هدست AR اپل سال 2022 از راه می رسد

هدست AR اپل سال 2022 از راه می رسد

شرکت اپل درصدد است سال آینده اولین هدست واقعیت مجازی خود را معرفی کند. این هدست سال ها بوده که شایعاتی پیرامون آن منتشر می شود و تاکنون کوپرتینویی ها جامه عمل به آن نپوشانیدند.

تحلیلگر Ming-Chi Kuo تکرار می کند که تولید اولین هدست AR اپل در سه ماهه چهارم سال 2022 آغاز خواهد شد و این هدست دارای اتصال Wi-Fi 6e است. مینگ چی کو، تحلیلگر، با حمایت از ادعای بلومبرگ مبنی بر اینکه هدست واقعیت مجازی / واقعیت مجازی اپل در سال 2022 به عنوان یک دستگاه برتر عرضه می شود، می گوید که ساخت آن در سه ماهه چهارم آغاز خواهد شد.

کو در یادداشت خود برای سرمایه گذاران که توسط AppleInsider دیده شده است، نمی گوید که انتظار دارد این دستگاه چه زمانی معرفی یا عرضه شود. با این حال، او جزئیات جدیدی از دستگاه و همچنین رقابت آن دارد. Kuo گزارش می دهد که اپل قصد دارد از نیاز به اتصال سیمی بین هدست و رایانه اجتناب کند. در حالی که یادداشت به فناوری های Wi-Fi 6 و Wi-Fi 6e می پردازد، Kuo در یادداشت مشخص می کند که Wi-Fi 6e در هدست اپل استفاده خواهد شد.

Wi-Fi 6 یا 802.11ax نیز برای کار با تعداد بیشتری از اتصالات بهینه شده است. به گفته کو، همان فناوری قرار است در سال 2022 در دستگاه های متا و سونی به کار گرفته شود. به طور جداگانه، انتظار می‌رود که اولین هدست AR اپل همچنان یک نمایشگر نسبتاً بزرگ نصب شده روی سر باشد، به‌جای «Apple Glass» سبک‌تر و مصرف‌کننده‌تر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  8 راهکار برای مشکل شارژ نشدن آیپد اپل

نظرات در مورد : هدست AR اپل سال 2022 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *