مانیتور گیمینگ Redmi G24 معرفی شد

مانیتور گیمینگ Redmi G24 معرفی شد

شرکت ردمی به تازگی از مانیتور گیمینگ Redmi G24 رونمایی کرد. نمایشگری که طراحی حرفه ای هیجان انگیزی داشته و به عنوان مدلی اقتصادی راهی بازارهایی نظیر چین خواهد شد. فروش از 7 سپتامبر آغاز می شود و فعلا به بازار چین راه پیدا می کند.

Redmi G24 دارای یک پنل 23.8 اینچی VA با وضوح Full HD و نرخ نوسازی 165 هرتز است. پشتیبانی از فناوری DC Dimming، انویدیا G-Sync و AMD FreeSync هم در این مدل میسر است. مانیتور 120 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می دهد، به لطف پیش کالیبراسیون کارخانه، مقدار DeltaE از 2 واحد بیشتر نمی رود.

مانیتور گیمینگ Redmi G24 به بلندگوهای داخلی مجهز شده است، ورودی های ویدیو شامل DisplayPort و HDMI می شوند. قیمت پیش خرید دستگاه تنها 85 دلار است. در اخباری مرتبط ردمی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی جدید سری K در بازار هند است و سعی می کند حول محور آن تبلیغاتی ایجاد کند. به تازگی، یک کمپین تبلیغاتی برای جشن سومین سالگرد سری Redmi K20 در شهرهای مختلف هند برگزار کرده است.

اکنون این برند توییت جدیدی منتشر کرده است که می‌گوید «Redmi K بازگشته است». اگر شایعات را باور کنیم، گوشی هوشمند Redmi K50i 5G ممکن است در این ماه در کشور عرضه شود. یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 22041216I اخیراً توسط اداره استانداردهای هند (BIS) تأیید شده است. انتظار می رود این دستگاه با نام Redmi K50i 5G در هند معرفی شود. در اوایل سال جاری، Redmi گوشی Redmi Note 11T Pro را در چین عرضه کرد. این دستگاه اخیراً در بازار جهانی با نام POCO X4 GT تغییر نام داد. در هند، احتمالا گوشی با نام Redmi K50i 5G وارد بازار خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود که Redmi Note 11T Pro+ 5G چین با نام Redmi K50i Pro 5G در این کشور معرفی شود. باید دید که آیا این گوشی در کنار K50i 5G معرفی خواهد شد یا خیر. Redmi K50i 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD FHD+ با نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. این گوشی تحت سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 عمل می کند. همچنین گوشی از چیپست Dimensity 8100 قدرت می گیرد. دستگاه در دو گزینه ارائه می شود: 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن طراحی گوشی Redmi Note 12 Turbo

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتور گیمینگ Redmi G24 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *