معرفی برنامه های مسدودکننده تبلیغات مزاحم

زمان آن نرسیده از شر تبلیغات مزاحم تلفن همراهتان خلاص شوید؟ قطعا این برنامه ها به مسدود کردن تبلیغات مزاحم به شما کمک خواهند کرد.

  • 1Blocker – Block ads, tracking scripts, anything

این مسدودکننده تقریبا هرآنچه که بخواهید را مسدود خواهد کرد. پس اگر قرار است بر مسدود کردن تمام تبلیغات مزاحم شونده کنترل و تسلط داشته باشید این برنامه از آن شماست. 1Blocker یک برنامه رایگان برای دانلود است. و با در اختیار گذاشتن گزینه های اساسی از مسدود کردن همه چیز (تبلیغات، ردیابی اسکریپت ها و هرچیز دیگری) به بهترین اپلیکیشن در این دسته بندی مبدل شده است. اما با تمام این قابلیت ها شما می توانید به منظور باز کردن گزینه های مسدود کننده نامحدود بیشتر برنامه را ارتقا دهید. با ارتقا به گزینه نامحدود قادر به مسدود کردن عناصر خاص سایت ها، نظرات، فهرست سایت های سفید و سیاه، خاموش کردن کوکی ها و بیشتر خواهید بود. در صورت دارا و مجهز بودن به سیستم عامل iOS این برنامه را از دست ندهید!

  • .Purify: Block Ads and Tracking. Browse in Peace

مسدود کنید. پیگیری کنید. و به آرامش برسید. این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی است که می خواهند از شر آگهی های مزاحم راحت شوند. Purify از مسدودکننده های ساده و آسان به منظور استفاده آگهی ها می باشد. اگر اولین بار است که برنامه را نصب کرده اید، فقط به تنظیمات بروید و دکمه ها را فعال کنید. آنگاه همه چیز خوب پیش خواهد رفت! بنابراین، همچنان که کارکرد این برنامه ساده است جزء بهترین برنامه های مسدودکننده می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی برنامه های مسدودکننده تبلیغات مزاحم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *