میت 50 هوآوی با سیستم عامل HarmonyOS 3 در راه است

میت 50 هوآوی با سیستم عامل HarmonyOS 3 در راه است

شرکت هوآوی در نظر دارد ماه جولای امسال سری گوشی پرچمدار میت 50 را معرفی کند و گفته می شود این اسمارتفون هرچند 4جی عرضه خواهد شد اما با یک قابی به قابلیت 5جی هم مجهز خواهد شد.

هوآوی به دلیل تحریم سخت ایالات متحده در روند فعالیت مخابراتی آن مشکلات بسیاری به وجود آمد که از جمله باید به تاخیر در رونمایی سری میت 50 اشاره کرد. براساس شایعات این شرکت در حال آماده شدن است تا جولای امسال سری میت 50 پرچمدار را معرفی کند.

هوآوی سنترال گزارش داد که در جولای باید شاهد معرفی سری میت 50 با پردازنده قدرتمند و دوربین حرفه ای باشیم. محصولات هوآوی همیشه در بحث دوربین حرف زیادی برای گفتن داشتند و بی شک وجود دوربین باکیفیت در میت 50 دور از انتظار نیست.

گفته شده این سری بدون قابلیت یا مودم 5جی عرضه می شوند اما به لطف هوآوی قابی ارائه خواهد شد که افراد باید آن را جداگانه تهیه کنند تا بتوانند این اسمارتفون را به مدلی 5جی تبدیل نمایند.

از مشخصات کلیدی سری میت 50 باید به پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 4G، سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3، نمایشگر 120 هرتزی LTPO با طراحی ناچ و انحنای صفحه نمایش و برخی دیگر مجهز است.

در اخباری مرتبط شرکت هوآوی پیشتر از گوشی تاشو Mate Xs 2 رونمایی کرد. محصولی که نسبت به نسل پیشین نه تنها طراحی بهبودیافته دارد، بلکه سخت افزار قدرتمندی هم برای آن در نظر گرفته شده که قابل توجه است.

اخیرا آماری درباره هزینه تعمیر هر یک از بخش های Mate Xs 2 فاش شده که نشان می دهد برای تعمیر نمایشگر این گوشی باید 770 دلار هزینه کرد. فهرست قیمت تعمیر بخش های مختلف این گوشی به شرح زیر آمده است:

  • نمایشگر: 770 دلار
  • باتری: 55 دلار
  • مادر بورد: 756 دلار
  • دوربین اصلی: 105 دلار
  • دوربین تله‌فوتو: 38 دلار
  • آداپتور: 30 دلار
  • کابل: 2.5 دلار
  • قاب پشتی سمت راست: 50 دلار
  • قاب پشتی سمت چپ: 48 دلار

با چنین هزینه هایی قطعا باید نگهداری کاملی از محصول هوآوی داشت و نباید آن را در معرض آسیب قرار داد. زیرا به شدت هزینه تعمیر قطعات آن گران بوده و برای مثال تعمیر مادربورد آن قیمتی مشابه یک پرچمدار ساده دارد.

بیشتر بخوانید  هوآوی ممکن است بزودی از تراشه‌های اسنپ دراگون در گوشی‌های هوشمندش استفاده کند

بنابراین هیچ فردی نمی خواهد که با هزینه های هنگفت تعمیر گوشی تاشو Mate Xs 2 رو به رو شود. در اخباری مرتبط هوآوی برای معرفی پرچمدار تاشو خود، Mate Xs 2، رویداد معرفی محصول جدید را در چین برگزار کرد و مجموعه ای از دستگاه های را برای مصرف کنندگان رونمایی نمود، از جمله تبلت جدید MatePad SE که دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی است و به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هم مجهز گشت.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میت 50 هوآوی با سیستم عامل HarmonyOS 3 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *