نوا 11 هوآوی طراحی شبیه به آیفون 14 دارد

نوا 11 هوآوی طراحی شبیه به آیفون 14 دارد

طبق گزارش ها، هواوی در حال کار بر روی سری هواوی P60 است. همچنین، خط بعدی نوا 11 در کنار سری معروف P60 در دست بررسی است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش سوراخ پانچ مرکزی به شکل قرص جدید شبیه به سری آیفون 14 اپل خواهد بود.

مهمتر از همه، این شرکت چینی در حال آزمایش دستگاه پرچمدار خود با چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ است. این اطلاعات از یک مشاور مشهور در Weibo – Classmateguan بود. افشاکننده مفهوم طراحی مورد انتظار را از حساب رسمی به اشتراک گذاشته است.

هوآوی برای اولین بار از طراحی نمایشگر مشابه اپل 14 استفاده خواهد کرد. هواوی نوا 11 آینده ممکن است دارای طراحی جدید سوراخ‌دار به شکل قرص باشد. این طرح در بالای مرکز گوشی هوشمند نمایش داده می شود. پس از محبوبیت سری آیفون 14، مفهوم طراحی با استقبال بسیار زیادی از سوی کاربران در سراسر جهان مواجه شد.

بعداً این طرح به چندین دستگاه چینی دیگر اضافه شد. شایعات حاکی از آن است که طراحی جدید دارای دوربین دوگانه است، یکی برای سلفی و دیگری برای عمق میدان. علاوه بر این، مدل‌های هواوی Nova 11 Pro به احتمال زیاد این طراحی را خواهند داشت، در حالی که نسخه استاندارد دارای طراحی سنتی خواهد بود.

به طور مشابه، تراشه های اسنپدراگون 8+ با فرکانس بالا در دستگاه گنجانده می شوند. بنابراین این گوشی ها انرژی بیشتری مصرف خواهند کرد. از طرف دیگر، نسل قبلی آن، سری هواوی نوا 10، دارای اسنپدراگون 778 است. شرکت چینی دوربین را تغییر داده است.

علاوه بر این، تلفن دارای یک حلقه بزرگ در قسمت بالایی است. دوربین اصلی توسط دو دوربین که به صورت عمودی روی آن قرار گرفته اند دنبال می شود. علاوه بر این، یک دوربین پریسکوپ وجود خواهد داشت و دوربین اصلی شکل استوانه‌ای خواهد داشت. شایعات می گویند که هواوی قصد دارد فناوری تصویربرداری XMAGE را در دستگاه های نوا 11 معرفی کند.

چیزهای زیادی وجود دارد که هنوز کشف نشده است. ما به دنبال جزئیات بیشتر در مورد هواوی نوا 11 آینده با صفحه نمایش غیر حفره دار گسترده هستیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی هوآوی نوا 12 اولترا

نظرات در مورد : نوا 11 هوآوی طراحی شبیه به آیفون 14 دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *