معرفی سایت بلیت مستر ؛ ورود به هر رویدادی که فکرش بکنی !

بلیت مستر

حوزه خدمات فروش آنلاین بلیت رویداد در ایران تقریبا یک حوزه نوپا و در حال تکامل می باشد. شاید در دهه 80 و 90 وبسایت هایی در این حوزه فعالیت خودشون آغاز کرده باشند ولی به نسبت استانداردها و سایت های فعال در حوزه بین المللی میشه گفت فعالیت ها نیاز مخاطبان ایرانی را کامل برطرف و مرتفع نکرده و همچنان با استانداردهای جهانی فاصله ای تقریبا قابل توجه دارند.

بررسی سایت بلیت مستر

این حوزه ، مخاطبان اصلی دارد که با آن کاملا درگیر هستند همچون برگزارکنندگان انواع رویدادها مثل کنسرت ، مسابقات ورزشی (لیگ برتر فوتبال ، مسابقات تیم های ملی و…) ، همایش های علمی ، کارگاه های آموزشی و ….

یا شرکت کنندگان و خریداران بلیت این نوع رویدادها که طرف اصلی دیگر حوزه خدمات بلیت فروشی آنلاین هستند. شاید اگه بخواهیم تمامی مشکلات موجود در این حوزه رو نام ببریم از حوصله و قلم این مقاله خارج باشد پس تنها به بیان چند چالش و مشکل اصلی این حوزه اکتفا میکنیم.

یکی از اصلی ترین مشکلات سال های اخیر بلیت فروشی آنلاین نبود پلتفرم های قابل اتکا در هنگام بالا رفتن درخواست های کاربران برای خرید بلیت باشه که باعث از دسترس خارج شدن این پلتفرم ها در هنگام بلیت فروشی آنلاین شده.

دومین مورد نبود یک بستر امن و قابل اعتماد برای کاربران که بتوانند بلیت های رویدادهای خودشون به راحتی به فروش برسانند یا از طریق این بستر ها با خیالی آسوده خرید بلیت را از نفری دیگر انجام بدهند و متاسفانه بسیار موجب سوءاستفاده کلاه برداران در این حوزه شده است.

سومین مورد شاید برای یک برگزارکننده رویداد یک دغدغه و چالش بزرگ باشه و اونهم نداشتن حداکثر امکان مدیریت فروش بلیت های رویداد خودش به صورت آنلاین باشه یعنی اینکه به راحتی نتونه روی جزئیات رویداد خودش تغییرات ایجاد کنه و یا بتونه با شرکت کنندگان رویداد خودش ارتباط مستقیم داشته باشه

مورد آخر باز در حوزه برگزاری رویداد به عنوان یک چالش برای برگزارکنندگان وجود دارد. این مورد احراز هویت و چک کردن بلیت های مخاطبان برای ورود به رویداد می باشد که مشکلاتی از قبیل فرایند کند چک کردن بلیت ها ، استفاده از بلیت های تقلبی در ورود به سالن و … می باشد.

 

بلیت مستر یک استارتاپ در حوزه بلیت فروشی آنلاین می باشد که به دو اصل و ارزش برای مخاطبان خودش پایبند اونم ایجاد یک بستر کاملا امن در حوزه خرید و فروش آنلاین بلیت رویداد و همینطور ایجاد یک پلتفرم کاملا ساده و آسان در استفاده از خدمات هم برای برگزارکنندگان رویداد و هم برای شرکت کنندگان و خریداران بلیت رویداد.

بلیت مستر مانند خیلی از استارت آپ های فعال در ایران و دنیا با هدف برطرف کردن مشکلات و راحتی استفاده از خدمات برای مخاطبان خودش شکل گرفته.

راه حل مشکلات بلیت فروشی آنلاین !!

بلیت مستر در ابتدای مسیر خودش باید یک تصمیم بزرگ میگرفت که آیا ادامه دهنده مسیر پلتفرم های بلیت فروشی دیگر باشد و یا اینکه برای مشکلات این حوزه که مخاطبان با آن درگیر هستند یک کمک بزرگ باشه.

که براساس رسالت استارت آپی خود راه دوم رو انتخاب میکنه تا مشکلات و موانع در مسیر مخاطبان این حوزه را حل کند.

یک پلتفرم کامل ایجاد رویداد برای برگزارکنندگان

بلیت مستر کامل ترین ابزار آنلاین ایجاد و مدیریت رویداد را برای تمامی برگزارکنندگان در حوزه های مختلف فراهم کرده فرقی نمیکنه رویداد شما حضوری برگزار بشه یا آنلاین برگزارکنندگان به تعداد زیادی ابزار مدیریتی دسترسی دارن تا بدون دغدغه رویداد خودشون ایجاد کنن و فرایند بلیت فروشی و ثبت نام رویداد برای شرکت کنندگان فراهم کنن

شاید تا به حال برای برگزارکنندگان هیچ پلتفرمی وجود نداشت تا بتوانند صفر تا صد تعریف یک سالن برگزاری رویداد را به صورت آنلاین انجام بدن ولی بلیت مستر برای اولین بار در ایران یک ابزار بسیار راحت و کاربردی رو برای طراحی ، تعریف صندلی ، قیمت دهی و هرکاری که یک برگزارکننده به آن نیاز داشته باشه رو فراهم کرده

بلیت مستر

یک قسمت کاربردی دیگه برای برگزارکنندگان ، داشبورد ” مدیریت رویداد ” که در پنل کاربری هر شخص وجود داره این قسمت شامل 10 ها امکانات متنوع برای مدیریت هرچه بهتر رویداد برای برگزارکنندگان قرار داده شده. تعریف انواع بلیت ها با مهلت ثبت نام ، تعریف سانس های مختلف ، امکان گزارش گیری های متنوع از شرکت کنندگان رویداد و یا فروش بلیت ها.

بلیت مستر

امکان استفاده از ابزار تبلیغاتی آنلاین که به برگزارکننده این فرصت را می دهد تا رویداد خودش هر چه بیشتر برای علاقه مندان اطلاع رسانی کنه و به جذب حداکثری مخاطبان برای شرکت در رویداد دست پیدا کنه.

 

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت دیگر برای برگزارکنندگان رویداد مدیریت و احراز هویت بلیت شرکت کنندگان رویداد می باشد و بلیت مستر هم با توجه به ارزش برند خودش که راحت کردن فرایندها برای مخاطبان می باشد ، اپلیکیش احراز هویت بلیت رو در اختیار برگزارکنندگان قرار داده که به راحتی و با نصب اپلیکیش روی گوشی اپراتورهای چک کننده بلیت ها این فرایند در کثری از ثانیه انجام می پذیرد و همینطور گزارش های ورود و خروج ، صحیح بودن بلیت ها و … نیز برای برگزارکننده فراهم می کند.

بلیت مستر

موضوع آخر و بسیار مهم برای برگزارکنندگان رویداد ظرفیت فنی و آپتایم بودن یک پلتفرم فروش بلیت می باشد که در هنگام ورود خریداران بلیت یک رویداد به هیچ عنوان سایت دچار اختلال در بلیت فروشی نشود که این مورد متاسفانه در ایران تقریبا به یک موضوع پیچیده تبدیل شده بود.

اما سامانه بلیت مستر با اتکا به سرورهای قدرتمند و همچنین پیکربندی دیتابیس سرورهای خود توسط متخصصین Devops توانسته دسترسی پرسرعت و بدون قطعی را برای خریداران بلیت رویدادهای مختلف فراهم کند.

 

عدم ضمـــــــانـــــت در خرید و فروش بلیت رویداد

یکی از موضوعات پرچالش و مشکل ساز در حوزه بلیت رویدادها ، نبود یک پلتفرم قابل اعتماد و ضمانت کننده فرایند خرید و فروش بلیت در ایران می باشد. که متاسفانه تا به الان این فرایندها در سایت های ثبت آگهی رایگان مانند سایت دیوار و تبادل اطلاعات خریدار و فروشنده انجام میپذیرد که به دلیل ماهیت اینگونه سایت ها و خط مشی و سیاست آن ها هیچگونه ضمانت و تعهدی در خصوص آگهی ها به مخاطبان نمی دهند و موجب سوءاستفاده ها و کلاه برداری در این حوزه شده است.

بلیت مستر با توجه به کمبودی که در این حوزه وجود داشته ورود کرده و توانسته یک پلتفرم کاملا مطابق با استانداردهای جهانی برای خریداران و فروشندگان بلیت ایجاد کند.

بلیت مستر

این پلتفرم مختص بلیت هایی می باشد که توسط کاربران از سایت بلیت مستر و یا سایت های فروش آنلاین بلیت رویدادها تهیه شده باشد و فرد به هر دلیلی امکان استفاده از آن را نداشته باشد و در پلتفرم بلیت مستر می تواند بلیت خودش را برای فروش قرار دهد. تفاوت بزرگ و اصلی با سایت های ثبت آگهی نحوه فرایند فروش می باشد که در بلیت مستر فروشنده بلیت تنها با سایت در ارتباط خواهد بود و رویداد و بلیت مربوط به آن توسط بلیت مستر تعریف ، تایید و برای فروش در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

خریداران این نوع بلیت ها نیز دیگر دغدغه ای بابت اصل بودن بلیت ها و پرداخت امن آن ها ندارند چون تمامی این نوع بلیت ها توسط سایت بلیت مستر احراز هویت و صحت سنجی شده است و هرگونه مشکل در استفاده از بلیت ها مساوی بازگشت کامل وجه به خریداران می باشد

بلیت مستر

 

یه مشکل همیشگی برای ایرانی ها اونم خرید بلیط رویداد بین المللی

 

متاسفانه به دلیل تحریم ها و عدم ارتباط سیستم بانکی کشور به درگاه پرداخت های بین المللی و عدم امکان افتتاح حساب بین المللی توسط ایرانیان ، یک معظل همیشگی و سد بزرگ در شرکت در رویدادها و فستیوال های مختلف بین المللی مقابل ما عدم توانایی پرداخت وجه بلیت رویدادها و همینطور عدم پشتیبانی وبسایت های فروش بلیت برای ایرانی ها می باشد.

حالا بلیت مستر برای حل این مشکل در سامانه خودش شروع به فروش بلیت رویدادهای مهم و پرطرفدار بین المللی کرده. این رویدادها میتونه مسابقات ورزشی مثل فروش بلیت جام جهانی فوتبال باشه و یا فستیوال های بزرگ موسیقی که در کشورهای اطراف ایران در حال برگزاری و کاربران با خیالی آسوده این بلیت ها رو تهیه میکنن چون از پشتیبانی کامل بلیت مستر برای بلیت ها برخورداردند.

بلیت مستر

اسم استارت آپ ما نه مِستر بلیط ، نه بلیط مِستر نه هرچیزی دیگه ای که ممکنه به اشتباه از ما نام ببرن ما یه اسم خیلی ساده و جذاب داریم اونم ” بلیت مَستر ” حالا معنیش یعنی چی؟! خب “بلیت” که همون بلیت الکترونیکی و کاغذی که ما برای وارد شدن به هر رویداد فرهنگی ، ورزشی ، آموزشی و چیزهای دیگه بهش نیاز داریم.

حالا ” مَـــــستر ” چی ، در زبان انگلیسی مَستر یعنی استاد و مدیر یعنی کسی که تو اون زمینه خیلی حرف ها برای گفتن داره. پس ترکیب اسم ما یعنی ” بلیت مَستر ” میشه جایی که تو زمینه بلیت فروشی آنلاین می خواد در ایران حرف اول بزنه اونم با کلی امکانات جذاب و هیجان انگیز…

خب این مواردی که در این مقاله آورده شده فقط گوشه ای از امکانات سامانه جامع بلیت مستر در حوزه بلیت فروشی آنلاین رویدادها هستش و قراره کلی خبرهای هیجان انگیز و امکانات متنوع دیگه به سایت بلیت مستر اضافه بشن.

برای ورود به سایت بلیط مستر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://bilitmaster.com

پس هیچوقت یادتون نره که ” با بلیـــت مَـــــســـتر از هیچ رویدادی جا نمیمونید “

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی سایت بلیت مستر ؛ ورود به هر رویدادی که فکرش بکنی !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *