نخستین تصویر گوشی وان پلاس 12

نخستین تصویر گوشی وان پلاس 12

وان پلاس 12 آینده دارای یک صفحه نمایش اولد BOE X1 شناخته شده به عنوان Oriental Screen است که دارای قابلیت های برجسته در کاهش نور PWM با فرکانس بالا و کاهش نور DC مانند، و همچنین محافظت داخلی در سطح سخت افزاری برای نور آبی کم است.

این گوشی همچنین فناوری انحصاری محافظت از چشم خود را معرفی خواهد کرد. گزارش‌های مربوط به OnePlus 12 نشان می‌دهد این گوشی دارای یک پنل اولد 6.82 اینچی است که وضوح 2K یا 3168 در 1440 پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی LTPO 1Hz-120Hz را ارائه می‌دهد.

OnePlus تایید کرد که صفحه نمایش OP12 به عنوان یکی از برترین نمایشگرهای 2K جهان شناخته شده است و رتبه DisplayMate A+ را کسب کرده و 18 رکورد را به ثبت رسانده است. پشتیبانی از HDR، نسل جدیدی از فناوری LTPO را ارائه می‌دهد و دقت رنگ بهبود یافته با مقدار JNCD 0.35 را نوید می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد رنگ‌ها را با دقت بسیار زیادی نمایش دهد. انرژی کمتری مصرف می‌کند و دید خوبی در فضای باز فراهم کرده، با حداکثر روشنایی بیش از 2600 نیت.

همچنین صفحه نمایش روشنایی یکنواخت 93.7 درصدی را ارائه می دهد. درصد بالا نشان می دهد که حداقل تغییرات در روشنایی از یک قسمت صفحه به قسمت دیگر وجود دارد و در نتیجه یک تجربه بصری ثابت و متعادل بدون نقاط مهم یا مناطق تاریک روی صفحه نمایش ایجاد می شود. گزارش ها ادعا کرده اند که عملکرد صفحه نمایش BOE X1 بهتر از پنل های AMOLED سامسونگ خواهد بود.

همانند سایر گوشی های پرچمدار آینده، وان پلاس 12 نیز دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. انتظار می‌رود تا 24 گیگابایت رم LPDDR5x، 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 و باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی ارائه دهد.

OP12 دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. پنل عقب آن مجهز به دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (Sony IMX966، با OIS) + 48 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 65 مگاپیکسلی (پریسکوپ) خواهد بود. این دستگاه مبتنی بر اندروید 14 و رابط کاربری ColorOS 14 (چین) / OxygenOS 14 (جهانی) است. گفته می‌شود که دارای ویژگی‌های دیگری از جمله اسلاید هشدار و بلستر IR است. این دستگاه در رنگ مشکی کلاسیک، سفید بکر و سبز پر جنب و جوش عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 10T Ultra در ثبت اختراعی رویت شد

وان پلاس 12 با نمایشگر عالی

نخستین تصویر گوشی وان پلاس 12

در دیگر خبرها OnePlus سال گذشته Bullets Wireless Z2 را در هند عرضه کرد. در آن زمان در رنگ های Beam Blue، Magico Black و Acoustic Red عرضه می شد. این برند اکنون در بی‌صدا هدفون‌های بلوتوثی به سبک نکبند  را با رنگ سبز جاز عرضه کرده است. قرار بود جدیدترین گزینه رنگی در ژوئن امسال عرضه شود، اکنون به طور رسمی برای خرید در دسترس است.

گزینه رنگ سبز جاز در وان پلاسBullets Wireless Z2 دارای طراحی دو رنگ است. بند گردن و هدفون ها رنگ خاکستری دارند در حالی که سیم دارای رنگ سبز است. دکمه های افزایش و کاهش صدا نیز با رنگ سبز برجسته شده اند. وان پلاس Bullets Wireless Z2 در رنگ Jazz Green قیمتی معادل 1599 روپیه دارد که همانند سایر گزینه های رنگی است. می توان آن را از وب سایت برند و آمازون خریداری کرد.

مشخصات اصلی گزینه رنگی جدید ایرفون گردنبند ثابت باقی می ماند. مجهز به درایور بزرگ 12.4 میلی متری برای باس عمیق تر است. فناوری صوتی ضد اعوجاج برای ارائه صدای خالص و حذف نویز هوش مصنوعی برای کیفیت واضح در تماس‌ها وجود دارد. این هدفون دارای استاندارد IP55 در برابر گرد و غبار و آب بوده و در صورت عدم استفاده، هدفون هایی که به صورت مغناطیسی متصل می شوند، مقاوم هستند. آنها از اتصال سریع پشتیبانی می کنند. Bullets Wireless Z2 توسط یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ادعا شده با پشتیبانی از شارژ سریع 30 ساعت کار می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین تصویر گوشی وان پلاس 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *