هفته های آینده منتظر اخبار دقیق Moto E4 و Moto E4 Plus باشید

دو تلفن همراه اعلام نشده موتورولا در مدل های “Moto E4” و “Moto E4 Plus” در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) کشف شدند اما گذشته از اطلاعات اندک، هیچ چیز درباره مشخصات این دو تلفن همراه منتشر نشده است. اگر گزارشات مرتبط به تلفن همراه های “Moto E4 Plus” را مطالعه کرده باشید، احتمالا می دانید که یک باتری 5000 میلی آمپری درون آن جا خوش کرده است و تنها اطلاعات شما در همین حد است!

امروز، اطلاعات منتشر شده درباره تلفن همراه “Moto E4” نشان داد که باتری مشابه با مدل Plus در آن جا نداده اند و برخلاف مدل Plus، باتری مدل دیگر 2300 میلی آمپر می باشد.

همچنین، از دیگر مشخصات تلفن همراه تجهیز به پردازنده MediaTek MT6737m، رم 4 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت می باشد. از آن جا که تلفن همراه “Moto E4” یک دستگاه مقرون به صرفه است، با صفحه نمایش 5-اینچ مدیکور FWVGA مزین شده است.

پشت تلفن همراه یک دوربین 5 مگاپیکسل و جلوی آن دارای یک دوربین 2 مگاپیکسل می باشد که احتمالا کاربران قادر به گرفتن سلفی های وزین نخواهد شد.

سیستم عامل این تلفن همراه اندروید نوقا 7 می باشد. هردو تلفن های همراه مقرون به صرفه موتورولا هفته های آینده آشکار خواهند شد و احتمالا جزء تلفن همراه های خوب موتورولا محسوب خواهند شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هفته های آینده منتظر اخبار دقیق Moto E4 و Moto E4 Plus باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *