هدفون بی سیم QuietComfort SE بوز معرفی شد

هدفون بی سیم QuietComfort SE بوز معرفی شد

هدفون بوز QuietComfort 35 II زمانی که سال گذشته با QuietComfort 45 جایگزین شد بسیار فرآیند طولانی را سپری کرد. اکنون یک مدل SE وجود دارد که به نظر می رسد یک نام تجاری مجدد از 45 باشد.

بوز QuietComfort SE نوید زمان عمر باتری 24 ساعته را با یک بار شارژ می دهد و برای شارژ مجدد به 2.5 ساعت زمان نیاز دارد. یک شارژ سریع 15 دقیقه ای برای یک دوره 3 ساعته کافی است. دارندگان 35 II از شنیدن اینکه microUSB در جایی دیده نمی شود خوشحال خواهند شد، SE به جای آن از USB-C استفاده می کند.

همانند مدل‌های قبلی، قابلیت حذف نویز فعال با کیفیت بالا نیز در هواپیما وجود دارد. این و سایر عملکردها مانند Aware Mode با استفاده از دکمه های سخت افزاری به جای کنترل های لمسی کار می کنند. البته یک برنامه موبایلی وجود دارد که به شما امکان می دهد تنظیمات را مانند اکولایزر تنظیم کنید.

هدفون بی سیم QuietComfort SE بوز معرفی شد

بسته‌های خرده‌فروشی شامل یک کیف حمل، خود هدفون، یک کابل USB A-to-C و یک کابل صوتی 3.5 تا 2.5 میلی‌متری است، اگر می‌خواهید از اتصال بی‌سیم بلوتوث 5.1 صرفن‌ظر کنید و وصل نمایید.

همانطور که برای این سری معمول است، این هدفون های سبک وزن و راحت هستند که می توانند برای حمل بهتر تا شوند. انتظار می رود بوز QuietComfort SE به زودی  در ایالات متحده با قیمت 330 دلار و مدتی بعد در اروپا با قیمت 350 یورو عرضه شود. این همان قیمت هایی است که QC 45 در زمان عرضه داشت و سپس کاهش یافت.

اگر در ایالات متحده هستید، اگر می‌خواهید یک جفت خریداری نمایید، Sam’s Club و Costco را می توانید انتخاب کنید. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت بوز مراجعه کنید. این کمپانی در تلاش بوده بزودی محصولات جدیدی را معرفی کند. بوز از برندهای خوش سابقه در زمینه تولید محصولات صوتی بوده و انتظار داریم بزودی مدل های جدیدی به سبد محصول افزوده شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون بی سیم QuietComfort SE بوز معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *