان خود را به این پلتفرم دعوت کنند. افراد تازه وارد در هنگام ورود به صرافی بینگ ایکس می‌توانند کد معرف خود را وارد کنند تا از این طریق بتوانند از تخفیف در کارمزد بهره‌مند شوند. برای افرادی که کد معرف خود را به دوستانشان ارائه داده‌اند امکانات و خدمات متعددی در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوند.

معامله شاخص‌های دیگر

امکان انجام معاملات شاخص‌های دیگر مانند نفت، فارکس، فلزات گرانبها، بازار سهام خارجی و غیره نیز در این پلتفرم وجود دارد. کاربران می‌توانند بر روی این شاخص‌ها نیز سرمایه‌گذاری کرده و سود زیادی را از آن خود کنند.

سفارشی سازی برای ایرانیان

در حالی که برخی از صرافی‌ها به دلیل تحریم‌های اقتصادی ایرانیان را از دنیای ارزهای دیجیتال حذف شده می‌دانند. صرافی بینگ ایکس علاوه بر عدم محدودیت، خدمات مختلفی برای ایرانیان در نظر گرفته است. به عنوان مثال می‌توان به جشنواره‌های مناسبتی ایرانیان مانند جشنواره شب یلدا، جشنواره عید نوروز و غیره اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله یکی از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال به شما معرفی شد و نحوه ثبت نام صرافی BingX به شما معرفی شد. شما می‌توانید برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی و خرید و فروش ارز دیجیتال، اقدام به ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کنید. این صرافی هیچ محدودیتی برای ایرانیان در نظر نگرفته است، به همین دلیل کاربران ایرانی می‌توانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی از بلوکه شدن حسابشان به این صرافی وارد شده و معاملات خود را انجام دهند.

در این صرافی شما می‌توانید با سوشال تریدینگ و کپی تریدینگ معاملات مختلفی را انجام دهید. همچنین در این صرافی معاملاتی همچون معاملات فیوچرز و اسپات نیز وجود دارد که می‌توانید برای کسب سود بیشتر از آن‌ها نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت سفارش و عضویت در بینگ ایکس می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و تمامی مشکلات خود را برطرف سازید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *