مدل 2024 شاسی بلند لوکس مرسدس GLS معرفی شد

ما قبلاً مرسدس GLE و مرسدس GLC جدید را شاهد بودیم و اکنون مرسدس بنز از یک SUV جدید دیگر آن هم در بخش پرچمدار به نام مرسدس GLS رونمایی کرده، خودرویی رده بالا که ویژگی‌های پریمیومی دارد.

شاسی بلند GLS جدید فیس لیفت است و با تغییراتی در طراحی نسبت به مدل قبلی و همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید ارائه می‌شود، از جمله اینکه چندین مدل موتور هم خواهد داشت. مدل‌های جدید مرسدس بنز GLS را می‌توان با جلوپنجره برجسته‌تر تشخیص داد. چهار لوور دارای پوشش نقره‌ای سایه‌دار بوده و سپر جلو نیز از نظر بصری با مشبک‌های ورودی هوای یکپارچه، همراه با پوشش مشکی براق و یک محافظ جلویی بازطراحی شده جلوه بهتری پیدا می‌کند.

در عقب، GLS با چراغ‌های عقب LED جدید که نشان‌دهنده نوری است که از سه بلوک افقی تشکیل شده، همراه است. فضای داخلی مرسدس بنز GLS دارای سیستم صندلی برای شش یا هفت سرنشین بوده که همگی از متریال باکیفیت چرمی هستند. با استفاده از کاتالانا بژ و باهیا براون، مشتریان می‌توانند از میان دو گزینه جدید روکش چرمی انتخاب داشته باشد.

طیف تزئینات داخلی نیز با چوب لیندن قهوه‌ای براق جدید بروزرسانی شد. شرکت آلمانی یک مدل میباخ GLS 600 هم تدارک دیده که دارای دو رنگ قرمز و نقره‌ای بوده و طراحی پریمیومی‌تری با توجه به متریال جذاب خود دارد. این نسخه دارای پیشرانه قوی‌تر و قیمت بالاتر از نسخه‌های دیگر است. آخرین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX ظاهر جدیدی را برای نمایشگرهای داخلی خودرو به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر مرکزی را می‌توان به طور مستقیم و راحت به عنوان یک صفحه نمایش لمسی به کار گرفت. نمایشگر راننده را می‌توان با سه سبک نمایشگر مختلف (کلاسیک، اسپرت، استاندارد) و سه حالت (ناوبری، کمک، سرویس) شخصی سازی کرد. سبک “کلاسیک” تمام اطلاعات مرتبط را در اختیار راننده قرار می‌دهد. سبک “اسپرت” فوراً با حاشیه قرمز و طراحی پویا برای سرعت سنج مرکزی قابل تشخیص است. با سبک “استاندارد”، فقط ضروری‌ترین اطلاعات نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، هر دو نمایشگر را می‌توان در هفت طرح رنگی همراه با نور محیطی نشان داد.

در نتیجه یک تجربه رانندگی لذت بخش رقم خواهد خورد. این مدل با قیمت پایه 85 هزار دلار عرضه خواهد شد اما برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت این شرکت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  رونمایی سامسونگ و مرسدس بنز از استفاده گوشی هوشمند به عنوان کلید ماشین در IFA 2016

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مدل 2024 شاسی بلند لوکس مرسدس GLS معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *