مزایای استفاده از سیستم عامل تایزن 3.0 در ساعت های هوشمند جدید سامسونگ

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند یا smart Watches به طور غیر قابل باوری در میان مردم محبوب شده و تعداد زیادی از افراد از آن ها استفاده می کنند. علت این امر این است که با استفاده از این ساعت های هوشمند علاوه بر کابرد های قبلی ساعت های معمولی می توان از بسیاری از امکانات دیگر نیز بهره مند شد. از این رو انواع شرکت ها در قسمت گجت های پوشیدنی پیشرفت کرده و در تلاش اند از رقبای خود پیشی بگیرند.

یکی از ساعت های هوشمندی که توجه همگان را به خود جلب کرد , Great Sport شرکت سامسونگ بود که در امسال در کنفرانس IFA معرفی شد. سیستم عامل تایزن 3.0 (Tizen 3.0) , به صورت پیس فرض بر روی این ساعت تعبیه شده است. پیش بینی شده است شرکت بزرگ سامسونگ , با تولید اسن ساعت , از مدل های قبلی خود سبقت گرفته و پیشرفت بزرگی داشته باشد. برای بسیاری از افراد جای این سوال پیش آماده که چرا شرکت قدرتمندی مثل سامسونگ از یک سیستم عامل جدید (تایزن 3.0) استفاده کرده است؟ در ادامه برخی از ویژگی های این سیستم عامل را باهم بررسی می کنیم.

1) Bezel wake up

اگر چه قبلل هم ویژگی های زیادی برای روشن کردن صفحه اسمارت فون ها , بدون به کارگیری دکمه پاور وجود داشته و این امر چیز جدیدی در اسمارت واچ نیست , اما این ویژی قابلیت استفاده از ساعت های هوشمند سامسونگ را برای همه فراهم می کند. در دور ساعتهای هوشمند سامسونگ حلقه ای را مشاهده می کنید , با حرکت دادن آن به راحتی می‌ توانید صفحه نمایش خود را روشن نمایید , هر چند این ویژگی گاهی آزار دهنده است چرا که ممکن است در هنگام استراحت دچار مشکل شوید , حال سامسونگ یا استفاده از سیستم عامل تایزن 3.0 (Tizen 3.0) , این مشکل زا برطرف کرده است , این سیستم عامل به شما امکان غیر فعال کردن این ویژگی را می دهد , به صورتی که حتی با حرکت دادن حلقه نیز اتفاقی نیافتاده و صفحه نمایش ساعت روشن نمی شود. با این ویژگی می توانید روشن و خاموش شدن صفحه نمایش ساعتتان را کنترل کنید.

2) Watch only mode

این ویژگی یکی ار نوآوری های شرکت سامسونگ می باشد. این قابلیت با استفاده از سیستم عامل تایزن 3.0 تهیه شده و بسیار مفید است. با فعال سازی این ویژگی , ساعت سایر فعالیت ها , حتی اعلانیه‌‌ ها و گزارش‌ ها را غیر فعال کرده و و ساعت به یک ساعت معمولی تبدیل شده و فقط برای نمایش زمان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این قابلین به خصوص در زمانی که شارژ باتری کم است بسیار کابرد دارد.

بیشتر بخوانید  عرضه ی نسخه ی قرمز رنگ سامسونگ گلکسی اس 8

3) Water lock mode

در همه گوشی ها و گجت های پوشیدنی که ضد آب هستند , این مشکل وجود دارد که در صورت تماس با آب یا بودن چند قطره آب روی صفحه , صفحه نمایش دیگر به خوبی کار نخواهد کرد. این مشکل در ساعت های هوشمند به معضلی تبدیل شده بود تا این که سامسونگ با استفاده از سیستم عامل تایزن 3.0 آن را بر طرف کرد. در این سیستم عامل حالتی در نظر گرفته شده که با فعال سازی , عملکرد صفحه نمایش ساعت را کلا غیر فعال می کند. این ویژگی برای هنگام شنا , یا زمانی که قصد دارید ساعت خود را بشورید بسیار مفید است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مزایای استفاده از سیستم عامل تایزن 3.0 در ساعت های هوشمند جدید سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *