هر آنچه که باید درباره طراحی سایت با وردپرس بدانید.

هر آنچه که باید درباره طراحی سایت با وردپرس بدانید:

وردپرس به عنوان ابزاری داغ برای وبلاگ نویسی شهرت دارد. تاثیر آن بر دنیای بازاریابی اینترنتی است. درک نحوه استفاده از آن پیچیده به نظر می رسد، اما داده های مناسب کار را آسان تر می کند. به خواندن ادامه دهید تا چند توصیه عالی در مورد طراحی سایت وردپرس را بیشتر بیاموزید.

 

برای ساخت سایت وردپرسی خود یک طرح منحصر به فرد را انتخاب کنید. ممکن است انجام این کار بسیار وسوسه انگیز باشد، اما به مردم کمک نمی کند تا بهترین فکر را در مورد شما داشته باشند. شما می خواهید وب سایت خود را با افزایش منحصر به فرد بودن بازدیدکنندگان خود متمایز کنید.

 

مدتی را صرف آشنایی با ابزارها و ویژگی های وردپرس کنید که وردپرس به وبلاگ نویسان ارائه می دهد:

به عنوان مثال، با کلیک بر روی سینک آشپزخانه، گزینه هایی مانند وارد کردن و قالب بندی پست ها در اختیار شما قرار می گیرد. این می تواند به شما در کنترل ویژگی های قالب بندی مختلف کمک کند.

 

حتما از Alt و “alt” استفاده کنید. این به شما امکان می دهد متن را به تصاویر خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد عبارات سئو بیشتری را وارد کنید.

 

وردپرس چیزی است که افراد می توانند به شما کمک کنند وبلاگ نویسی ویدیویی را در سایت خود قرار دهید. ممکن است کمی زمان آماده سازی بیشتری را صرف کند، اما قطعا ارزشش را دارد. اکثر افرادی که از اینترنت استفاده می کنند ماهیت بصری دارند. گاهی اوقات ویدئوها می توانند اطلاعات را سریعتر و موثرتر از کلمات منتقل کنند.

 

کاراکترهای خاص را از پست های وبلاگ خود حذف کنید:

آنها می توانند خزیدن در صفحات شما را برای عنکبوت های موتورهای جستجو سخت کنند. همچنین ایده خوبی است که URL هایی که حاوی کلمات کلیدی لازم هستند را کوتاه کنید.

 

گاهی اوقات ممکن است زمان زیادی را صرف تنظیم وبلاگ وردپرس خود کنید و سپس به اشتباه فکر کنید برخی از تغییراتی که ایجاد کرده اید ذخیره نشده اند. این احتمالا درست نیست. شما می توانید این مشکل را با پاک کردن حافظه پنهانی که با مرورگر شما تداخل دارد حل کنید. تغییرات شما به سادگی با فشار دادن و نگه داشتن کلید Shift در حالی که مرورگر را به‌روزرسانی می‌کنید ظاهر می‌شوند.

 

آیا شما نظرات زیادی دارید؟ اگر چنین است، شما و سایر بازدیدکنندگان ممکن است برای شما مشکل باشد که همه آنها را از بین ببرید. می‌توانید افزونه ‌ای را نصب کنید که شماره‌های صفحه را برای شما قرار می‌دهد. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و کل فرآیند را بسیار روان‌تر می‌کند.

 

شما می توانید با صرف زمان کمی با سایت خود به رتبه سایت خود در موتورهای جستجو کمک کنید. مطمئن شوید که متن و برچسب های عنوان جایگزین را به هر تصویر اضافه کنید.

 

مطمئن باشید که خوانندگان شما می توانند هر زمان که دوست داشته باشند، پست های شما را به ایمیل های خود فوروارد کنند. این همچنین به آنها امکان می دهد محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. می توانید این کار را با افزونه ای به نام WP-Email برای انجام این کار آسان کنید.

 

رمز عبور خود را ایمن و برای خود نگه دارید. علاوه بر آن، فقط از افزونه های سایت های معتبر استفاده کنید و همیشه نظرات را بخوانید. اگر سایتی دارید که دارای بدافزار است یا سایتی که هک می شود، می توانید هر چیزی را که روی آن کار کرده اید از دست بدهید.

 

مطمئن شوید که تمام کتابخانه رسانه خود را. آپلود سریع تصاویر وسوسه انگیز است، اما زمان زیادی طول نمی کشد تا هرج و مرج ایجاد شود. با یک سیستم خوب از پوشه ها شروع کنید و به آن پایبند باشید.

 

مطمئن شوید که به طور مرتب افزونه های خود را به روز می کنید. افزونه‌های وردپرس می‌توانند روشی عالی برای تقویت سایت شما اضافه کنند. آنها باید درست مانند نرم افزارهای سنتی به روز شوند.

هر آنچه که باید درباره طراحی سایت با وردپرس بدانید:

فقط افزونه های وردپرس مورد نیاز خود را نصب کنید:

افزونه ها می توانند بعد جدیدی به وب سایت شما بیافزایند، اما هر یک از آنها زمان بارگذاری شما را کمی بیشتر کند می کند. یک وب سایت کندتر همچنین می تواند تأثیر منفی بر رتبه سایت شما در برخی از موتورهای جستجو بگذارد. سایت های آهسته در SERP ها به خوبی سایت هایی که برای سرعت بهینه شده اند کار نمی کنند. همچنین شما میتوانید به صورت اختصاصی اقدام به طراحی افزونه برای سایت وردپرسی خود کنید.

 

با استفاده از وردپرس می توانید یک برنامه زمانی خودکار برای پست های خود تنظیم کنید. حتی اگر هستید به راحتی می توانید برنامه ریزی کنید. شما به راحتی می توانید این کار را با استفاده از دستور Publish واقع در صفحه ویرایش خود انجام دهید. زمان های خود را با استفاده از زمان نظامی، روز، ماه و سال وارد کنید. صفحه “Schedule For” را بررسی کنید و “Schedule” را فشار دهید.

 

دیگر لازم نیست نظرات را به صورت دستی تأیید یا رد کنید. می‌توانید هر بار که کسی نظری می‌گذارد، ایمیلی دریافت کنید، اما بهتر است تأیید دستی علامت نخورده باشد و نویسندگانی که نظرات قبلاً تأیید شده‌اند برای پست کردن داشته باشند. شما از این طریق در زمان خود صرفه جویی نمی کنید.

 

آیا برای پست های شما سخت است؟ شما همیشه می توانید مقاله خود را از قبل بنویسید و در صورت تمایل پست کنید. این می تواند به شما کمک کند تا از قبل به آن رسیدگی کنید.

در مورد برجسته کردن هر نظری که در یک وبلاگ برجسته شده است فکر کنید:

تعدادی از سوالات و حتی دیدگاه های خوانندگان را در بخش نظرات خواهید دید. گم شدن پاسخ ها در دریای دیگران می تواند آسان باشد. از رنگ دیگری برای برجسته کردن نظرات نویسنده استفاده کنید. به این ترتیب می توان آنها را پیدا کرد و به راحتی تشخیص داد.

 

فراموش نکنید که از گزینه “ادامه مطلب” استفاده کنید. هیچ کس نمی خواهد دیواری از متن را ببیند که خواندن آن سخت باشد. به بازدیدکنندگان اجازه دهید اگر دوست دارند با کلیک کردن بیشتر ببینند. انجام ندادن این کار می تواند وبلاگ شما را جذاب و طاقت فرسا کند.

 

برخی از افزونه ها ارزش وقت گذاشتن را دارند. به این فکر کنید که افزونه کار می کند و چقدر در زمان صرفه جویی می کند تا ببینید آیا این افزونه هزینه دارد یا خیر.

 

شما می توانید شخصی را برای کمک به وب سایت خود استخدام کنید.

 

این حالت همچنان به شما امکان می‌دهد تا زمانی که برای انظار عمومی آماده شود، تغییراتی ایجاد کنید. فقط زمانی آثار خود را منتشر کنید که کاملاً از ظاهر آن‌ها راضی باشید.

 

به خاطر داشته باشید که دسته ها و برچسب ها به شما امکان می دهند کلمات کلیدی SEO را در سراسر سایت قرار دهید. احتمالاً این مقاله را با استفاده از نام دسته ها کشف کرده اید.

 

به دقت در مورد افزونه هایی که دارید فکر کنید باید سازگار باشند. اگر این کار را نکنید، برخی از افزونه ها و ویجت ها ممکن است عملکرد خود را از دست بدهند.

 

افزونه ها و تم هایی را که برای افزایش امنیت خود استفاده نمی کنید حذف کنید. شما نمی توانید مطمئن باشید که چه زمانی نقص های امنیتی در این موارد وجود دارد زیرا ممکن است حتی فراموش کنید که وجود دارند. این می تواند شما را در برابر چیزهایی آسیب پذیر کند که می تواند سایت شما را ایجاد کند.

 

قبل از نصب نظرات جدید، حتما نظرات را بررسی کنید. هر کسی که می داند چگونه کدنویسی کند می تواند یک افزونه بسازد. پلاگین هایی که طراحی نشده اند اغلب مملو از نقص های امنیتی هستند. کاربران قصد دارند این موارد را در بررسی های خود شرح دهند.

 

وردپرس نیز مانند سایر ابزارها نیازمند یادگیری است:

به عنوان مثال کار با انواع  قالب وردپرس یکی از مواردی است که شما باید آن را فرابگیرید ویا

وبلاگ نویسی وردپرس که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را ارتقا دهید یا فقط مطالبی را که باید بگویید عمومی کنید. با یادگیری بیشتر با وردپرس از وبلاگ خود نهایت استفاده را ببرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه که باید درباره طراحی سایت با وردپرس بدانید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *