هدفون جبرا Elite 4 معرفی شد

هدفون جبرا Elite 4 معرفی شد

Jabra به تازگی یک هدفون  بی سیم جدید معرفی کرده که از طراحی باکیفیت و قدرت صدا بالایی برخوردار است. این شرکت در نهایت مدل Elite 4 را معرفی کرد که پیشتر نسل قبلی آن از راه رسید.

این سازنده شناخته شده محصولات صوتی اولین بار Elite 4 را ماه گذشته معرفی کرد و به تازگی یک رونمایی دیگر از آن برای بازارهای آسیایی انجام داد. این مدل جانشین Elite 3 بوده و به عنوان یک مدل سطح پایه از این برند عرضه خواهد شد. دستگاه جدید دارای طراحی سبک وزن برای بهبود راحتی در هنگام گوش دادن به موسیقی طی مدت زمان طولانی تر است. علاوه بر این، Elite 4 همچنین از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند.

جبرا Elite 4 همچنین به درایورهای صوتی 6 میلی متری به همراه 4 میکروفون مجهز شده که به ارائه وضوح تماس بهبود یافته کمک می کند. این میکروفون ها قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را نیز فعال می کنند. با یک بار شارژ کامل، Elite 4 می تواند تا 5.5 ساعت و تا 22 ساعت با کیس شارژ با روشن بودن ANC دوام بیاورد. وقتی ANC غیرفعال است، هدفون ها می توانند تا 28 ساعت دوام بیاورند. سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از، فناوری اتصال سریع و اتصال سوئیفت برای متصل شدن سریع‌تر با گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ، بلوتوث چند نقطه‌ای برای جابه‌جایی یکپارچه بین تماس‌ها و برنامه‌ها و پشتیبانی از Qualcomm aptX.

هدفون‌ جدید Jabra Elite 4 در رنگ‌های مختلفی مانند خاکستری تیره، دریایی، یاسی و بژ روشن در دسترس هستند. از 14 آوریل 2023 در آمازون، Flipkart، Croma، Reliance و سایر نمایندگی های مجاز فروش با برچسب قیمت 9999 روپیه فروخته می شود. خریداران همچنین 2 سال گارانتی برای این هدفون بی سیم دریافت خواهند کرد.

در اخباری مرتبط ماه های قبل جبرا ایرفون Elite 5 TWS را در سپتامبر سال گذشته وارد بازار جهانی کرد. دستگاه دارای مشخصات و ویژگی های قابل توجه است. Elite 5 با گوشی هایی مانند AirPods 2، Samsung Galaxy Buds 2 Pro، OPPO Enco X2 و موارد دیگر در بازار رقابت می کند.

جبرا Elite 5 دارای طراحی داخل گوش بوده که تناسب راحت و ایمن را ارائه می دهد. دارای استاندارد IP55 بوده که مقاومت بالا در برابر آب دارد. کاربران می‌توانند عملکردهای مختلفی را با ضربه زدن روی سطح هدفون انجام دهند.

بیشتر بخوانید  رندر هدفون جبرا Elite 8 Active فاش شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون جبرا Elite 4 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *