معرفی 5 برنامه رایگان تبدیل PDF به Word

معرفی 5 برنامه رایگان تبدیل PDF به Word

اگر یک فایل پی دی اف دارید و نیازی دارید که از محتوای فایل پی دی اف استفاده کنید می توانید فایل PDF را به Word تبدیل کنید.پس برای این کار به برنامه تبدیل فایل پی دی اف به ورد نیاز دارید.که در ادامه به معرفی این برنامه ها می پردازیم.

تبدیل PDF به Word

یک مبدل PDF به Word دقیقاً این کار را انجام می دهد: یک فایل PDF را که با اکثر نرم افزارها قابل ویرایش نیست، به فرمت برنامه Microsoft Word مانند DOCX یا DOC تبدیل می کند که با بسیاری از برنامه ها به راحتی قابل ویرایش است.

تغییر نام PDF به فرمت Word مانند DOCX کار نمی کند. قبل از ایجاد تغییر در PDF ، باید از برنامه یا سرویسی استفاده کنید که بتواند PDF را به Word تبدیل کند. پس از اعمال تغییرات ، می توانید از یک برنامه مبدل PDF رایگان برای تبدیل سند ورد خود به فایل PDF … در صورت تمایل استفاده کنید.

چندین برنامه کاملاً رایگان و خدمات آنلاین وجود دارد که می تواند کار را به انجام برساند.

برخی از برنامه ها به شما امکان می دهند PDF را بدون تبدیل ویرایش کنید. از سوی دیگر ، اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید مشاهده فایل PDF است ، نیازی به تبدیل ندارید برای ابزارهایی که فایل های PDF را باز می کنند، ما لیستی از برنامه های مبدل PDF به Word را در ادامه آوردیم.کمتابودئلقب

UniPDF

UniPDF یک مبدل PDF به Word رایگان است و بهترین موردی است که ما امتحان کرده ایم. استفاده از آن سریع و ساده است، اما مهمتر از همه ، حفظ کردن تصاویر و متن پس از تبدیل به DOC ، که بسیار خوب این کار را انجام می دهد.

یکی دیگر از مزایای این مبدل PDF این است که دارای رابط کاربری ساده است و درگیر تبلیغات یا تنظیمات گیج کننده نمی شوید.

همچنین فایل های PDF را به فرمت های تصویری محبوب مانند JPG ، PNG ، TIF و سایر موارد و همچنین قالب متن RTF تبدیل می کند.

پشتیبانی از تبدیل گروهی PDF به Word و قابلیت تبدیل بیش از سه PDF در یک روز تنها در صورت پرداخت هزینه نسخه ارتقا یافته .

در ویندوز 11 ، 10 ، 8 ، 7 ، ویستا و XP کار می کند.

PDFMate

معرفی 5 برنامه رایگان تبدیل PDF به Word

PDFMate دارای ابزاری مناسب برای تبدیل PDF به Word است که PDF شما را در فرمت DOCX ذخیره می کند، جدیدترین فرمت فایل سند مایکروسافت Word است. این برنامه فوق العاده ساده است و هیچ گزینه دیگری غیر از تغییر پوشه خروجی ندارد. در تست های انجام شده این  برنامه کارش را بسیار عالی انجام داد و تقریباً تمام قالب بندی ها را حفظ کرد.

تبدیل گروهی با این برنامه پشتیبانی می شود ، بنابراین می توانید چندین PDF را برای تبدیل به فرمتDOCX در این برنامه قرار دهید. اما یک اشکال بزرگ این است که این نسخه رایگان است ، بنابراین متن موجود در PDF فقط در سه صفحه اول فایل DOCX که ایجاد می کند قابل ویرایش است.

بیشتر بخوانید  آموزش تبدیل PDF به اکسل

این مبدل PDF به Word را در ویندوز 11 آزمایش شده است، اما باید در نسخه های قبلی از جمله Windows 10 ، 8 و 7 به همان اندازه خوب کار کند.

FreeFileConvert

معرفی 5 برنامه رایگان تبدیل PDF به Word

FreeFileConvert یک مبدل آنلاین PDF به Word رایگان است که از بارگذاری فایل (حداکثر پنج عدد در یک زمان) به اندازه 300 مگابایت به صورت ترکیبی پشتیبانی می کند. می توانید یک PDF ، یکی URL یا PDF ذخیره شده در حساب Google Drive یا Dropbox خود بارگیری کنید.

این مبدل PDF علاوه بر DOCX می تواند اسناد را در EPUB ، HTML ، MOBI ، TXT و بسیاری از فرمت های دیگر فایل ، از جمله تصاویر ذخیره کند. در کل ، این سرویس از چندین هزار ترکیب تبدیل مختلف پشتیبانی می کند. چیزی که ما در مورد این مبدل متوجه شدیم ، گزینه های ذکر شده در بالا که به نظر می رسد به PDF های چند صفحه ای احترام نمی گذارد. به عبارت دیگر ، اگر قبل از تبدیل به DOCX دو صفحه وجود داشته باشد ، ممکن است فقط یک صفحه بعد از آن ایجاد شود، زیرا فضاهای خالی بین صفحات در حین تبدیل کوتاه می شوند.

از آنجا که این مبدل PDF به DOCX در مرورگر اجرا می شود ، با تمام سیستم عامل ها کار می کند.

PDFtoDOCX.com

معرفی 5 برنامه رایگان تبدیل PDF به Word

PDFtoDOCX.com یکی از چندین وب سایت است که به شما کمک می کند PDF ها را به فرمت های مختلف تبدیل کنید. واضح است که این یک DOCX از PDF ایجاد می کند ، اما از فرمت DOC قدیمی تر، علاوه بر این از چندین مورد دیگر مانند متن و تصاویر پشتیبانی می کند.

استفاده از آن بسیار ساده است: 1 تا 20 فایل PDF بارگذاری کنید، چند لحظه منتظر بمانید تا تبدیل به پایان برسد ، و سپس هر سند را به صورت جداگانه بارگیری کنید ، یا از دکمه DOWNLOAD ALL برای دریافت همه آنها استفاده کنید.

همانند سایتی که در بالا توضیح داده شد ، این مبدل PDF به DOCX را می توان از هر دستگاهی استفاده کرد زیرا آنلاین اجرا می شود.

Adobe’s Convert to PDF Tool

معرفی 5 برنامه رایگان تبدیل PDF به Word

به عنوان سازندگان قالب PDF ، مناسب است که Adobe را در این لیست قرار دهیم. ابزار آنها ، تبدیل به PDF ، یک مبدل رایگان مبتنی بر وب است که در چند ثانیه کار می کند تا PDF شما را در DOCX ذخیره کند.

فقط فایل را بارگذاری کنید ، چند ثانیه صبر کنید تا تبدیل به پایان برسد ، و سپس بارگیری را برای ذخیره DOCX انتخاب کنید.

پس از اولین تبدیل ، باید برای فعال کردن بارگیری وارد سیستم شوید (هنوز رایگان است). ورود به سیستم به شما امکان می دهد PDF هایی را که در حساب Adobe شما هستند تبدیل کنید ، به جای DOCX RTF یا DOC را انتخاب کرده و فایل تبدیل شده را مستقیماً از خود مرورگر ویرایش کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 5 برنامه رایگان تبدیل PDF به Word

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *