هدفون OnePlus Buds Pro 2 به فناوری صدا فضایی مجهز است

هدفون OnePlus Buds Pro 2 به فناوری صدا فضایی مجهز است

انتظار می‌رود OnePlus Buds Pro 2 در 7 فوریه 2023 در خارج از چین عرضه شود. این هدفون‌ها در اوایل این ماه در 4 ژانویه 2023 در چین عرضه شدند. Earbus Truly Wireless جدید جانشین OnePlus Buds Pro هستند و هر دو کاملاً شبیه به هم هستند. . طبق آخرین نسخه روابط عمومی این شرکت، OnePlus Buds Pro 2 دارای سیستم صوتی فضایی خواهد بود، که آنها را به اولین هدفون واقعا بی سیم تبدیل می کند که این کار را انجام می دهد.

صدای فضایی امضای وان پلاس بادز پرو 2Google برای اندروید 13 توسعه داده شده است و امکان تجربه شنیداری واقعاً فراگیر را حتی از چنین هدفون های کوچکی فراهم می کند. منبع صدا در یک موقعیت ثابت باقی می ماند و کیفیت صدای سه بعدی شبیه به یک سالن سینما ارائه می دهد. OnePlus از طریق مشارکت خود با Google، صدای فضایی Buds Pro 2 را با الگوریتم رندر فضایی و حسگر IMU خود تنظیم کرده است. طبق گفته OnePlus، این امر ثبات و سازگاری را افزایش می دهد و در را برای سایر برنامه ها برای استفاده از این فناوری باز می کند. این می تواند نقطه فروش بزرگی برای OnePlus Buds Pro 2 در هنگام ورود به بازار جهانی باشد.

این هدفون ها دارای درایورهای دوگانه 11 میلی متری و 6 میلی متری هستند که از بلوتوث 5.2 برای اتصال یکپارچه دستگاه و راحتی بیشتر اتصال همزمان به دو دستگاه استفاده می کنند. همانطور که در یک محصول سطح بالا TWS انتظار می رود، این هدفون ها همچنین دارای قابلیت حذف هوشمند نویز فعال هستند که تا 48 دسی بل را بر اساس محیط اطراف شما تنظیم می کند.

علاوه بر این، هدفون‌ها دارای گواهی بی‌سیم صوتی با وضوح بالا هستند، از کدک LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کنند و صدای فضایی 360 درجه را برای تجربه‌ای فراگیر ارائه می‌دهند. گیمرها از حالت تأخیر کم با حداکثر 54 میلی‌ثانیه و همچنین کنترل‌های لمسی، جفت شدن سریع با دستگاه‌های ColorOS و عملکرد سلامت ستون فقرات گردنی استقبال خواهند کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس 12R با نمایشگر LTPO 4.0 عرضه می شود

نظرات در مورد : هدفون OnePlus Buds Pro 2 به فناوری صدا فضایی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *