مقایسه مشخصات فنی گوشی گلکسی اس۹ با اس۹ پلاس

گلکسی اس ۹

در بروزترین خبرهای گزارش شده از سایت ETNews جزئیات دوربین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را مقایسه کرده است. در حالی حدود یک ماه از معرفی گوشی های بالا رده سامسونگ مانده ، نظر هوایی در مورد این دو پرچمدار بیشتر شده و بر اساس آخرین خبر منتشر شده از ETNews ، مشخصات فنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس مقایسه شده است.

بر اساس شواهد گذشته دوربین های این دو گوشی متفاوت خواهد بود و پرچمدار این شرکت، دارای یک دوربین ۱۲مگاپیکسلی همراه با لرزش گیر اپتیکال خواهد بود و در مدل پلاس این گلکسی دارای دوربین دوگانه ۱۲مگاپیکسلی خواهد بود. از ویژگی های این گوشی که در مدل ای ۸ و اس ۸ پلاس موجود نیست، تغییر دیافراگم لنز های دوربین است که نور را در هنگام عکسبرداری تنظیم می کند.

و همین طور در گزارشات ارائه شده این گوشی برای پرچم داران خود از لنزهایی با دیافراگم f/1.5 استفاده خواهد کرد. از جمله گوشی هایی که از نظر دوربین به این گلکسی می رسد می توان به ال جی وی ۳۰ و سری میت ۱۰ هواوی اشاره کرد که از لنز های f/1.6 در دوربین اصلی آن استفاده شده است و این لنز یک قابلیت خاص و منحصر به فرد نیست ، زیرا در مدل انحصاری گوشی های تاشو W 2018 سامسونگ از لنز های f/1.5 در دوربین خود استفاده کرده است.

گلکسی اس ۹

با استفاده از این امکانات می توان لنز دوربین را از f/1.5 به f/2.4 تغییر دهید. این همانند دوربین های DSLR است، یعنی قبل گرفتن عکس و عکاسی می توانید اندازه دیافراگم دوربین را تنظیم کنید و در مدل گلکسی اس ۹ پلاس دارای دو دوربین با لنز های مختلف هستید. که یکی از این لنز ها f/1.5 است و لنز دیگری f/2.4 است. فبلت ۶.۳ اینچی سامسونگ از هر دوی این امکانات یعنی دوربین دوگانه همراه با تغییر لنز در عکاسی استفاده خواهد کرد.

همین طور پیش بینی می‌شود برای تشخیص فاصله و عمق تصاویر از الگوریتم های خاصی استفاده شود. این امکانات در گوشی های معمولی استفاده نمی شود که نتیجه آن کیفیت فوق العاده و رزولوشن بالا خواهد بود. در مورد دوربین ثانویه یا سلفی این پرچمدار که برخی کاربران علاقه زیادی به آن دارند، می توان گفت که از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده و دارای فوکوس خودکار و عنبیه چشم را تشخیص می دهد. و همین طور هر دوی این پرچم داران می توانند فیلم های صحنه آهسته را ضبط کنند.

بیشتر بخوانید  جعبه سامسونگ Note 5 لو رفت !

مورد دیگری که مورد بررسی قرار گرفته اندازه صفحه نمایش این گوشی های بالا رده است ، که طبق گفته گزارشات مدل اس ۹ داری صفحه نمایش ۵.۷۷ اینچی و نسخه پلاس آن ۶.۲۲ اینچی است و باطری گوشی اس ۹، ۳۰۰۰ و اس ۹ پلاس، ۳۵۰۰ آمپر برساعت است؛ نسل قبلی نیز با همین باطری ها راهی بازار شدند. این دو گوشی پرچم دار یعنی اس ۹ و اس ۹ پلاس با ارزان ترین قیمت در چین عرضه خواهند شد و این موضوع را مقامات چین به صورت رسمی تأیید کرده اند، اما از قیمت عرضه این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نمی باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقایسه مشخصات فنی گوشی گلکسی اس۹ با اس۹ پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *