هدفون بی سیم Buds Z Power دیزو معرفی شد

هدفون بی سیم Buds Z Power دیزو معرفی شد

DIZO بی سر و صدا یک هدفون جدید TWS را در هند عرضه کرده است. این مدل DIZO Buds Z Power نام دارد و نسخه ارتقا یافته Buds Z Pro است که در اوایل سال جاری عرضه شد. آخرین دستگاه صوتی از برند Realme TechLife یک پیشنهاد مقرون به صرفه است. این هدفون با گوشی‌هایی مانند سایر ایرفون‌های TWS که توسط برندهایی مانند Noise، boAt، Redmi و سایرین در بازار ارائه می‌شوند، رقابت می‌کند. در ادامه بخوانید تا بدانید DIZO Buds Z Power چه چیزهایی را ارائه می دهد.

هدفون DIZO Buds Z Power یک هدفون TWS نیمه در گوش با ساقه و نوک گوش سیلیکونی است. دارای گواهی IPX4 ضد آب هستند. کاربران می توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی ساقه هدفون کنترل کنند.

در بخش صوتی، DIZO Buds Z Power به یک درایور دینامیک 10 میلی متری مجهز شده است. آنها دارای قابلیت حذف نویز محیطی برای کیفیت واضح در تماس هستند. همچنین یک الگوریتم تقویت باس + وجود دارد. هدفون TWS دارای حالت تأخیر کم 88 میلی‌ثانیه برای بازی است.

DIZO Buds Z Power توسط یک واحد باتری 380 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود و ادعا می شود که 30 ساعت عمر باتری را با جعبه شارژ ریگی شکل ارائه می دهد. گفته می شود هر هدفون 7 ساعت استفاده و شارژ سریع 10 دقیقه ای 3 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد.

DIZO Buds Z Power با قیمت 1999 روپیه در رنگ‌های سبز برگ، مشکی اونیکس و سفید مرواریدی عرضه می‌شود. هدفون TWS را می توان از Flipkart و فروشگاه های خرده فروشی در سراسر کشور خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند دیزو Watch D2 معرفی شد

نظرات در مورد : هدفون بی سیم Buds Z Power دیزو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *