موتورولا Edge 30 Fusion بزودی معرفی می شود

موتورولا Edge 30 Fusion بزودی معرفی می شود

در اوایل سال جاری، موتورولا گوشی هوشمند Edge 30 Pro را در سطح جهانی معرفی کرد. به دنبال مدل Pro، این شرکت همچنین نسخه ساده Edge 30 را در بازارهای مختلف معرفی و عرضه کرد. اکنون، این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید در سری Edge 30 با نام موتورولا Edge 30 Fusion است. این دستگاه در چندین سایت صدور گواهینامه ظاهر شده که شماره مدل، نام و برخی از مشخصات آن را تأیید می کند.

MySmartPrice این دستگاه را در سایت‌های TDRA، Wi-Fi Alliance و گواهینامه 3C کشف کرده است. با شروع، گواهی TRDA تأیید می کند که تلفن هوشمند با شماره مدل XT2243-1 دارای نام موتورولا Edge 30 Fusion است.

گواهی آژانس WiFi بیان می کند که دستگاه دارای پشتیبانی از Wi-Fi دو باند و Wi-Fi a/ac/b/g/n است. گواهی 3C نشان می دهد که این گوشی هوشمند از شارژ سریع 68.2 واتی پشتیبانی دارد. به غیر از آن، تایید شده که دستگاه تحت سیستم عامل اندروید 12 عمل می کند. متأسفانه، گواهی‌نامه‌ها اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه نشان نمی‌دهند، اما می‌توانیم به Edge 20 Fusion سال گذشته نگاهی بیندازیم تا ایده‌ای در مورد انتظارات داشته باشیم.

Edge 20 Fusion سال گذشته با صفحه نمایش 6.67 اینچی 10 بیتی Full HD + AMOLED معرفی شد. نرخ نوسازی 90 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و پوشش کامل طیف رنگی DCI P3 را ارائه می‌کند. در بخش فنی، دستگاه دارای چیپست مدیاتک Dimensity 800U با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

برای بخش دوربین، سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی دارد. در قسمت جلو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. شرکت موتورولا سخت در تلاش بوده محصولات جذابی را ارائه دهد. انتظار داریم این مدل تا پایان سال از راه برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی میان رده موتورولا اج 50 فیوژن در نزدیکی

نظرات در مورد : موتورولا Edge 30 Fusion بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *