هدفون جی بی ال Live Pro 2 معرفی شد

هدفون جی بی ال Live Pro 2 معرفی شد

JBL اخیراً چند محصول جدید را در معرفی کرده است. اکنون، این شرکت یک هدفون بی‌سیم جدید را در بازار عرضه کرده که Live Pro 2 نامیده می‌شود. بنابراین در ادامه به مشخصات آن خواهیم پرداخت.

هدفون‌ بی‌سیم جدید این برند، هدفون‌های استریو TWS هستند که به شش میکروفون مجهز شده‌اند و از فناوری عایق صدا و باد کمک می گیرند. علاوه بر این، هدفون‌ Live Buds Pro 2 از فناوری ANC (حذف نویز فعال) پشتیبانی می‌کند و حتی حالت Ambient هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. جدیدترین هدفون بی سیم این شرکت دارای طراحی پایه و درایورهای دینامیک 11 میلی متری است.

طبق یادداشت های رسمی، هدفون Live Pro TWS در صورت متصل شدن با کیس شارژ می تواند تا 40 ساعت پخش کلی موسیقی دوام بیاورد. هر ایربادز به تنهایی می تواند پخش صدای چشمگیر 10 ساعت را با یک بار شارژ کامل ارائه دهد، بنابراین کیس شارژ 30 ساعت اضافی را فراهم خواهد آورد. شایان ذکر است، تنها یک شارژ 15 دقیقه ای می تواند حتی چهار ساعت پخش اضافی را نیز فراهم سازد. این هدفون را می توان با برنامه هدفون JBNL نیز متصل کرد که به آنها امکان تنظیم دستی سطح ANC، تغییر تنظیمات صدای محیط و موارد دیگر را می دهد.

ویژگی های دیگر عبارتند از: مقاومت در برابر آب IPX5، پشتیبانی از اتصال بلوتوث 5.2 و پشتیبانی از دستیارهای صوتی محبوب مانند Amazon Alexa و Google Assistant. JBL Live Pro 2 جدید در دو رنگ مشکی و آبی. قیمت آن 175 دلار بوده و به عنوان یک پیشنهاد عالی تلقی می شود و از طریق JBL.com، فروشگاه های برند هارمن و تمام پلتفرم های آنلاین و فروشگاه‌های خرده فروشی عمده فروخته می شود.

شرکت جی بی ال از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم دیجیتال محسوب شده و زیربرند هارمن کاردن است. این کمپانی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در قالب هدفون و اسپیکر عرضه می دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون Wave Buds جی بی ال راهی بازار شد

نظرات در مورد : هدفون جی بی ال Live Pro 2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *