معرفی سری گلکسی اس 23 تا اواخر فوریه تاخیر خورد

معرفی سری گلکسی اس 23 تا اواخر فوریه تاخیر خورد

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار سری اس خود را معرفی می کند. در این بین سری گلکسی اس 23 در شرف رونمایی قرار دارند و بزودی از راه می رسند.

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس 23 خود است و در ماه های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با دستگاه های آینده بوده ایم. اکنون با نزدیک شدن به عرضه گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 23 سامسونگ، گزارش جدیدی ادعا می کند که عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار ممکن است چند هفته به تعویق بیفتد.

با توجه به گزارش جدید ارائه شده توسط مشاور @TheGalox_، سری جدید گلکسی S23 سامسونگ به تعویق افتاده است و اکنون انتظار می رود در اواسط تا اواخر فوریه عرضه شود، عمدتاً به این دلیل که غول کره جنوبی نتوانسته قیمت نهایی را تعیین کند. ساختار برای دستگاه ها

ساختار قیمت گذاری برای موفقیت گوشی های هوشمند در بازار، به ویژه گوشی های پریمیوم مانند سری گلکسی S23، حیاتی است. به نظر می رسد که سامسونگ به زمان بیشتری نیاز دارد تا بازار را از نظر رقابت، اقتصاد، عرضه و تقاضا و برخی عوامل دیگر به درستی بخواند تا به قیمت گذاری عالی برسد.

با این حال، با توجه به اینکه گزارش حاکی از تاخیر دو هفته ای است، تاخیر برای عرضه این گوشی های هوشمند چندان قابل توجه نیست. سری Galaxy S22 در 9 فوریه معرفی شد و از 25 فوریه به فروش رسید. امسال انتظار می‌رفت که سری S23 در هفته اول فوریه رسمی شود و از 17 فوریه برای فروش در دسترس باشد.

سامسونگ تاریخ عرضه گوشی های سری گلکسی اس 23 را تایید نکرده است که شامل سه مدل گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا می شود. با نزدیک شدن به زمان عرضه، انتظار داریم تولید کننده پیشرو گوشی های هوشمند در جهان تا چند هفته دیگر تاریخ رویداد آتی Galaxy Unpacked را اعلام کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ تولید انبوه تراشه های نسل سوم 4 نانومتری خود را آغاز می کند

نظرات در مورد : معرفی سری گلکسی اس 23 تا اواخر فوریه تاخیر خورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *