خرید لپ تاپ استوک با 6 ماه ضمانت رایگان را تجربه کنید

لپ تاپ استوک

لپ تاپ یکی از ضروری ترین ابزارهای تکنولوژی در عصر جدید محسوب می شود. از مهمترین دلایل استفاده از این گجت محبوب، قابلیت حمل و نقل و دسترسی به رایانه در هر مکانی است. در کشور ما به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت این کالای اساسی به شدت افزایش یافته است، اما خبر خوب اینکه، شما نیازی به آخرین سخت افزار و جدیدترین تکنولوژی در این دستگاه ها ندارید، چرا که یک لپ تاپ استوک نیز به راحتی پاسخگوی نیاز شما بوده و به شدت در هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. اما سوال مهم اینجاست که :

  • لپ تاپ استوک چیست ؟

مهمترین ترین دلیلی که باعث می شود تا به خرید لپ تاپ استوک روی بیاورید، قیمت و کیفیت فوق العاده آن ها است. در فروشگاه های اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود. این دستگاه ها، تحت عنوان لپ تاپ استوک اروپایی نیز شناخته می شوند و دبی مهمترین مرکز خرید و فروش و وارادت این کالا به کشور محسوب می شود.

  • مزایای لپ تاپ استوک

یکی از مهمترین دلایلی که شما را به سمت خرید یک دستگاه استوک هدایت می کند، اختلاف قیمت بین لپ تاپ استوک و محصولات آکبند است. در برخی مدل ها مدل ها این اختلاف قیمت بسیار بیشتر می شود. برای مثال شما با بودجه ای 2 تا 4 میلیون تومانی، میتوانید دستگاه استوکی با مشخصات بالاتری نسب به یک مدل نو با مشخصات پایین خریداری کنید. لپ تاپ های استوک در ایران بیشتر مدل های صنعتی برندهای مطرحی همچون اچ پی، دل و لنوو شناخته می شوند که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و امکانات قابل قبولی دارند.

  • درجه بندی انواع لپ تاپ استوک

این محصولات در رده های A ، A+ و A++ از لحاظ تمیزی و خط و خش درجه بندی می شوند تا مشتریانی که ظاهر دستگاه برای آن ها از الویت کمتری برخوردار است، هزینه کمتری پرداخت نمایند.

  • لپ تاپ بدون گارانتی نخرید !

در خرید لپ تاپ دست دوم و کارکرده، ضمانت فروشنده یکی از مهمترین دلایلی است که باعث می شود تا با اطمینان تصمیم خود را برای خرید بگیرید. فروشگاه کی لپ، مرکز تخصصی بررسی و فروش لپ تاپ استوک و صنعتی، از معتبرترین مراکز فروش این محصولات در ایران به شمار می رود که لپ تاپ استوک را با 6 ماه ضمانت رایگان و یک هفته مهلت تست به مشتریان خود عرضه می کند. پیش از ثبت سفارش تصاویری از تمامی زوایای محصول برای شما ارسال می شود تا وضعیت ظاهری لپ تاپ را رویت کرده و با ضمانت بی قید و شرط، یک خرید خوب، مقرون به صرفه و مطمئن را تجربه کنید.

4.7/5 - (14 امتیاز)

بیشتر بخوانید  بررسی Surface Laptop Go مایکروسافت

نظرات در مورد : خرید لپ تاپ استوک با 6 ماه ضمانت رایگان را تجربه کنید

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. در سالهای اخیر لپ تاپ استوک چیست سوالی بوده که ذهن خیلی هارو در گیر
    کرده که به خاط آن بوده که بحث خرید لپ تاپ استوک خیلی داغ بوده و از عوامل آن به تحریم ایران و
    قیمت ارز می باشد. اینکه لپ تاپ استوک بخریم یا لپ تاپ نو کاملا
    به خودتان بستگی دارد. در این مقاله سعی کردم که به این سوال
    لپ تاپ استوک چیست ؟ به نحو احسن جواب
    بدم و لپ تاپ استوک چیست رو از همه زوایا
    برسی کنم تا مخاطبین با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند.

  2. ممنون از مقاله خوبتون
    من از سایت کی لپ خرید داشتم اردیبهشت ماه، قیمت ، خدمات و سایت حرفه ای دارن