معرفی15 ابزار هوش مصنوعی عالی در 2023+ آموزش کار کردن با آنها

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

بیایید همه از هوش مصنوعی استقبال کنیم، زیرا هوش مصنوعی ثابت کرده است که یک نیروی غیرقابل توقف در بازاریابی دیجیتال است. با وجود ربات‌های محبوب آن، وقت آن رسیده است که جعبه ابزار بازاریابی خود را با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه‌های اجتماعی بسازید!

این پست  15 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی را پوشش می دهد. ما بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن، ایجاد ویدیو و تصاویر، ارائه بهترین هشتگ‌ها و زمان‌های ارسال و موارد دیگری کمک می‌کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی چیست؟

ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی نرم افزاری هستند که برای کمک به افراد در ایجاد، مدیریت یا بهینه سازی محتوا و استراتژی رسانه های اجتماعی طراحی شده اند.

ابزارهای رسانه های اجتماعی تقریباً به اندازه خود برنامه ها وجود داشته اند. همه ما از برنامه های شخص ثالث برای ارسال مجدد در اینستاگرام و ویرایش نرم افزارهایی مانند VSCO برای عکس های سلفی خود استفاده کرده ایم، اما اکنون که هوش مصنوعی وارد چت شده است، همه چیز به سرعت پیش می رود.

 بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی

رشد انفجاری هوش مصنوعی و جذب گسترده منجر به انبوهی از ابزارهای جدید شده است. و این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای رسانه‌های اجتماعی پیچیده‌تر از همیشه شده‌اند و پیشرفت‌ها روزانه ادامه دارد.

اما هوش مصنوعی با معرفی بسیار زیادی از ابزارهایش، انتخاب مناسب برای شما می تواند بسیار دشوار باشد. ناراحت نباشید؛ ما مجموعه ای از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی را در اینجا برای شما آورده ایم.

Hootsuite

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

Hootsuite  شماره 1 در قلب ما و در این لیست است. ابزار Gretsky هوت سوییت، می تواند همه کارها برای رسانه های اجتماعی انجام دهد. Hootsuite برای کسانی که نمی‌توانند زیرنویس رسانه‌های اجتماعی بنویسند، یک تولیدکننده متن رایگان ارائه می‌دهد. می‌توانید با استفاده از صداهایی افراد مشهوری مانند بازیکنان فوتبال ، ملکه انگلیس و…، پست‌هایی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. برای هر برندی چیزی وجود دارد.

Hootsuite همچنین دارای هوش مصنوعی OwlyWriter است، تنها بهترین ابزار نوشتن هوش مصنوعی درون برنامه‌ای که قول می‌دهد در زمان شما صرفه‌جویی کند و شما را از بلاک نویسنده نجات دهد. می‌توانید از OwlyWriter برای نوشتن زیرنویس‌های شبکه های اجتماعی خود، تولید محتوا بر اساس لینک، ایجاد ایده‌های پست بر اساس کلمات کلیدی و موارد دیگر استفاده کنید.

پیشنهاد هشتگ و ویژگی‌های زمان بندی ارسال پست، مورد علاقه‌ی طرفداران هستند، و از شما می‌خواهند که برچسب‌ها و زمان‌هایی را برای دستیابی به بهترین مخاطبان هدف خود ارائه کنید.

ابزار Best Time to Publish این را می‌داند، زیرا این یک قطعه فوق‌العاده هوشمند از هوش مصنوعی رسانه‌های اجتماعی است. زمان‌های مختلف پست پیشنهادی را برای چهار هدف کلیدی تجزیه می‌کند و به شما امکان می‌دهد به معیارهای خاص خود برسید:

گسترش دسترسی

ایجاد آگاهی

تعامل را افزایش دهید

ترافیک را هدایت کنید

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

همه آنچه گفته شد، ما معتقدیم، صرف نظر از ذهنیت، Hootsuite بهترین تولید کننده پست رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی است. و ما فقط به این دلیل نیست که سردبیر ما این را بخواند…

قیمت: نسخه آزمایشی رایگان! پس از آن، برنامه ها از 99 دلار در ماه شروع می شوند.

Magic Studio

Magic Studio رویایی برای برندهایی است که می خواهند بازی بصری خود را ارتقا دهند. این ابزار هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند عکس‌های محصول با پس‌زمینه‌های براق در چند تم مختلف ایجاد کنید. همچنین می‌توانید به راحتی اشیاء و پس‌زمینه‌های ناخواسته را از تصاویر خود حذف کنید – خبر عالی برای تأثیرگذاران و مارک‌هایی که در طبیعت عکس می‌گیرند.

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

Magic Studio همچنین عکس‌هایی را از پیام‌های متنی شما تولید می‌کند و می‌تواند به شما در یک عکس نمایه بسیار باورنکردنی کمک کند. هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی رابط بصری خود را تغییر می‌دهد و نمایه‌های بیشتر و بیشتری دارای تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند. وقت آن است که به این فکر کنید که پلتفرم هایی مانند Magic Studio چه کاری می توانند برای برند شما انجام دهند.

قیمت: رایگان با محدودیت

Magic Studio برای چه کسانی است: تولیدکنندگان محتوا و طراحان.

Wordtune

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

آیا شما یک مونولوگ لینکدین هستید؟ یا به طور کلی عاشق پست های اجتماعی طولانی مدت هستید؟ آیا می دانید چه می خواهید بگویید اما نمی توانید آن را به درستی دریافت کنید؟

اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده اید، ممکن است Wordtune برای شما مناسب باشد. Wordtune متن شما را می گیرد و با زنگ های مختلف بازنویسی می کند. می تواند اندازه پاراگراف شما را بزرگ یا کم کند یا کل پاراگراف ها را بازنویسی کند.

اگر نویسنده هستید، همچنین می‌خواهید فهرست کامل ابزارهای کپی‌نویسی ما را ببینید.

قیمت: اشتراک رایگان و پولی از 9.99 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی مناسب است: نویسندگان و بازاریابان محتوای طولانی.

Stockimg.ai

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

می دانید چه زمانی یک ایده پست عالی دارید اما نمی توانید تصویر سهام مناسبی برای آن پیدا کنید؟ Stockimg.ai پاسخ شما به پیمایش بی پایان در وب سایت های فیلم استوک است. استفاده از هوش مصنوعی برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی با عکاسی استوک می‌تواند در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی کند.

اکنون، می‌توانید یک فرمان وارد کنید و گزینه‌های stockimg.ai را برای شما آماده کنید. از میان عکس‌های استوک کلاسیک، تصاویر، جلد کتاب، کاغذ دیواری، پوستر، آرم و هنر انتخاب کنید.

قیمت: طرح ها از 19 دلار شروع می شود و تا 299 دلار افزایش می یابد

برای چه کسی مناسب است: تولیدکنندگان محتوا، طراحان و بازاریابان.

آکرولینکس

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

Acrolinx اساساً نگهبان برند شما است. محتوای شما را می‌خزد تا مطمئن شود همه چیزهایی که منتشر می‌کنید با نام تجاری شما مطابقت دارد. سبک، لحن، دستور زبان، و زبان ورودی خاص شرکت را انتخاب کنید. این ابزار هر محتوایی را که با چشم انداز برند شما مطابقت ندارد علامت گذاری می کند.

قیمت: قیمت ها به صورت موردی ارائه می شود.

این برای چه کسی است: مارک ها در هر اندازه، تیم های بازاریابی، تیم های محصول، و تیم های پشتیبانی.

Brandwatch

برند واچ دارای ثروت باورنکردنی از هوش مشتری است. این برای تجزیه و تحلیل داده‌ها در مقیاس و تولید بینش‌ها، آمار و تجمیع‌های پیچیده با هوش مصنوعی ساخته شده است.

Brandwatch همچنین با ابزارهایی مانند ChatGPT ادغام می‌شود تا خلاصه‌ای از مجموعه داده‌ها را به زبان طبیعی تولید کند. این بدان معناست که شما می توانید زمان کمتری را صرف درک آنچه که داده ها به شما می گویند و زمان بیشتری را برای اجرای برنامه های آماده در سطح بالا صرف کنید.

برای کاربران Hootsuite، Hootsuite Insights ارائه شده توسط Brandwatch در برنامه موجود است. شما می‌توانید مستقیماً قابلیت‌های جستجوی Brandwatch را در پلتفرم Hootsuite خود ادغام کنید و از رقبای خود به یک پای بسیار مطلوب دست یابید.

قیمت: قیمت های سفارشی به صورت موردی ارائه می شود.

برای چه کسانی مناسب است: تیم های بازاریابی و مارک های علاقه مند به گوش دادن اجتماعی و ردیابی احساسات مخاطبان.

Riffusion

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

Riffusion محتوای صوتی اصلی را بر اساس درخواست شما ایجاد می کند. فرض کنید در حال ساخت یک ریلز هستید اما نمی توانید صدای درست را پیدا کنید. اکنون می توانید دقیقا همان آهنگی را که به دنبال آن بودید با Riffusion ایجاد کنید، صدا را به ویدیوی خود اضافه کنید و آن را به طور معمول آپلود کنید.

ریفوژن محدودیت هایی دارد. قرار دادن اعلان‌های نسبتاً متوسط ​​مانند

Bubblegum Eurodance یا  Jamaican Dancehall Vocals کارساز خواهد بود. اما هر چیز غیرعادی ممکن است باعث شود که دست خالی بیایید.

قیمت: رایگان!

برای چه کسی  مناسب است: سازندگان محتوای ویدیویی.

Heyday توسط Hootsuite

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

Heyday یک ربات چت هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند فروش تجارت الکترونیک را افزایش دهید و میزان رضایت مشتری خود را افزایش دهید.

این یک ماشین فروش صرفه جویی در زمان است که می توانید آن را به استراتژی اجتماعی خود اضافه کنید. Heyday شبانه روز به سوالات مشتریان پاسخ می دهد، بنابراین می توانید زمان بیشتری را برای رشد کسب و کار خود و زمان کمتری را در فروش رسانه های اجتماعی صرف کنید.

این زبان از پردازش زبان طبیعی برای لمس انسان استفاده می‌کند و مارک‌های پیشرو مانند Simons، LaCoste، و Jack & Jones به آن اعتماد دارند.

بیشتر بخوانید  معرفی 9 تکنولوژی هوش مصنوعی 2023

قیمت:  از 49 دلار در ماه شروع می‌شوند و بسته به نیاز برند شما تا 1000 دلار می‌رسند.

برای چه کسی مناسب است: مارک های تجارت الکترونیک در رسانه های اجتماعی، تیم های خدمات مشتری، تیم های بازاریابی.

Murf

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

اگر ویدیوهای کوتاه یا تبلیغات ویدیویی آنلاین ایجاد می کنید، ممکن است نیاز به صداگذاری داشته باشید. استخدام یک بازیگر ممکن است گران تمام شود، اما انجام آن توسط خودتان ممکن است سخت باشد.

خب، ما می‌خواهیم Murf را به شما معرفی کنیم، ابزاری برای تولید صدای هوش مصنوعی که صداهای کامل و شخصی‌سازی شده را تولید می‌کند.

Murf می تواند صدایی ایجاد کند که لحن یا حالت خاصی را بیان می کند، بنابراین می توانید مطمئن شوید که VO شما برای شما کار می کند. این دارای بیش از 120 صدا در بیش از 20 زبان است، بنابراین می توانید آن را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

قیمت: رایگان! با اشتراک هایی که از 19 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی مناسب است: سازندگان ویدیو، بازاریابان محصول، مربیان و سازندگان محتوا.

ChatGPT

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

اگر نام ChatGPT را نشنیده اید، احتمالاً دراین دنیا زندگی نمی کنید. این ابزار هوش مصنوعی دنیا غوغایی به پا کرد و حتی باعث شد قسمتی از South Park که ChatGPT در آن به‌عنوان یکی از نویسندگان آن فهرست شده است. در چه دنیای وحشی زندگی می کنیم.

ChatGPT ابزاری است که سازندگان محتوای رسانه های اجتماعی دوست دارند زیرا می تواند زیرنویس و پست های طولانی تولید کند. اما با محدودیت هایی همراه است. این ابزار برای سوالات زبان فارسی چندان خوب کار نمی کند و اغلب تشخیص محتوای فارسی آن آسان است و اغلب، مخاطبان شما می‌توانند بگویند که آن توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

حتماً خروجی‌های ChatGPT را ویرایش کنید تا با صدای برند شما و با لحن درست باشد. ChatGPT همچنین می تواند به شما دروغ بگوید، بنابراین مطمئن شوید که نوشته خود را بررسی کرده اید.

برای همه شما تولیدکنندگان محتوا، لیست کامل ما از AI مرتبط با تولید محتوا را که مدیران رسانه‌های اجتماعی و سازندگان دوست دارند، بررسی کنید.

قیمت: دسترسی رایگان به طرح اولیه. 20 دلار در ماه برای پاسخ‌های سریع‌تر و دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌های جدید

برای چه کسی مناسب است: سازندگان محتوا و تیم های بازاریابی.

Wordstream

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

Wordstream یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای کمک به شما در تبلیغات شما طراحی شده است. از قدرت یادگیری ماشینی استفاده می کند تا به شما کمک کند کمپین های تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی بهینه کنید. Wordstream می‌تواند به شما کمک کند تا تلاش‌های تبلیغاتی خود را افزایش دهید و با ارزیابی مداوم و اصلاح عملکرد تبلیغات بر اساس بینش‌های مبتنی بر داده، رشد آنلاین را افزایش دهید.

ویژگی‌های کلیدی این ابزار شامل عملکرد تبلیغات مبتنی بر ML، توانایی ارزیابی تبلیغات PPC در کانال‌های مختلف، و تجزیه و تحلیل جامع کمپین برای کمک به شما در سنجش موفقیت تلاش‌های بازاریابی است.

چه به دنبال بهینه سازی تبلیغات موجود در رسانه های اجتماعی خود باشید یا یک کمپین کاملاً جدید از ابتدا ایجاد کنید، Wordstream می تواند از اهداف شما پشتیبانی کند.

قیمت: ابزار رایگان; نقل قول ها مورد به مورد هستند.

برای چه کسی مناسب است: تیم‌های بازاریابی در هر اندازه، تبلیغ‌کنندگان، بازاریاب‌های محصول و تجارت الکترونیک، و هر کسی که تبلیغات دارد.

Peech

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

Peech یک نرم افزار ویرایش ویدیوی مولد هوش مصنوعی است که می تواند به طور خودکار محتوای ویدیوی شما را رونویسی، ویرایش، تغییر کاربری و برندسازی کند.

Peech از فناوری NLP برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت بالا استفاده می کند تا بتوانید تلاش های ویدیویی خود را افزایش دهید. می‌تواند چهره‌های تیم شما را تشخیص دهد و هر زمان که یک کارت عنوان ظاهر شد، روی صفحه بچسبد. یا به طور خودکار محتوای ویدیوی خود را رونویسی کنید تا بتوانید آن را در زیرنویس یا وبلاگ تغییر دهید.

Peech به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای ویدیویی را بدون اطلاع قبلی از ویرایش ویدیو برند و ویرایش کنید.

قیمت: رایگان با حساب های پولی که از 49 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسانی مناسب است: تولیدکنندگان محتوا، بازاریابان.

Invideo

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

آیا می خواهید اسکریپت های خود را با کلیک یک دکمه به ویدیو تبدیل کنید؟ Invideo یک تولید کننده متن به ویدئو با هوش مصنوعی است که محتوای حرفه ای را بر اساس اسکریپت شما تولید می کند.

نکته حرفه ای؟ برای تولید یک اسکریپت از یکی از نویسندگان هوش مصنوعی با فرم طولانی بالا استفاده کنید، سپس آن اسکریپت را به Invideo بدهید.

Invideo چندین الگوی ویدیویی برای شروع شما دارد. می‌توانید معرفی و برون‌های ویدیویی YouTube، ویدیوهای بازاریابی فراوان، ویدیوهایی برای تبلیغات در فیس‌بوک یا اینستاگرام با قالب‌های تبلیغاتی و موارد دیگر ایجاد کنید.

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 15 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی مناسب است: بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا که به ویدیو و پادکست نیاز دارند.

Synthesia.io

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

Synthesia.io مورد علاقه سازندگان محتوا است. این یک پلتفرم تولید ویدیو است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا بدون تجهیزات گران قیمت یا یک تیم بزرگ استفاده می کند.

سازندگان طیف وسیعی از الگوها و ابزارهای قابل تنظیم را در دستان خود خواهند داشت که به شما امکان می دهد نام تجاری و پیام خود را به راحتی اضافه کنید. برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی، ویدیوهای توضیح دهنده و محتوای رسانه های اجتماعی عالی است. و نمی‌توانید پشتیبانی چند زبانه را فراموش کنید، که به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان جهانی برسید.

قیمت: اشتراک از 30 دلار در ماه شروع می شود

برای چه کسی است: سازندگان محتوا و بازاریابان.

DALL-E 2

15 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی در سال 2023+ آموزش کار کردن با آنها

اگر به دنبال تصاویر قابل تنظیم تولید شده با هوش مصنوعی هستید که در کتابخانه های قدیمی هوش مصنوعی یافت نمی شوند، DALL-E 2 را امتحان کنید.

این ابزار می تواند یک تغییر کلی برای دارایی های بصری موثر باشد. DALL-E 2 می تواند تصاویری خاص برای هر زمینه یا صنعت تولید کند. شما فقط باید تصویری که می خواهید را وارد کنید.

سازندگان و بازاریابان آن را برای تولید محتوای بصری برای وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی دوست دارند.

DALL-E 2 تولید کننده تصویر دیجیتال Hootsuite Owly

قیمت: تصاویر از 0.02 سنت شروع می شود

برای چه کسی مناسب است: سازندگان محتوا، بازاریابان و برندهای معمولی.

سوالات متداول در مورد ابزارهای هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی

ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی چیست؟

انواع مختلفی از ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی وجود دارد. دستیارهای هوش مصنوعی می توانند به شما در برنامه ریزی، ایجاد و تجزیه و تحلیل محتوا برای رسانه های اجتماعی کمک کنند تا به شما در صرفه جویی در زمان و بهینه سازی تلاش های خود در شبکه های اجتماعی کمک کنند.

 

چگونه می توان از هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی استفاده کرد؟

استفاده از هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی می تواند به صرفه جویی در وقت و تلاش شما کمک کند و همچنین بینش های ارزشمندی را در مورد مخاطبان و ترجیحات آنها به شما ارائه دهد. شما می توانید از همه ابزارها (و موارد دیگر) که در بالا ذکر شد برای خودکارسازی تولید محتوا، بهینه سازی استراتژی و به طور کلی بازی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

 

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی چیست؟

پرسیدن، “بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی چیست؟” مثل این است که از مادرتان بخواهید بچه مورد علاقه اش را انتخاب کند. مطمئنا، او پاسخی دارد، اما شما فقط به خودتان می گویید که همه چیز ذهنی است، درست است؟ برای ما، بهترین ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی Hootsuite است، زیرا می تواند چندین کار را در پلتفرم انجام دهد. مطمئناً این ابزار مورد علاقه ماست.

با Hootsuite در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. از یک داشبورد می‌توانید پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید و موارد دیگر. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی15 ابزار هوش مصنوعی عالی در 2023+ آموزش کار کردن با آنها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *