پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : مادر دیجیتالی ، جایگزین نظرات والدین

تاکنون محصولات بسیار جالبی در نمایشگاه CES 2014 معرفی شده اند و این نمایشگاه ، از لحاظ خلاقیت و جذابیت در چند ساله ی اخیر بی سابقه بوده است . امروز نیز شرکت Sen.se یکی از جدیدترین محصولات خود را معرفی کرده است و نام آنرا مادر دیجیتالی گذاشته است ! اما دلیل این نامگذاری این است که این وسیله شامل یک پایگاه مرکزی به نام مادر میباشد که تصویر آنرا در زیر مشاهده میکنید :

Digital Mother

اما بخش اصلی و مهم این وسیله ، آن قطعه های رنگی هستند که تعدادشان میتواند افزایش و یا کاهش یابد . والدین میتوانند این قطعه ها را داخل جیب فرززندان قرار دهند و به وسیله ی نرم افزار بر روی کامپیوتر و یا اسمارت فون خودشان ، اطلاعات مفیدی نظیر مکان فرزندان ، دمای بدن آنها ، حرکت و یا سکون آنها را دریافت کنند . البته کاربردهای این وسیله به همینجا محدود نمیشود . این قطعه های رنگی قابلیت برنامه ریزی دارند و میتوانند بر روی هر وسیله و یا موجود زنده ای قرار بگیرند و انواع اطلاعات تعیین شده را به پایگاه اصلی که همان مادر دیجیتالی میباشد ، ارسال کنند .

atelier-motion-cookies

هرکدام از مادر های دیجیتالی میتوانند تا سقف 24 قطعه ی رنگی را مدیریت کنند و اطلاعاتشان را نمایش دهند ، بنابراین شما میتوانید تمام مواردی را که میخواهید بر روی آنها نظارت کنید ، در یک محل گردآوری نمایید . همچنین هرکدام از این قطعه های رنگی دارای یک باتری یک ساله هستند و پس از آن نیاز به شارژ دوباره خواهند داشت . اطلاعات ارسالی نیز تا ده روز در این قطعه ها باقی میماند و این ویژگی میتواند در مواردی مانند گم شدن فرزندان کاربرد داشته باشد .

مادر دیجیتال
مادر دیجیتال

تمام فعالیتهای شرکت Sen.se در رابطه با پیوند محصولات دیجیتالی با زندگی روزمره میباشد و پیش از این وسایلی شبیه به این محصول جدید را تولید کرده بود . این شرکت درمورد مسائل زیست محیطی و دیجیتالیزه شدن فعالیتهای ورزشی نیز برنامه هایی دارد که میتوانید از طریق سایت رسمی این کمپانی با آنها آشنا شوید .

منتظر اخبار جدیدتری از نمایشگاه CES 2014 باشید !

 منبع : macrumors

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سه محصول جدید HP در نمایشگاه CES 2014

نظرات در مورد : پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : مادر دیجیتالی ، جایگزین نظرات والدین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *