معرفی اپلیکیشن میموجی(ساخت استیکر با چهره تان) + دانلود

میموجی

معرفی اپلیکیشن میموجی(ساخت استیکر با چهره تان): آیا تا به حال از استیکرهای گوشی خود خسته شده اید یا مثلا بخواهید با یک استیکر جدید و خلاقانه دوستتان را غافلگیر کنید . در این پست قصد داریم شما را با یک اپلیکیشن جذاب در این رابطه آشنا کنیم . با زوم تک همره باشید.

برای معرفی میموجی باید در ابتدا این گونه گفت که به وسیله آن می توانید به دنیا استیکرها پا بگذارید و سرتان را از روی عکستان جدا کنید و بر روی بدن کاراکترهای بگذارید که توسط کارتونیست محبوب کشورمان بزرگمهر حسین پور طراحی شده است .

البته توسط تیم فیبز این روزها اپلیکیشنی با عنوان میموجی در اپ استور نیز منتشر شده است تا کاربران بتواند در مناسبت ها و …. استیکرهای متنوعی بسازند.

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد تنها کافی است که عکس خودتان را به برنامه بدهید تا از شما یک پکیج استیکرکارتونی ساخته شود که می توانید آنها را در تلگرام به اشتراک بگذارید .

نحوه ی کار در اپلیکیشن بدین صورت است که یک عکس از خودتان با دوربین بگیرید یا یکی از عکس های گالری تان را انتخاب کنید . بعد از آن باید قسمت صورت خود را انتخاب کنید که برای اینکار خط برشی ایجاد شده است تا صورت شما به صورت کامل در آن قرار بگیرد. پس از آن کار اپلیکیشن میموجی شروع می شود و به صورت اتوماتیک چهره شما را بر روی بدن کاراکترهای متنوعی قرار می دهد ( این کاراکترها از پیشتر طراحی شده اند و در برنامه قرار دارند) .

شما در این برنامه با پرداخت اندکی هزینه می توانید استیکرهای بامزه ی بسازید و در شبکه های اجتماعی خود از انها استفاده کنید.

برخی از هنرمندان کشورمان ، در صفحات اجتماعی خود این اپلیکیشن را معرفی کرده اند.

این برنامه به دلیل طراحی و پیاده سازی حرفه ای که داشته است موفق شده تا در برنامه نویسی دانشگاه شریف مقام دوم را کسب نماید.

 

برخی از ویژگی های این اپلیکیشن :

قابلیت ذخیره استیکرها به صورت عکس

قابلیت ذخیره نمودن گیف ها به صورت ویدیو

برش کله از عکس متناسب با فرم صورت

بیشتر بخوانید  تبدیل عکس به استیکر تلگرام

قابلیت بروز رسانی استیکرها در هر هفته

دارای پکیج های متنوع از استیکرهای مختلف

و….

اپلیکیشن سحر خیز

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن میموجی(ساخت استیکر با چهره تان) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *