نمایشگر 43 اینچی گیمینگ Odyssey Neo G7 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ

در پایان ماه دسامبر، سامسونگ از اولین مانیتور گیمینگ تخت مینی ال ای دی خود رونمایی کرد. این محصول به طور رسمی سامسونگ Odyssey Neo G7 43 اینچی (G70NC) نام دارد.

این اولین بار در کشور اصلی شرکت کره جنوبی و پس از آن تایوان رسمی شد. امروز، در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی، غول الکترونیکی (از طریق SamMobile) در دسترس بودن جهانی مانیتور را فاش کرد.

سامسونگ می گوید که جدیدترین مانیتور گیمینگ بی نظیرش از سه ماهه اول 2023 در چندین بازار جهانی در دسترس خواهد بود. متأسفانه، این شرکت به مناطق و تاریخ دقیق در دسترس بودن اشاره نمی کند زیرا آنها در کشورهای مختلف متفاوت خواهند بود.

در نتیجه، ما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت جهانی نداریم. ما از شما می‌خواهیم برای جزئیات بیشتر منتظر اطلاعیه‌های رسمی شعبه‌های محلی سامسونگ باشید.

در مورد مشخصات، مانیتور یک پنل مینی ال ای دی کوانتومی مسطح 43 اینچی با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) و نرخ تازه سازی 144 هرتز (AMD FreeSync Premium Pro) را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 16:9 است و حداکثر روشنایی حداکثر 400 نیت را پشتیبانی می کند.

این پنل تا 1 میلی ثانیه زمان پاسخ MPRT و زاویه دید 178 درجه را ارائه می دهد. این دستگاه از استانداردهای HDR مانند VESA Display HDR600 و HDR10+ Gaming پشتیبانی می کند.

این مانیتور دارای چندین پورت است، مانند  DisplayPort 1.4، HDMI 2.1،  USB 3.0 و Ethernet. همچنین دارای وای فای 5، بلوتوث 5.2 و 2 بلندگوی 20 واتی است. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت سامسونگ مراجعه کنید. احتمالا بزودی باید شاهد عرضه آن در بازار باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گلکسی نوت 20 و دریافت آپدیت اندروید 13

نظرات در مورد : نمایشگر 43 اینچی گیمینگ Odyssey Neo G7 سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *