ملاقات مدیرعامل سامسونگ با مدیران غول های فناوری

ملاقات مدیرعامل سامسونگ با مدیران غول های فناوری

لی جائه یونگ، رئیس سامسونگ، ظاهراً قصد دارد ماه آینده با مدیران اجرایی گوگل، اپل، آمازون و مایکروسافت دیدار کند. به گفته رسانه های کره ای، این دیدارها بخشی از تور تجاری سه هفته ای آتی لی به آمریکا خواهد بود. این تور می تواند از اوایل این هفته آغاز شود و در هفته دوم ماه می به پایان برسد.

سفر کاری طولانی لی به ایالات متحده شامل چندین نشست و کنفرانس در بخش‌های مختلف کشور خواهد بود. او تور را با یک میزگرد تجاری از یک ماموریت اقتصادی برای “مذاکرات بین دولتی مربوط به قانون حمایت از نیمه هادی ایالات متحده” آغاز خواهد کرد. رئیس سامسونگ مقامات دولت ایالات متحده را از وضعیت فعلی نیمه هادی و چشم انداز این شرکت مطلع خواهد کرد.

پس از آن جلسه، لی قصد دارد از شرکای صنعتی مختلف خود در ایالات متحده بازدید کند. در هفته اول ماه می، رئیس سامسونگ از ورایزون و سایر شرکت‌های مخابراتی ایالات متحده بازدید می‌کند تا درباره استراتژی‌های تجاری بحثی داشته باشد. این شرکت کره ای حضور پررنگی در تجارت تجهیزات مخابراتی دارد. در سال 2020 قرارداد تامین 6.6 میلیارد دلاری با Verizon امضا کرد. این شرکت همچنین در حال مذاکره با T-Mobile برای یک فرصت تجاری مشابه است.

سپس انتظار می رود لی جائه یونگ از دفتر مرکزی شرکت بیوتکنولوژی مدرنا مستقر در ماساچوست بازدید کند. این شرکت رابطه نزدیکی با بازوی بیوتکنولوژی سامسونگ Samsung Biologics دارد. این شرکت چند سال پیش (از طریق هانکیونگ) به مدرنا در تولید واکسن کووید-19 کمک کرد.

سرانجام، در هفته دوم ماه می، لی با مدیران اجرایی گوگل، اپل، آمازون و مایکروسافت دیدار خواهد کرد. در حالی که گوگل و اپل در کسب‌وکارهای مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند با سامسونگ رقابت می‌کنند، آنها همچنین از بزرگترین مشتریان آن هستند. این شرکت کره ای نمایشگرها، نیمه هادی ها و قطعات بیشتری را برای دو رقیب عرضه می کند. همه آیفون‌های مدرن دارای نمایشگرهای ساخت سامسونگ هستند، در حالی که گوشی‌های هوشمند پیکسل Google از پردازنده‌های Tensor ساخت سامسونگ استفاده می‌کنند.

آمازون و مایکروسافت نیز از بزرگترین مشتریان سامسونگ هستند. آنها بیشتر نیازهای تراشه های حافظه خود را از غول کره جنوبی تامین می کنند. بازار تراشه‌های حافظه در ماه های اخیر شاهد کاهش شدیدی بوده است که به شدت بر سود سامسونگ تأثیر گذاشته است. لی جائه یونگ به دنبال تقویت شراکت خود با دو تا از سه شرکت برتر مبتنی بر ابر جهان است تا اطمینان حاصل کند که در صدر بازی باقی می ماند و آماده است تا به محض افزایش تقاضا از این فرصت استفاده کند.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای گوشی Galaxy A23

همانطور که قبلاً گفته شد، انتظار می رود که لی در اوایل این هفته به ایالات متحده برود. گفته می شود که او می خواهد در سفر هفته آینده یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی به آمریکا، او را همراهی کند. یون از 24 تا 29 آوریل برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا جو بایدن در ایالات متحده ملاقات دارد. این اولین سفر رهبر کره جنوبی به آمریکا از زمان لی میونگ باک در سال 2011 خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ملاقات مدیرعامل سامسونگ با مدیران غول های فناوری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *