هدفون ایرپادز لایت اپل بزودی معرفی می شود

هدفون ایرپادز لایت اپل بزودی معرفی می شود

گزارش شده است که اپل در حال کار بر روی مدل ارزان‌تر AirPods است. بر اساس شایعات، قرار است نام آن AirPods Lite باشد. و به اپل این امکان را می‌دهد تا در بازار رده پایین هدفون‌های بی‌سیم بهتر رقابت کند.

همانطور که 9To5Mac گزارش می دهد، جف پو تحلیلگر توسط منابع صنعتی خود گفته است که اپل می خواهد این مدل Lite به عنوان یک گزینه ابتدایی برای AirPods عمل کند. به عبارت دیگر، شما می توانید آن را به عنوان یک آیفون SE معادل هدفون های اپل در نظر بگیرید. و تحلیل خوبی وجود دارد که چرا اپل این موضوع را در نظر گرفته است.

اپل در حال برنامه ریزی برای پاسخگویی به تقاضای کم برای نسل سوم ایرپادها، AirPods Lite است. در سال جاری، انتظار می‌رود که مجموع محموله‌های هدفون 10 میلیون دستگاه کاهش یابد. بر اساس آخرین گزارش ها، محموله ها از 73 میلیون در سال 2022 به 63 میلیون کاهش یافته است.

علاوه بر این، ما باید این واقعیت را در نظر بگیریم که هیچ نشانه ای از نسل چهارم ایرپادها وجود ندارد. و ما انتظار نداریم که به این زودی ها ظاهر شود. با این حال، اپل به وضوح می خواهد محصولی را عرضه کند که برای مصرف کنندگان مطلوب باشد. و به نظر می رسد که اپل AirPods Lite باشد.

در حال حاضر، چهار مدل AirPods موجود است. نسل دوم AirPods با قیمت 129 دلار و ایرپاد پرو 2 پیشرفته با قیمت 249 دلار به فروش می رسد. AirPods Max نیز وجود دارد که قیمت آن 549 دلار است. اما این در دسته بندی متفاوتی قرار می گیرد زیرا یک جفت هدفون است.

با در نظر گرفتن همه اینها، مدل AirPods Lite می تواند با برچسب قیمتی کمتر از 129 دلار عرضه شود. ما امیدواریم که قیمت آن به 99 دلار برسد و آن را در بخش ابتدایی جذاب کند و برای مصرف کنندگانی که از بودجه آگاه هستند جذاب تر شود.

ما اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی هایی که Apple AirPods Lite فاقد آنها خواهد بود، نداریم. با این حال، همانطور که 9To5Mac اشاره می‌کند، نسخه Lite می‌تواند به سادگی یک نسخه تغییر یافته از AirPods نسل دوم باشد.

بیشتر بخوانید  باگی دیگر در سیستم عامل iOS 11 کشف شد!

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون ایرپادز لایت اپل بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *