هدفون جدید ناتینگ در راه است

هدفون جدید ناتینگ در راه است

طبق گزارش دسامبر 2022 توسط 91Mobiles، ناتینگ، یک شرکت نسبتاً جدید با تنها سه محصول راه اندازی شده تا کنون، در حال توسعه یک برند فرعی به نام Particles By XO است. این گزارش همچنین شامل رندرهایی از اولین هدفون های استریو بی سیم واقعی (TWS) این برند فرعی بود. در حال حاضر، همان شنیده‌های ناشناس در وب‌سایت بلوتوث SIG مشاهده شده‌اند که به راه‌اندازی در نزدیکی اشاره دارد.

در حال حاضر هیچ چیزی برای عرضه جانشین Ear اصلی (1) در بازار جهانی در 22 مارس برنامه ریزی نشده است. انتظار می رود که آنها از زبان طراحی مشابه مدل اصلی پیروی کنند و بدنه شفاف و جعبه شارژ را به رخ بکشند. شرکت تحت رهبری Carl Pei ممکن است به زودی مجموعه دیگری از هدفون های بی سیم را با نام تجاری فرعی خود، Particles by XO عرضه کند.

این هدفون ها امروز در وب سایت بلوتوث SIG توسط افرادی در 91Mobiles مشاهده شده است. این لیست فاقد جزئیات قابل توجهی است، به غیر از تأیید اینکه هدفون به بلوتوث 5.2 مجهز خواهد شد و شماره مدل B154 به آنها اختصاص داده شده است.

توسعه‌دهنده کوبا وویچیچوسکی کشف کرد که مدل شماره B154 ظاهراً به یک جفت هدفون بی‌سیم واقعی با ظاهری عجیب و غریب با شکل پیازی غیرمعمول مرتبط است. گزارش شده است که Wojciechowski تصاویری از هدفون ها و همچنین نام تجاری “Particles by XO” را کشف کرده است که به عنوان محصولی ساخته شده توسط Nothing در میان افزار به دست آمده از سرورهای شرکت ذکر شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ناتینگ ساعت CMF Watch Pro Silver Edition را معرفی کرد

نظرات در مورد : هدفون جدید ناتینگ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *