نوکیا G21 راهی بازارهای بیشتری می شود

نوکیا G21 راهی بازارهای بیشتری می شود

طرفداران نوکیا در استرالیا و نیوزلند که به دنبال خرید بیشتر دستگاه های میان رده این برند فنلاندی هستند ممکن است خوش شانس باشند. به نظر می رسد HMD Global قصد دارد بازارهای بیشتری را در نظر گیرد، و به ویژه Nokia G21 ممکن است به زودی در مناطق ذکر شده در دسترس باشد.

بر اساس اطلاعات موجود در اینترنت، نوکیا G21 اخیراً در استرالیا و درست در زمان فروش روز مادر معرفی شد. علاوه بر این، این شرکت همچنین آگهی‌هایی را برای «مدیر بازار» در نیوزلند و استرالیا قرار داده است.

نوکیا G21 در فوریه سال 2022 عرضه شد و دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز، یک چیپست نسبتاً ساده Unisoc T606، چهار گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در قسمت عقب نیز یک دوربین سه گانه با محوریت سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی دارد.

اخیراً، یک گوشی جدید نوکیا به عنوان نوکیا C200 در ایالات متحده عرضه شد، اگرچه این گوشی دارای مشخصات نسبتاً رده پایه مانند صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD با وضوح +HD، یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده، نمایشگر ناچی دارد.

نوکیا در سال‌های اخیر بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید دستگاه‌های متناسب با کاربران مقرون به صرفه تغییر داده است و گوشی‌های فعلی خود را به مشخصات میان‌رده‌ای مانند چیپ‌ست‌های سری 4 کوالکام، بدنه پلی کربنات و قیمت زیر 50 دلار مجهز کرده است.

در دیگر خبرها لیست اخیر Geekbench نشان می دهد که نوکیا 5.4 اکنون در میان لیست دستگاه های نوکیا قرار دارد که با سیستم عامل جدید اندروید 12 تحت تست قرار دارد. پیش از این مشخص شده بود که نوکیا 2.4، نوکیا 3.4 و نوکیا G10 در Geekbench با سیستم عامل اندروید 12 ظاهر شده اند. به غیر از نوکیا 5.4، دیگر گوشی‌های هوشمند نوکیا که قبلا در Geekbench دیده شده بودند، نوکیا X10 و نوکیا G50 هستند که مدتی بعد به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کردند.

در اقدامی مشخص توسط نوکیا موبایل برای اجرای بیشتر گوشی‌های هوشمند فعلی تحت جدیدترین نسخه اندروید گوگل، مجموعه‌ای از محصولات نوکیا در حال آزمایش سیستم‌عامل اندروید 12 بودند. همانطور که انتظار می رفت، سیستم عامل اندروید 12 تغییرات زیادی در رابط کاربری و عملکرد کلی دارد که عملکرد سیستمی را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید  گوشی نوکیا 105 (2023) راهی بازار شد

طبق لیست Geekbench، نوکیا 5.4 در تست تک هسته ای امتیاز 309 و در تست چند هسته ای 1331 را کسب کرد. از سوی دیگر، اندروید 12 شامل بزرگترین تغییرات طراحی در مسیر حرکت و توسعه اندروید تا به امروز است. کل تجربه از تغییرات UI، رنگ ها، شکل ها، به سادگی هیجان انگیز هستند. اندروید 12 پویاتر بوده و تجربه شخصی کاملاً نوآورانه ای را ارائه می‌دهد. اندروید 12 همچنین محیطی یکپارچه را برای اکوسیستم نرم افزاری و سخت افزاری تحت یک زبان طراحی واحد به نام Material You ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌های سیستم‌عامل اندروید 12 می‌توان به حرکت روان و انیمیشن‌ها، طراحی مجدد فضاهای سیستم و معماری امنیتی پیشرفته اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا G21 راهی بازارهای بیشتری می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *