امکان عرضه گوشی LG V30 با صفحه نمایش OLED و عدم وجود صفحه نمایش دوم

امکان عرضه گوشی LG V30 با صفحه نمایش OLED و عدم وجود صفحه نمایش دوم

امکان عرضه گوشی LG V30 با صفحه نمایش OLED و عدم وجود صفحه نمایش دوم: کمپانی ال جی هم اکنون دقت زیادی به طراحی کمپانی سامسونگ در گوشی های سری S و Note کرده است و هم اکنون فکر می کند که این شرکت نیز باید از استراتژی سامسونگ در طراحی گوشی هایش استفاده کند. اول شنیدم که گوشی LG V30 قرار است با یک بدنه از جنس شیشه عرضه شود، دقیقا همانند LG G6. هم اکنون یک شایعه جدید پخش شده که گویای این است که قابلیت منحصر به فرد سری V از گوشی V30 حذف شده است.
داریم در مورد صفحه نمایش دوم کوچکی که بالای صفحه نمایش اصلی گوشی های V10 و V20 وجود داشت صحبت می کنیم. چه خوب چه بد به نظر می رسد که این قابلیت از نسل بعدی سری گوشی های V حذف شده است اما این صفحه نمایش کوچک همیشه باعث می شد تا همیشه سریع گوشی های سری V را تشخیص دهیم، اما دیگر وجود نخواهد داشت. هم اکنون با فضایی که به کمک حذف این صفحه نمایش باز شده، ال جی می تواند از یک صفحه نمایش بزرگ با نسبت ابعاد 18:9 استفاده کند( همانند گوشی LG G6).
امکان عرضه گوشی LG V30 با صفحه نمایش OLED و عدم وجود صفحه نمایش دوم

هم چنین گفته شده که گوشی V30 دارای صفحه نمایش از جنس OLED خواهد بود، بنابراین اولین پرچمدار کمپانی ال جی با صفحه نمایش OLED خواهد شد. به احتمال زیاد گوشی های پرچمدار زیادی در آینده از صفحه نمایش از جنس OLED استفاده خواهند کرد. حتی کمپانی اپل نیز قصد ارائه iPhone با این تکنولوژی را دارد.

در آخر، همان منبعی که تمامی اطلاعاتی که در چند پاراگراف بالا ذکر کردیم را پخش کرد، گفته است LG V30 دارای پردازنده Snapdragon 835 به همراه چهار گیگابایت از حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه micro sd خواهد بود. بیشتر انتظار میرود که گوشی V30 یک نسخه بزرگ تر از گوشی G6 باشد، این همان چیزی است که شایعات گویای آن هستند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکان عرضه گوشی LG V30 با صفحه نمایش OLED و عدم وجود صفحه نمایش دوم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *