ماوس MD100 Marshmallow ایسوس معرفی شد

ماوس MD100 Marshmallow ایسوس معرفی شد

به تازگی، ایسوس از عرضه ماوس MD100 Marshmallow در هند خبر داد.  MD100 در چندین رنگ موجود است، طراحی مینیمال دارد، بی صدا است و برای کار روزانه و مطالعه مناسب خواهد بود. علاوه بر این، دارای یک پوشش مغناطیسی با روکش‌های رنگی به راحتی قابل جدا شدن است که در مجموعه‌های رنگ آبی آرام و بنفش یاسی مه‌آلود ارائه می‌شود، که تغییر ظاهر را بر اساس حالت ساده می‌کند.

این ماوس دارای یک بند منحصر به فرد است که نگهداری و حمل ایمن آن را برای افرادی که ترجیح می دهند در حال حرکت کار کنند، ساده می کند. با طول عمری که بیش از سه برابر بیشتر از یک ماوس اداری معمولی است، MD100 قوی و فوق العاده بادوام خواهد بود. یک باتری AA می تواند بیش از یک سال به این ماوس عمر کاربری دهد.

این محصول برای هر کلیک کمتر از 20 دسی بل صدا ایجاد می کند و تا 10 میلیون کلیک دوام می آورد. پایه های ماوس نیز کاملاً از PTFE ساخته شده که حرکت بدون سختی را در سطوح ناهموار تضمین می کند. از طرف دیگر سطح ماوس با محافظ آنتی باکتریال ساخته شد که در طول یک دوره 24 ساعته رشد میکروب ها را تا بیش از 99 درصد سرکوب می کند.

علاوه بر این، MD100 اتصال دو حالته ای را ارائه می دهد که از 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی می کند، در حالی که فناوری ذخیره انرژی داخلی آن به این معنی است که یک باتری تا یک سال قدرت کافی را ارائه می دهد.

قیمت ماوس مارشمالو ایسوس MD100 بیش از 1499 روپیه بوده و از 5 آگوست 2022 به صورت آنلاین در Flipkart و ASUS E-shop و همچنین به صورت آفلاین در فروشگاه های AES و ROG به فروش می رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ایسوس مراجعه کنید. این شرکت در چند هفته گذشته محصولات مختلفی معرفی کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ROG PHONE 5S ایسوس با 24 گیگابایت رم از راه می رسد

نظرات در مورد : ماوس MD100 Marshmallow ایسوس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *