نینتندو سوییچ 2 دارای چیپ تگرا انویدیاست

نینتندو سوییچ 2 دارای چیپ تگرا انویدیاست

مدتها بوده که شایعه می شود شرکت نینتندو قصد دارد بزودی نسل جدید کنسول بازی سوییچ را با نام سوییچ 2 معرفی کند. تاکنون مدل های مختلفی از سوییچ همچون سوییچ لایت، سوییچ اولد عرضه شد.

اما تاکنون خبری از نسل جدید نبود. به نظر رسیده نینتندو فعلا برنامه ای برای معرفی نسل جدید ندارد و فروش جذاب سوییچ آن را مجذوب خود کرد. براساس گزارش جدید گویی در آینده نزدیک ژاپنی ها دست به کار شده و نسل جدید سوییچ را معرفی می کنند.

گفته می شود چیپ پردازشی آن تگرا انویدیا بوده که توسط فرآیند 5 نانومتری شرکت Samsung Foundry ساخته می شود. به نظر رسیده جانشین مستقیم یا نسخه پرو در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

در سوی دیگر گفته می شود تگرا جدید انویدیا تحت معماری Ampere عمل می کند، بنابراین انتظار فرآیند 7 یا 8 نانومتری سامسونگ داریم. شایعات فراوان است و نمی توان به هر ادعایی اشاره کرد. همچنین شایعه شده است که نینتندو قصد دارد از مدل Switch Pro به طور کامل صرف نظر کرده و به سادگی یک کنسول نسل بعدی واقعی بسازد.

به این معنی که کنسول دستی آینده می تواند عمر باتری و عملکرد بهتری را به لطف فرآیند ساخت پیشرفته تر ارائه دهد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه نینتندو چیست. نسل فعلی سوییچ به لطف طراحی خاص خود و بازی های جذاب توانسته فروشی 120 میلیونی داشته باشد. فروشی که البته در میان محصولات نینتندو عجیب نیست و سوییچ حال یکی از کنسول های پرفروش نینتندو تلقی می شود.

جزئیات درباره نسل بعدی سوییچ اندک است و بنابراین نمی توان چندان به شایعات بسنده کرد. کمپانی ژاپنی سخت در تلاش بوده یک محصول کامل و کارآمد را به مخاطبان خود ارائه دهد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند ژاپنی چه برنامه ای برای نسل بعدی کنسول بازی خود تدارک دیده است. سوییچ 2 اگر در کار باشد قطعا سخت افزاری قدرتمندتر از نسل فعلی خواهد داشت و با طراحی متفاوت راهی بازار می شود.

در حال حاضر جدیدترین مدل سوییچ نسخه اولد است که نمایشگر باکیفیت تر و بزرگتری شامل این کنسول هیبریدی شد.

بیشتر بخوانید  فروش خیره کننده کنسول نینتندو سوییچ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نینتندو سوییچ 2 دارای چیپ تگرا انویدیاست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *