هدفون FreeBuds Pro 2 هوآوی بزودی معرفی می شود

هدفون FreeBuds Pro 2 هوآوی بزودی معرفی می شود

اوایل امروز، HUAWEI رسماً FreeBuds Pro 2 را از طریق حساب رسمی خود در Weibo معرفی کرد. FreeBuds Pro 2 به ویژه اولین هدفون HWA یا Hi-Res Wireless Audio دارای گواهی TWS در جهان است. این هدفون در تاریخ 27 جولای سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد.

«فناوری صوتی بی‌سیم با کیفیت بالا و مشخصات تجهیزات و روش‌های آزمایش»، که به طور مشترک توسط انجمن صنعت صوتی الکترونیک چین و فناوری الکترونیک چین توسعه داده شد. موسسه استانداردسازی، در 13 جولای توسط بیش از 30 کسب و کار داخلی و خارجی از جمله Sennheiser، Goertek و Huawei به طور رسمی منتشر شد.

علامت گواهی HWA با گواهی بی‌سیم Hi-Res روی جعبه نسخه چینی هوآوی FreeBuds Pro 2 به چشم می خورد. بر اساس گزارش ها، هر هدست هواوی FreeBuds Pro 2 تنها 5.9 گرم وزن دارد که کمتر از مدل قبلی خود است. هوآوی FreeBuds Pro 2 دارای سه میکروفون و یک واحد 11 میلی متری با محدوده پاسخ فرکانسی 14 هرتز تا 40 کیلوهرتز است. همچنین از بلوتوث 5.2 و رمزگشایی LDAC، AAC و SBC پشتیبانی می کند. این هدست دارای سه حالت کاهش نویز معمولی، راحت و فوق العاده و همچنین حالت آگاهی در فضای باز است. همچنین عمق کاهش نویز تا 47 دسی بل را ارائه می دهد.

هدفون FreeBuds Pro 2 هوآوی بزودی معرفی می شود

مانند دیگر ایربادزها، Freebuds Pro 2 می‌تواند صداهای محیط را تشخیص داده و هنگام مکالمه آن‌ها را حذف کند. یک تکنیک جدید شبکه عصبی عمیق که در طول زمان یاد می‌گیرد و تنظیم می‌شود، چیزی است که هواوی در اینجا بهبود داده است. در نتیجه همکاری با Devialet، هدفون ها باید صدای عالی داشته باشند.

در زمان عرضه، هوآوی ظرفیت باتری را فاش نکرد، اما در صورت استفاده با قاب، عمر باتری تا 30 ساعت را تضمین کرد. ادعا می شود که یک بار شارژ به مدت 4 ساعت با حذف نویز فعال و 6.5 ساعت بدون شارژ دوام می‌آورد. علاوه بر این، هدفون ها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند، چیزی که پیشینیان آن چنین نبودند.

در سطح جهانی، Huawei FreeBuds Pro 2 با قیمت تقریبی 200 دلار  و در رنگ‌های نقره‌ای فراست، سفید سرامیکی و آبی نقره‌ای جدید عرضه می‌شود. این هدفون در 27 جولای همراه با هوآوی Watch 3 Pro ECG Version، Smart Screen S Pro 86، MateBook X Pro جدید، MatePad Pro 11 و گوشی Enjoy 50 Pro و غیره در دسترس قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  هوآوی قصد دارد به بازار خودروهای برقی چین تسلط پیدا کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون FreeBuds Pro 2 هوآوی بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *