مزایا و معایب کولر گازی انرژی

کولر گازی انرژی

شرکت انرژی، یکی از شرکت‌های معتبر صنعت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی در ایران است که از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت ابتدا با تولید و عرضه محصولاتی نظیر آبگرمکن، هیتر نفتی و بخاری کارگاهی شروع به فعالیت کرد و به مرور با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، تولید ایونیت‌های هیتر گازی ۶۴۰ را در سال‌های ۱۳۵۴ تا ۱۳۶۸ آغاز کرد. در دهه ۷۰، این شرکت تولید محصولات سرمایشی را به سبد تولیدات خود اضافه کرد و توانست طیف محصولات خود را در زمینه گرمایش و سرمایش گسترش دهد.

کولر گازی اسپلیت انرژی

کولر گازی اسپلیت انرژی، جدیدترین محصول دستگاه‌های سرمایشی شرکت انرژی است. با توجه به تقاضای روزافزون سازندگان و مصرف‌کنندگان برای دسترسی به محصولات سرمایش و گرمایش مستقل با ظرفیت‌ها و مدل‌های متنوع، شرکت‌های تولیدی این دستگاه‌ها را تولید و عرضه کرده‌اند. “اسپلیت” به معنای دو تکه است و در این دستگاه، شامل یک واحد خارجی و یک واحد داخلی است. واحد داخلی به صورت دیواری با فن، کویل سرمایشی و اوپراتور و واحد خارجی با کمپرسور و کندانسور هوایی تشکیل شده‌ است. این دو واحد با استفاده از دو لوله مسی به یکدیگر متصل شده‌اند.

ویژگی های کولر گازی انرژی

در مورد ویژگی‌های بدنه و قسمت‌های داخلی دستگاه تهویه مطبوع با بالاترین استانداردهای کیفیت و تولید ساخته می‌شود. برای‌ ساخت بدنه این دستگاه از مواد پلاستیکی ABS با کیفیت عالی و تزریق با دستگاه‌های پیشرفته و همچنین از ورق‌های گالوانیزه با کیفیت بالاترین استفاده می‌شود. شرکت انرژی در تولید اسپلیت و یونیت‌های خود از فیلترهای پلی پروپیلنی استفاده می‌کند که با جذب بالای گرد و غبار و قابلیت شستشوی مکرر برخوردار هستند. این فیلترها با کیفیت بالا از پلاستیک‌های مرغوب تولید شده‌اند، به طوری که اثرات شدت آب و مواد شوینده روی آنها خیلی کم است و پدیده‌هایی مانند اکسید شدگی و پوسیدگی رخ نمی‌دهد. به همین دلیل، طول عمر این فیلترها به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. مجموعه کوئیل‌های این دستگاه از لوله‌های مسی به قطر ۷ میلی‌متر، فین‌های پوشش‌دار و ورق گالوانیزه ساخته شده‌اند. این دستگاه از لوله‌های با سوراخ‌های درونی و بالشتک دار و فین‌های موجدار با پوشش‌های فلزی مقاوم در برابر خوردگی استفاده می‌کند. برای اطمینان از عملکرد صحیح این دستگاه، تمامی کوئیل‌ها پس از تولید تحت فشار قرار می‌گیرند تا نشتی و هرگونه مشکل احتمالی را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب کولر گازی گری زیر ذره بین زوم تک

مدل های کولر گازی انرژی

مدل های زیر در بازار موجود می باشد:

کولرگازی انرژی 9000 سرد و گرم اینورتر مدل TWS-N09H21
کولرگازی انرژی 12000 سرد و گرم اینورتر مدل TWS-N12H21
کولرگازی انرژی 12000 سرد و گرم کم مصرف مدل TWS-T12H21
کولرگازی انرژی 18000 سرد و گرم کم مصرف مدل TWS-T18H21

معایب کولر گازی انرژی

یکی از معایبی که می توان به کولر های گازی انرژی می توان در نظر گرفت تعداد مدل های کم این کولر گازی است. البته نظرات خریداران این کولر گازی اعلام کرده اند که سرمایشی که کولر گازی می دهد نسبت به قدرتی که بیان شده است نسبتا پایینتر است. البته این کولر ها اغلب وارداتی می باشد که در ایران منتاژ شده است.

اگر شما هم از این محصول استفاده کرده اید حتما در بخش نظرات تجربه کاربری تان از این محصول شرکت انرژی را بیان کنید.

بیشتر بخوانید :

 معایب کولر گازی ال جی

مزایا و معایب کولر گازی گری

معایب کولر گازی جنرال

معایب کولر گازی ایران رادیاتور

4.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : مزایا و معایب کولر گازی انرژی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *