نمایشگر گیمینگ ال جی UltraGear 27GR75Q معرفی شد

نمایشگر گیمینگ ال جی UltraGear 27GR75Q معرفی شد

ال جی از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود با نام UltraGear 27GR75Q که با نام UltraGear 27GR75Q-B نیز شناخته می شود، رونمایی کرد. در حالی که این شرکت هنوز قیمت آن را اعلام نکرده، UltraGear 27GR75Q را در وب سایت های کانادا و هنگ کنگ خود فهرست نمود که نشان دهنده عرضه زودهنگام آن است.

این نمایشگر از پنل 27 اینچی IPS دارای رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل با نرخ نوسازی 165 هرتز و زمان پاسخ 1 میلی ثانیه (GtG) بهره می برد. مانیتور همچنین از AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC برای از بین بردن پارگی تصویر، در میان سایر ویژگی های گیمینگ، پشتیبانی می کند.

UltraGear 27GR75Q مجهز به یک اتصال DisplayPort و دو پورت HDMI است، اگرچه انواع پورت ها مشخص نشد. این مانیتور فاقد بلندگوهای داخلی بوده، اما دارای جک 3.5 میلی متری برای تجهیزات خارجی مانند هدفون یا بلندگو است. علاوه بر این، دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع و شیب و همچنین پایه های VESA با ابعاد 100 در 100 میلی متر است.

UltraGear 27GR75Q با حداکثر روشنایی 300 نیت و زاویه دید 178 درجه، نوید یک تجربه بازی با کیفیت بالا را می دهد. ال جی جزئیات بیشتری در مورد عرضه جهانی این محصول ارائه نکرده، اما انتظار می رود به زودی وارد بازار شود. مشخصات و ویژگی های چشمگیر این مانیتور آن را به گزینه ای بالقوه برای گیمرهایی که به دنبال دستگاهی پیشرفته هستند تبدیل می کند.

در دیگر خبرها ال جی لپ تاپ جدیدی را معرفی کرده که به شدت کم وزن و با نمایشگر پروضوح همراه است. ال جی نام این مدل را Gram SuperSlim نامیده که قبلا در CES 2023 رونمایی شده بود. همانطور که از نام آن پیداست، باریک ترین لپ تاپ این برند با صفحه نمایش OLED محسوب می شود.

ال جی Gram SuperSlim تنها 0.43 اینچ ضخامت و 2.2 پوند وزن دارد. این ویژگی دستگاه را را به یک پیشنهاد قابل حمل جذاب تبدیل می سازد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED با وضوح FHD، قابلیت پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 و گواهی VESA DisplayHDR است. همچنین لپ‌تاپ مورد اشاره چندین آزمایش را پشت سر گذاشته که نشان دهنده دوام بالا بدنه است.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر شده گوشی اقتصادی جدید ال جی

ال جی Gram SuperSlim دارای صفحه کلید با نور پس زمینه کامل و وب کم FHD IR با پشتیبانی از تشخیص چهره است. در قسمت صوتی، لپ تاپ به بلندگوهای استریو دوگانه با خروجی 5 وات و Dolby Atmos مجهز شده است.

باید منتظر ماند این محصولات ال جی راهی بازار و مناطق مختلفی از جهان شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر گیمینگ ال جی UltraGear 27GR75Q معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *