مشکل هنگ کردن گلکسی نوت 8 نیز خبرساز شد

گلکسی نوت 8

گوشی گلکسی نوت 8 کمپانی سامسونگ یکی از گوشی هایی است که این کمپانی به تازگی عرضه نموده است و با توجه به اینکه تاکنون مسائل و مشکلات مربوط به این گوشی ها سری نوت این کمپانی را نداشته ولی این بدان معنا نمی باشد که هیچ گونه مشکلی نداشته و یک گوشی بی عیب و نقص می باشد.

کمپانی سامسونگ تقریبا یک ماه گذشته یکی دیگر از گوشی های سری گلکسی نوت را با نام گلکسی نوت 8 به بازار عرضه کرد و توانست ناراحتی های کاربران را از نوت 7 برطرف نماید. در چند روز اخیر برخی از کاربران این فبلت در فروم کمپانی سامسونگ گزارشی را مبنی بر هنگ کردن گوشی گلکسی نوت 8 ارائه نمودند که گویا این مسئله برای تمامی کاربران وجود دارد و تنها منوط به چند گوشی نمی شود. هنگ کردن زمانی اتفاق می افتد که کاربران قصد دارند یک اپلیکیشن را در فبلت خود استفاده کنند. این فبلت برخی اوقات که کاربران قصد دارند وارد بخش مخاطبین یا بخش ارسال پیامک در گوشی خود شوند اتفاق می افتد و گوشی به طور کامل قفل می شود.

گلکسی نوت 8خوشبختانه کمپانی سامسونگ به این موضوع واقف بوده و اعلام کرده است که قصد دارد در چند روز آینده یک بروزرسانی نرم افزاری برای این گوشی ارائه دهد تا این مسئله را برطرف نماید، اما باید توجه داشته باشید که امکان بروزرسانی برای تمامی گوشی ها برای اسن کمپانی به طور همزمان وجود ندارد و اگر شما نیز یکی از کاربران گلکسی نوت 8 می باشید و با چنین مسئله ای رو به رو هستید، باید برای دریافت بروزرسانی منتظر باشید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه می برای سری Galaxy Note 20

نظرات در مورد : مشکل هنگ کردن گلکسی نوت 8 نیز خبرساز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *