مشخصات دقیق اپل واچ سری 7 فاش شد

مشخصات دقیق اپل واچ سری 7 فاش شد

اپل در نظر دارد بزودی ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 اخیرا رونمایی شده را روانه بازار کند. حال به تازگی مشخصات دقیق این ساعت هوشمند فاش شده و این در حالی است که کوپرتینویی ها اشاره نداشتند.

وقتی نوبت به دانستن مشخصات دقیق محصولات اپل می رسد، چیز زیادی از اپل ارائه نمی شود. این شرکت در رونمایی خود، فقط اطلاعات مربوطه را بدون ذکر جزئیات دقیق فاش می کند. به عنوان مثال، تشخیص میزان بزرگ بودن باتری در آیفون ها دشوار است و تنها چیزی که ما می دانیم این است که دارای استاندارد ضدآب خواهد بود.  البته دور از انتظار است که اپل جزئیات کاملی ارائه دهد. اخیراً یک برگه اطلاعات داخلی به صورت آنلاین منتشر شده است که اطلاعات مهمی در مورد اپل واچ سری 7 را فاش می کند و عجیب نیست.

در این اطلاعات شاهد جزئیات کامل اپل واچ سری 6، سری 3 و اس ای هستیم. جالب ترین بخش وزن سری مدل های 7 است که برای مثال نسخه 41 میلی متری با بدنه آلومینیومی فقط 32 گرم وزن دارد، برای مدل فولاد ضد زنگ به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و 42.3 گرم است در حالی که بدنه تیتانیوم با 37 گرم وزن کمی دارد. درباره مدل های بزرگتر 45 میلی متری، به ترتیب 38.8 گرم (آلومینیوم) ، 51.5 گرم (فولاد ضد زنگ) و 45.1 گرم (تیتانیوم) است.

در حالی که هیچ تغییری در حافظه داخلی 32 گیگابایتی که در دو نسل قبلی ساعت وجود داشت، در کار نیست، چیپست SIP در اپل واچ سری 7 نسبت به نسخه SE بیش از 20 درصد سریعتر شده و البته عجیب نیست در یک مدل جدید شاهد بهبود عملکرد سخت افزاری باشیم.

اپل درصدد است تا سری اپل واچ 7 را در پاییز امسال با قیمت 399 دلار راهی بازار کند. همچنین قرار است آیفون 13 پرو و پرو مکس نیز با تاخیر به دست مشتریان پیش خریدار برسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل رجوع کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اختلافات سامسونگ و اپل فقط با توافق دو جانبه به پایان می رسد.

نظرات در مورد : مشخصات دقیق اپل واچ سری 7 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *