معرفی کامل سیستم تلفنی 3CX (3cx چیست؟)

معرفی کامل سیستم تلفنی 3CX (3cx چیست؟)

امروز یکی از مهم ترین و جدایی‌ناپذیرترین اجزای یک کسب و کار تلفن است. البته نه به شکل قدیمی! نیاز به تلفن هایی با تکنولوژی جدید از نکات بسیار مهم است.

معرفی سیستم تلفنی 3CX

سیستم های تلفنی دیگر مثل سابق صرفا یک تلفن برای تماس های بیرون از سازمان یا داخل سازمانی نیستند. امروزه سیستم های تلفنی بسیار بیشتر از یک تلفن ساده عمل می کنند و بسیار در افزایش بهره وری کارشناسان و سازمان ها و سرعت بخشیدن به کارها تاثیرگذار هستند.

سیستم تلفنی ویپ در واقع آخرین تکنولوژی سیستم های تلفنی محسوب می شود که اکثر شرکت ها و سازمان ها امروزه در حال استفاده از آن هستند. سیستم تلفنی ویپ دیگر بر پایه سیم کشی های تلفنی جداگانه کار نمی کند و از بستر شبکه برای برقراری ارتباط و اتصالات خود استفاده می کند.

3cx چیست؟

سیستم تلفنی 3CX یک سیستم تلفنی ویپ بسیار پیشرفته است که سالهاست در بازار ویپ با نوآوری ها و قابلیت های پیشرفته ای که عرضه می کند معروف شده است. سیستم تلفنی 3CX هم اکنون در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ در سطح جهانی مثل مرسدس بنز ، کوکاکولا ، ایر فرانس ، ویلسون و مک دونالد فعال است و ارائه دهنده سیستم تلفنی این کسب و کارهاست.

نقطه قوت سیستم تلفنی 3CX نسبت به دیگر سیستم های تلفنی ویپ ، پویا بودن آن است. سیستم تلفنی 3CX در هر آپدیت یا هر نسخه یک قابلیت جدید ، یک ویژگی جدید یا یک یکپارچه سازی جدید ارائه می کند و در کنار آن همواره در حال افزایش امنیت و پایداری سیستم است.

معرفی سیستم تلفنی 3CX

نماینده رسمی 3cx در ایران

ارائه انواع لایسنس و خدمات منوط به سیستم تلفنی 3cx در ایران از طریق نمایندگی 3cx در ایران بررسی و انجام می شود. در این مورد حتما بررسی فرمایید شرکت ارائه دهنده سیستم تلفنی یکی از نمایندگان رسمی 3cx در ایران باشد.

لایسنس 3cx

سیستم تلفنی 3CX یک سیستم تلفنی لایسنس محور است و لایسنس های آن بر اساس تماس های همزمان محاسبه می شوند. منظور از تماس های همزمان تمام تماس هایی است که در واحد زمان توسط سیستم برقرار می شوند و هیچ تفاوتی ندارد که تماس ورودی یا خروجی ، داخلی یا بیرونی باشد.

لایسنس 3cx در 2 نوع عرضه می شود که شامل Pro و Enterprise می شود. تفاوت کمی به لحاظ قابلیتی بین این 2 نوع وجود دارد و تقریبا هر دو از نظر قابلیتی یکسان هستند. اما نسخه Enterprise از High Availability پشتیبانی می کند و با خرید آن 2 لایسنس به مشتریان تحویل داده می شود که امکان راه اندازی سرور بکاپ به صورت اکتیو را دارا باشند.

سیستم تلفنی 3CX لایسنس رایگان هم دارد. لایسنس رایگان سیستم تلفنی 3CX به صورت 4 تماس همزمان و با قابلیت های استاندارد عرضه می شود که برای کسب و کارهای کوچک مناسب و کافی است.

اما آنچه سیستم تلفنی 3CX را نسبت به رقبای آن متمایز و البته برجسته می سازد قابلیت های فوق العاده آن است. برخی از این قابلیت ها عبارتند از :

امنیت بالا : سیستم تلفنی 3CX از فایروال اختصاصی و هوشمند بهره می برد که علاوه بر ایجاد امنیت و تشخیص خودکار حملات ، این امکان را به شما می دهد که بتوانید لایه های مختلف امنیتی تعریف کنید و سیستم را نسبت به داده های دریافتی حساس تر یا بی تفاوت تر بکنید. همچنین سیستم تلفنی 3CX برای ارتباط امن بین دفاتر و حتی بین کلاینت های بیرون از سازمان با سرور ، از سیستم امنیت اختصاصی خود بر پایه تانل و پسورد استفاده می کند که در بین سیستم های تلفنی قابلیتی کم نظیر محسوب می شود.

سافت فون حرفه ای و اختصاصی : سیستم تلفنی 3CX از نرم افزار های کلانت اختصاصی خودش بر روی تمام پلتفرم ها ( اندروید – iOS و ویندوز) استفاده می کند و به همین دلیل هم قابلیت های بیشتری نظیر امکان دیدن آنلاین وضعیت کارشناسان یا دسترسی به فایل های ذخیره شده و پیام های صوتی به شما می دهد و هم امنیت بیشتری دارد چرا که از تانل اختصاصی خودش برای برقراری ارتباط استفاده می کند.

پنل کارشناسی پیشرفته : سیستم تلفنی 3CX با بهره گیری از پنل Switchboard حرفه ای تمام تماس های صف ها و کارشناسان ، تمام تماس های ورودی و خروجی ، وضعیت تماس ها و بسیاری دیگر از جزییات را به شما نمایش می دهد. به علاوه شما می توانید با استفاده از این پنل به صورت ناشناس وارد تماس ها شوید ، شنود داشته باشید یا به کارشناس توصیه ها و راهنمایی هایی را ارائه نمایید. همچنین به کمک این پنل می توانید کارشناسان را وارد صف نمایید یا از صف خارج نمایید.

گزارش گیری حرفه ای : سیستم تلفنی 3CX با بهره گیری از 27 مدل گزارش مختلف امکان سنجش تمام پارامتر ها و داده ها بر پایه عملکرد کارشناسان و صف های تماس را به شما می دهد. سیستم گزارش گیری سیستم تلفنی 3CX حتی امکان گزارش گیری از چت های کارشناسان را نیز به شما داده و گزارشی کلی از تعداد چت ها و درخواست های چت رها شده به شما می دهد. علاوه بر تمام این ها در سیستم تلفنی 3CX قابلیت برون سپاری داده های تماس وجود دارد که به کمک آن می توان داده ها را در سیستم های دیگر نیز ذخیره ، تحلیل و گزارش گیری کرد.

پاسخگوی هوشمند پیشرفته : پاسخگوی هوشمند سیستم تلفنی 3CX امکان تنظیم و پیکربندی به دو شکل استاندارد و پیشرفته را دارد. در حالت استاندارد می توان با قرار دادن یک پیام و تنظیم کردن مقصد کلید ها یک پاسخگوی هوشمند برای سیستم تلفنی ساخت. اما در حالت پیشرفته به کمک نرم افزار اختصاصی 3CX به نام Call Flow Designer می توان یک IVR حرفه ای با قابلیت هایی نظیر اتصال به SQL ، تعامل با انواع وب سرویس ها ، کدینگ به زبان C# و بسیاری دیگر از امکانات پیاده سازی کرد.

پشتیبان گیری خودکار : سیستم تلفنی 3CX قابلیت پشتیبان گیری خودکار بر روی انوع بسترهای ذخیره سازی را دارد. به کمک قابلیت پشتیبان گیری خودکار می توان به صورت روزانه یا هفتگی نسخه های پشتیبانی از تمام اجزای سیستم تلفنی تهیه کرد و آن ها را در فضاهای ذخیره سازی با پروتکل های FTP ، SMB ، SFTP ، Google Storage یا خود هارد سرور ذخیره کرد.

صف تماس هوشمند : پخش تماس ها در صف های سیستم تلفنی 3CX به صورت کلی از آنچه در دیگر سیستم های تلفنی شاهد هستیم بسیار هوشمندتر و پرقابلیت تر است. در سیستم پخش تماس سیستم تلفنی 3CX شما می توانید از 13 حالت مختلف برای پخش کردن تماس ها بین کارشناسان استفاده کنید که هر کدام از این حالت ها با توجه به شکل کاری مراکز تماس طراحی شده اند و در آینده می توان از آن ها گزارشات حرفه ای در سیستم تهیه و تحلیل کرد.

یکپارچه سازی با سایت : به کمک قابلیت لایو چت سیستم تلفنی 3CX می توانید چت با بازدیدکنندگان سایت را به کمک سیستم تلفنی انجام دهید و بازدیدکنندگان سایت را به سیستم تلفنی خود هدایت کنید و حتی به صورت آنلاین با آن ها تماس برقرار کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید گزارش چت ها را نیز در سرور نگه دارید و در آینده از آن ها گزارشاتی برای تحلیل های دقیق بگیرید.

وب کنفرانس و جلسات آنلاین : به کمک قابلیت وب کنفرانس سیستم تلفنی 3CX می توانید جلسات ویدیویی آنلاین برگزار کنید و با هر نوع دستگاهی و فقط با استفاده از مرورگر به جلسات متصل شوید. همچنین در طی جلسات می توانید چت کنید ، صفحه خود را به اشتراک بگذارید ، دست بلند کنید و یا چیزی بنویسید و آموزش دهید.

یکپارچگی با CRM : سیستم تلفنی 3CX از یکپارچه سازی های آماده برای ارتباط با انواع CRM ها بهره می برد که می توان به کمک آن به راحتی سیستم تلفنی را با انواع CRM  ها یکپارچه کرد. همچنین با کمک نرم افزار اختصاصی 3CX به نام CRM Template Generator می توان یکپارچه سازی های شخصی خود را ساخت و در سرور آپلود کرد و به این شکل سیستم تلفنی 3CX را می توان با هر نوع سیستم مدیریت مشتریان یا پایگاه های داده و سیستم های اتوماسیون یکپارچه کرد.

معرفی سیستم تلفنی 3CX

 دانلود نرم افزار 3cx

به صورت کلی برای مقایسه عملکرد سیستم های تلفنی در مقایسه با سیستم تلفنی 3CX پارامتر های بسیار دیگری وجود دارد. اما نگاه کلی به عملکرد سیستم تلفنی 3CX به وضوح نشان می دهد که این سیستم تلفنی در واقع نسل نوینی از سیستم های تلفنی بر پایه ویپ است که به سرعت در حال پیشرفت است و هر روز سورپرایزهای جدیدی برای مشتریان و طرفداران خود دارد. برای دانلود نرم افزار 3cx و نصب این سیستم تلفنی هوشمند لطفا از متخصصا در این حوزه مشاوره لازم را دریافت کنید تا علاوه بر نصب 3cx، بتوانید از تمام امکانات رایگان و پولی این سیستم تلفنی بی نظیر بهره ببرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی کامل سیستم تلفنی 3CX (3cx چیست؟)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *