مدیر فروش کمپانی هوآوی دستگیر شد!

کمپانی هوآوی

یکی از کمپانی های قدرتمند چینی که اخیرا در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند پیشرفت بسیار بالایی را داشته است، کمپانی هوآوی است. امروز خبری از سوی خبرگزاری های چینی منتشر شد که گویا مدیر فروش داخلی محصولات مصرفی کمپانی هوآوی به جرم دریافت رشوه دستگیر شد و این بخش نیز یکی از قویترین بخش ها و به عنوان یکی از بازوهای اصلی این کمپانی به شمار می رود که سبب گردیده سود زیادی به این کمپانی تعلق بگیرد.

روزنامه ی اقتصادی فایننشال تایمز چهار ماه گذشته خبری منتشر کرد که در آن کمپانی هوآوی ادعا کرده بود بازرسی های مرتبط با فساد جزو بازرسی های عادی به حساب می آید و مسئله ای در این کمپانی تاکنون مشاهده نشده است. مدیر عامل این کمپانی نیز تایید کرده بود هر بار چنین بررسی هایی به منظور اطمینان از مسئله ی فساد و رشوه خواری مدیران این کمپانی صورت می گیرد و هم اکنون به یک موضوع و بررسی های عادی بشمار می آید تا اطمینان از کارمندان این شرکت صورت پذیرد.

هم اکنون پس از گذشت چهار ماه از انتشار این خبر گویا این بحث بسیار جدی بوده و در نهایت رئیس قسمت فروش داخلی محصولات مصرفی این کمپانی به جرم دریافت رشوه دستگیر شده است. بر طبق بیانیه ی انتشار یافته، تنگ هونگ‌فِی، مدیرعامل بخش فروش محصولات مصرفی هوآوی به جرم رشوه خواری دستگیر شده است و بر اساس آماری که از سوی بلومبرگ منتشر شده، بخشی که ایشان در آن فعالیت می کردند در چندسال اخیر موفقیت های زیادی را برای این کمپانی به دنبال داشته است و هوآوی را به بازیگر شماره اول تولید گوشی های هوشمند چین تبدیل کرده بود و حتی در کل دنیا به عنوان سومین برند معروف به حساب می آمد.

دستگیری تنگ هونگ‌فِی به گفته ی برخی از تحلیلگران ضربه ی بزرگی به این کمپانی وارد می آورد و احتمال دارد در سهام این کمپانی نیز تاثیر چشمگیری بگذارد، اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم رئیس این کمپانی قصد دارد چه تصمیماتی برای این بخش مهم از کمپانی قدرتمند بگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  متهم شدن هوآوی به جاسوسی در استرالیا

نظرات در مورد : مدیر فروش کمپانی هوآوی دستگیر شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *