مسیریاب Google Maps برای دستگاه های اندروید و iOS قابلیت ارسال پیام را فراهم نموده است

مسیریاب Google Maps

یکی از مسیریاب های بسیار پر طرفدار برای کاربران سیستم عامل اندروید و حتی iOS مسیریبا کمپانی گوگل یعنی Google Maps می باشد که تا به امروز به عنوان قدرتمند ترین مسیریاب ها شناخته می شود. کمپانی گوگل در تلاش است تا نسبت به رقبایی نظیر Waze پیشی بگیرد، به همین خاطر دائما بروزرسانی های جدید را برای این مسیریاب فراهم می آورد. این بار گوگل به سراغ سیستم پیام رسانی رفته است که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت به رستوران ها و فروشگاه هایی که آدرس آن ها در گوگل مپس ثبت شده است پیام بدهند.

مسیریاب Google Maps

اساسا کمپانی گوگل در تلاش است تا با استفاده از قابلیت ارسال پیام در مسیریاب گوگل مپس راه ارتباطی میان کاربران و کسب و کار‌ها را آسان تر از قبل کند. مسیریاب گوگل مپس در پلتفرم‌ های اندروید و iOS با استفاده از قابلیت ارسال پیام این قابلیت را گسترش دهد و صاحبان کسب و کارها می‌توانند از این پس اپلیکیشن متفاوتی را با نام Google My Business استفاده کند. این آپدیت یک آیکون Message و همچنین یک فرآیند از پیغام‌ های دریافتی را به مسیریاب گوگل مپس اضافه نماید که از این سیستم می‌توان به انجام مکالمه با کسب و کار‌های مختلف بپردازد.

مسیریاب Google Maps

همچنین تمامی فروشگاه‌ ها و رستوران‌ ها که دارای حساب کاربری کسب و کار در گوگل هستند می‌ توانند گزینه‌ ی Message را در لیست خود بررسی نمایند. این ارتباطات میان مشتریان و حساب های کاربری کسب و کار در یک محیط مشابه با پیام رسان‌ ها انجام می گیرد و دسترسی به تماس های انجام شده از قسمت Messages در این مسیریاب امکان پذیر می شود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مسیریاب Google Maps برای دستگاه های اندروید و iOS قابلیت ارسال پیام را فراهم نموده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *