معرفی ایربادهای React و Pivot برای ورزشکاران

ایربادهای React و Pivot

ایربادهای React و Pivot | بسیاری از ورزشکاران عادت دارند که در زمان ورزش کردن به موسیقی های واکمن خود گوش بذهند تا انرژی لازم برای انجام تمرینات خود را داشته باشند. در این میان بسیاری از ورزشکاران مجبور می شوند که از هندزفری ها و یا هدست های بزرگ برای گوشی کردن به موسیقی های خود استفاده نمایند که بسیار سخت و در زمان تمریناتشان بسیار اذیت کننده می باشد. در این میان کمپانی های قدرتمند در زمینه ی تولید هدفون و هدست برای ورزشکاران نیز ایربادهایی مناسب طراحی نموده اند.

ایربادهای React و Pivot

اساسا ایربادهای وایرلس تا وقتب که از گوش در نیایند، یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای استفاده در باشگاه به حساب می آیند. اخیرا دو کمپانی Under Armour و JBL با همکاری یکدیگر، با مورد توجه قرار دادن مسئله ی افتادن ایربادها از گوش ورزشکاران، دو ایرباد بی سیم جدید را معرفی نموده اند. یکی از این ابربادها، Pivot نام دارد که یک ایربادی بی‌ سیم و اسپرت بوده و در دسته‌ ی ایربادهای Over Ear (دور گوش) قرار دارد. ایرباد دیگر یک ایرباد On Ear (تو گوشی) وایرلس و اسپرت به‌ نام React می باشد؛ سازنده ی این ایربادها ادعا نموده است که هیچ یک از این دو ایرباد در زمان انجام فعالیت‌ های ورزشی، از گوش نمی‌ افتند.

ایربادهای Pivot و React وزن بسیار کمی دارند و دارای گواهی IPX7، مقاومت در برابر آب، می باشند؛ ولی لازم به ذکر است که موارد گفته شده را نمی‌ توان به عنوان یک قابلیت و یا ویژگی برای آن ها عنوان نمود. بهترین ویژگی این ایربادها، نوع طراحیشان می باشد کهاز گوشی افراد نمی افتد و اذیتی ایجاد نمی کند. در صورتی که قصد داشته باشید صداهای اطراف را نیز بشنوید، می‌ توانید با فشردن یک کلید خاص، به‌ طور موقتی صدای موسیقی را کم نمایید. این ایربادها از قابلیت های دیگری نیز بهره مند می باشند و می‌ توانند صداهای بیرون را تقویت نمایند تا در صورتی که خواستید به دویدن در خارج از منزل بپردازید، حواستان به صداهای اطراف نیز باشد. این ایربادها دارای یک باتری با طول عمر 9 ساعته می باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی ایربادهای React و Pivot برای ورزشکاران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *