مطالعه سامسونگ نشان می دهد که شما احتمالاً در سطح یک گیمر هستید

مطالعه سامسونگ نشان می دهد که شما احتمالاً در سطح یک گیمر هستید

سامسونگ به طور فزاینده ای روی دستگاه های بازی محور مانند تلفن های گلکسی با چیپست های اورکلاک، نمایشگرهای بازی و خدماتی مانند Gaming Hub سرمایه گذاری کرده است. دومی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سخت‌افزار بازی اضافی مانند رایانه‌های شخصی یا کنسول‌های بازی گران‌قیمت، بازی‌های ویدیویی سخت‌گیرانه را روی تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند خود از طریق فضای ابری انجام دهند و بازی‌های قابل دسترس را برای میلیون‌ها خریدار تلویزیون در بازارهای متعدد به ارمغان می‌آورد.

اما دلیل خوبی برای علاقه سامسونگ به بازی وجود دارد: افراد بیشتری از بازی های ویدیویی خوششان می آید. سامسونگ از طریق Gaming Insight Study خود با مشارکت ONE Esports دریافت که از هر 10 کاربر آنلاین در منطقه جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه (SEAO) 7 نفر گیمر هستند.

این مطالعه اخیر سامسونگ در سه ماهه چهارم 2022 با کمک 6800 مصرف کننده 18 تا 49 ساله در بازارهایی از جمله استرالیا، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام انجام شد.

مطالعه سامسونگ چند تمایز بین گیمرها ایجاد می کند. گیمرهای هاردکور، علاقه مندان به بازی، گیمرهای گاه به گاه، و تماشاگران وجود دارند. اما طبق مطالعه سامسونگ، 75 درصد از مردم، چه سخت یا معمولی، به طور متوسط 7 ساعت در هفته برای کاهش استرس و آرامش بازی می کنند. علاوه بر این، 95 درصد از گیمرها ترجیح می دهند که در خانه بازی کنند و 56 درصد از گیمرها حداقل چند بار در هفته بازی می کنند.

به نظر می رسد 100 درصد گیمرها نیز در حال تماشای ویدیوهای بازی هستند. 80 درصد از علاقه مندان به بازی و 82 درصد از گیمرهای هاردکور درباره بازی ها با دیگران صحبت می کنند.

سامسونگ دریافت که 51 درصد از گیمرها، چه هاردکور و چه معمولی، به طور متوسط 30 دلار در ماه برای خریدهای مرتبط با بازی خرج می کنند. این‌ها می‌توانند متفاوت باشند و شامل بلیط‌های مسابقات esports، محتوای آنلاین انحصاری، اشتراک‌های استریمر، پوسته‌ها و آیتم‌های درون بازی و کلکسیون‌های کالا باشند.

به طور کلی، 59٪ از علاقه مندان به بازی و 76٪ از آنچه که سامسونگ به عنوان “گیمرهای سخت افزار” تعریف می کند، برای کالاهای مجازی و فیزیکی مرتبط با بازی پول خرج می کنند.

بیشتر بخوانید  فناوری 8 نانومتری تولید چیپ ست های سامسونگ آماده ی بهره برداری است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مطالعه سامسونگ نشان می دهد که شما احتمالاً در سطح یک گیمر هستید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *